komentarze
  • 1. Gumek73
    • 2022-09-15 08:26:08
    • *.146.130.212.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Powinien być zakaz brania silników i innych komponentów ,,na zapas"
    Jeżeli zespół decyduje się na nowy silnik spoza regulaminowej puli, to automatycznie pozostałe wypadają z gry, ewentualnie mogłyby być używane w treningach.
    Nie byłoby wtedy takich szopek jak na Monzy.
    Dziwny jest też ten przepis że tylko za pierwszy nadprogramowy silnik 10 w tyl, a potem już tylko 5.

  • 2. giovanni paolo
    • 2022-09-15 10:18:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Limit" (bo limitem nie jest, możesz nawet wykorzystać 40 silników jeżeli tylko masz na to pieniądze) jest także po to, by wymusić sytuację gdy kierowcy z czołówki startują z dalszych miejsc, zamiast brać nowy silnik, startować z pierwszego pola i kończyć rywalizację z minutą przewagi nad drugim kierowcą. Zespoły się do tego dostosowały, celowo dobierają sobie części na torach, gdzie wyprzedzanie jest ułatwione, bo te w kalendarzu znajdują się w drugiej połowie. Gdyby Monza była trzecim wyścigiem sezonu to do takich sytuacji by nie dochodziło. Gdyby Spa było ostatnim wyścigiem to mało kto by się decydował na dobieranie silnika obarczonego karą.
    Kary za wykorzystanie nowych komponentów powinny być. Nie można zmieniać każdego przepisu tylko na podstawie niedzielnych kibiców, dla których jest to drugi sezon a Formułą 1 zainteresowali się dzięki serialikowi.

  • 3. Pajol
    • 2022-09-15 10:33:46
    • *.

    Jak wiadomo bez minimum 3 silników nie da się przejechać całego sezonu , więc powinni odrazu zapewnić im 3 silniki na sezon , zwłaszcza że kalendarz jest coraz dłuższy

  • 4. greyhow
    • 2022-09-15 13:09:16
    • *.adsl.inetia.pl

    @3 gościu, zainteresuj się trochę. Przecież obecnie są 3 regulaminowe silniki dozwolone. Limitami obarczone są też zresztą inne systemy jak choćby skrzynia biegów, a nie tylko silnik.

  • 5. Falarek
    • 2022-09-15 13:59:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też uważam że kary za elementy silnika i same silniki są próbą poprawy widowiska aby liderzy startowali z końca i przebijali się do przodu. Lepsze to niż sztuczne odwracanie kolejności co proponował ostatnio Domenicali. Przynajmniej zespoły mogą to kontrolować i wybierać na jakim torze.

  • 6. marcinek99
    • 2022-09-15 14:05:52
    • *.

    Kiedyś nie było oszczędzania, było tankowanie i dlatego chciało się oglądać wyścigi. A teraz to dupa Jasia xD

  • 7. ekwador15
    • 2022-09-15 17:50:48
    • *.legionowodom.pl

    oczywiście, że te limity są żałosne. od 2027 ma byc 2 silniki na sezon? absurd. to jest szczyt motorsportu czy wyscig passatów 1.9 tdi? powinno byc 5-6 silników na sezon bo jesli byłaby wyrównana walka do końca, to rozstrzygać nie powinny awarie. w tym ultraciekawym sezonie akurat nie ma to znaczenia, no ale jest lepiej bo LH nie wygrywa. teraz Max wygrywa wszystko i ma tyle pkt przewagi, ze tytul zdobedzie na 5 wyscigow przed koncem. no ale teraz jest dobrze xD

  • 8. Max_Siedlce
    • 2022-09-16 13:41:30
    • *.dynamic-4-waw-k-1-0-0.vectranet.pl

    To kwestia podejścia zespołów które limity mają w dupie, wystarczy zmniejszyć revlimit i inne parametry fakt zwolnić o 0,7s ale żywotność silnika wzrośnie do takiego stopnia że przejadą na wymaganym limicie cały sezon, ale po co? Matematycznie się to nie opłaca jeśli na razie pozwala na to budżet.

  • 9. Zryty crossiarz
    • 2022-09-16 18:46:39
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    Komentarz czeka na akceptację moderatora

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2022 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo