komentarze
  • 1. Raptor Traktor
    • 2022-09-23 21:07:11
    • *.fiberway.pl

    Jeśli tak mu zależy, to niech przyjdzie do F2 i pokaże, co potrafi. Przy okazji podbije oglądalność.

  • 2. devious
    • 2022-09-24 14:24:42
    • *.134.70.206

    "Dodatkowo, Austriacy liczyli, że FIA weźmie pod uwagę drugie miejsce Herty z serii Indy Lights z sezonu 2019, które dawałoby mu potrzebne "oczka"."

    Herta nie jeździł w Indy Lights w 2019 roku. Jeździł w 2017 i 2018. W 2019 jeździł już pełny sezon w Indycar, wygrywając nawet wyścigi. Skoro 4 lata jeździ w IndyCar i mamy 2022 rok, nie mogło być inaczej :)

    Dla pewności sprawdziłem na wiki - zweryfikowanie tego zajęło mi jakieś 7 sekund.

    No ale po co weryfikować cokolwiek, lepiej pleść bzdury w swoich artykułach :D


    Więc prawdopodobnie RBR wnioskował o to, by Hercie policzyli do superlicencji sezony 2018-2021, czyli 4 lata: 12 pkt za Indy Lights i 32 pkt z Indy - czyli 44 pkt. Jak na 4 lata to i tak mieścił się "ledwo". W obecnym sezonie zdobył 1 punkcik do super licencji... To ma 45 pkt z 5 lat...

    Swoją drogą jak Red Bull go tak bardzo chciał, to jaki problem było zapłacić z jego sezon w Formula Regional Asian Championship, to trwa miesić od stycznia do lutego, 5 eliminacji co tydzień na Yas Marina i Dubai Autodrome, więc koszty niskie a punktów do superlicencji sporo - 18 za wygranie, 10 za 4 miejsce, 6 pkt za piąte, itd. Piąte miejsce to tak z palcem w d by Colton wyjeździł, bo obsada słaba. A 2 brakujące punkty to z superlicencji...

    Poza tym dalej trwają np. Formula Regional Americas Championship - 2 eliminacje do końca, 150 pkt do zdobycia. Nadal 7-8 miejsce w mistrzostwach do ugrania - czyli 2-3 pkt do superlicencji.
    Plus 6 pkt za piątkowe treningi w F1 do końca sezonu. Plus zimą ruszają kolejne Formula Regional Asia...

    Jakby Red Bull naprawdę chciał, to by te punkty zdobyli z Coltonem. Ale widać aż tak im nie zależy - bo to trzebaby kasę wykładać na dodatkowe starty itd.

    Poza tym de Vries wydaje się lepszym materiałem na potencjalnego lidera ekipy niż Colton. I to chyba jest kluczowe.

  • 3. Aeromis
    • 2022-09-24 16:19:53
    • *.adsl.inetia.pl

    @devious
    Uważasz, że RBR będzie ryzykować stawiając na Hertę, gdzie przez byle kontuzję może się okazać, że zostanie on bez licencji, a oni bez kierowcy? Byłoby to niepoważne.

  • 4. xandi_F1
    • 2022-09-24 19:38:50
    • *.25.26.32.ipv4.supernova.orange.pl

    Podobno Herta ma iść do Azjatyckiej F3 gdzie sezon kończy się w lutym czy tam marcu. Ma to wygrać i zdobyć wymagane punkty.

  • 5. Grzesiek 12.
    • 2022-09-25 20:04:37
    • *.

    Samo wprowadzenie licencji w 2015 r. bylo dobre. Niestety po zmianach w punktacji dwa lata później system stał się nieco mafijny, gdyż zmusza się kierowców do startów w seriach lepiej punktowanych . FIAmafia :-(

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo