komentarze
  • 1. dexter
    • 2023-02-04 12:50:44
    • *.89.204.137.pool.telefonica.de

    Celem Micka powinno byc wykorzystanie kazdej okazji, ktora pojawi sie i szybki powrot do cockpitu jako kierowca podstawowy w F1 (niewazne w ktorym cockpicie). W dzisiejszych czasach kierowca rozwojowy -i rezerwowy przygotowuje sie do sezonu tak samo jak kierowca podstawowy, jest na kazdym wyscigu, bierze udzial w meetingach, pracuje w symulatorze, przygotowuje pojazd dla kierowcy podstawowego, testuje opony, ale nie jezdzi pojazdem wyscigowym podczas wyscigu. A jazda, tzn. praktyka wyscigowa jest najwazniejsza dla rozwoju mlodego kierowcy wyscigowego.

    No i Mercedes robi wiele, aby zwiekszyc jego szanse jazdy w 2023 roku. I to nie tylko w zespole fabrycznym Mercedesa, ale takze w McLarenie. A prawdopodobienstwo jest stosunkowo male na papierze, aby z okreslonych powodow (z powodu choroby albo nieobecnosci z powodu kontuzji) jako zmiennik usiasc za kierownica pojazdu Formuly 1. Dlatego to dobra wiadomosc (wieksze prawdopodobienstwo po prostu).

    A Andreas Stella byl w przeszlosci inzynierem wyscigowym Kimiego Räikkönena i Fernando Alonso, ale u boku Schumachera w Ferrari odpowiedzialny byl za performance, tzn. za pojazd wyscigowy (po szeroko zakrojonych zakazach testowania podczas sezonu). Inzynier odpowiedzialny za performance scisle wspolpracuje z inzynierem wyscigowym - przed, w trakcie i po weekendzie wyscigowym. A pierwszym inzynierem wyscigowym Schumachera w Ferrari byl Ignazio Lunetta. Z Niemcem wspolpracowal w latach 1996-1999. Potem byl Luca Baldisseri - poczatkowo pracowal przy bolidach Eddiego Irvine'a, ale pozniej zostal sprzedany do Schumachera. Nastepnie zostal managerem zespolu w Ferrari. Niemniej jednak w rezultacie zamyka sie kolo dla Andreas Stella i rodziny Schumacher.

  • 2. dexter
    • 2023-02-04 13:26:17
    • *.89.204.137.pool.telefonica.de

    Podobnie jak Mercedes i Schumacher maja wyjatkowy stosunek. Wielu mlodych ludzi z pewnoscia pamieta wystepy Michaela Schumachera w Mercedesie (2010-2012), ale stosunek siega znacznie dalej, tzn. do wczesnych lat 90-tych. Mercedes juz wtedy mial zespol juniorow i Michael Schumacher byl jego czescia, prowadzil pojazdy na limicie z Grupy C (bardzo spektakularne pojazdy, ktore dysponowaly moca 900 KM i byly najblizej Formuly 1 pod wzgledem predkosci).

    Wlasciwie Schumacher mial dostac sie do Formuly 1 razem z Mercedesem, ale niestety tak sie nie stalo. Mercedes dokladnie przygotowywal swoich juniorow do Formuly 1, choc mieli tylko plany, ale zadnego zespolu. Wlasciwie to byl zaklad z czasem. Na poczatku lat 90- tych Mercedes i Sauber planowali wielki pucz z wlasnym zespolem, ktory w ostatniej minucie zostal udaremniony przez zarzad w Stuttgarcie. Powiedziano "Nein" po prostu, a wejscie Mercedesa do krolewskiej klasy bylo przedmiotem debaty najwczesniej w 1993 roku. Potem Schumacher jezdzil dla zespolu Jordan i Benetton gdzie zostal dwukrotnym mistrzem swiata. Poniewaz oprocz swojego talentu wniosl takze niewiarygodna ambicje, ktora wyrozniala go sposrod innych. A w 2010 roku to co nalezy do siebie, ponownie zroslo ...

    No i Mick Schumacher ma takze mala przeszlosc u boku Mercedesa. Juz w 2014 testowal symulator Mercedesa, ale o co chodzi patrzac na stosunek Mercedes-Benz i Mick Schumacher? Mick Schumacher to ostatni mistrz Europy Formuly 3 na silnikach Mercedesa (niestety seria juz dzis nie istnieje). I powiazania juz wtedy byly.

    Mick Schumacher juz wtedy zajmowal sie marketingiem dla Mercedesa i bral udzial w roznych imprezach, na przyklad Stars & Cars. To coroczna impreza w Stuttgarcie-Bad Cannstatt, organizowana od 1993 roku przez koncern Daimlera po zakonczeniu sezonu wyscigowego w ktorej uczestniczylo ponad 70 000 widzow. Wydarzenie zawsze oznaczalo koniec sezonu sportow motorowych dla Mercedes-Benz. Najwazniejszym elementem tej imprezy bylo kilka konwojow na trasie wokol muzeum Mercedes-Benz i Mercedesstrasse. Prezentowane byly tam pojazdy Formuly 1, Formuly 3, DTM, Safety-Car oraz historyczne samochody wyscigowe Mercedesa. Z biegiem czasu impreza organizowana byla na stadionie VfB Stuttgart.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo