komentarze
  • 1. Harman1997
    • 2022-07-23 08:53:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiadomo, w koncu sa w dupie a nie w czolowce, a zmiana przepisow zawsze pomozexddddd
    Gdyby walczyli o majstra to by byli przeciwni, proste

  • 2. Sasilton
    • 2022-07-23 09:12:37
    • *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl

    Według Hornera, tylko jeden zespól powinien się zgodzić z FIA.
    4 zespołom pasują zmiany, a 6 nie, więc to nie jest bitwa dwóch zespołów jak to lubią przestawiać media.

  • 3. olejny
    • 2022-07-23 10:00:05
    • *.25.133.15.ipv4.supernova.orange.pl

    Maclaren ma problem z rozwojem swego bolidu i likwidacją,z umniejszeniem tego mankamentu podskakiwania i nic dziwnego,że woła FIA do utrzymania obranego kursu w/w sprawie.

  • 4. giovanni paolo
    • 2022-07-23 10:34:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powtórka z 2019 roku, gdy zespoły chciały zmian w oponach. SZEŚĆ zespołów chciało zmian. mercedes i ich dwie oczywiste satelity tego nie popierały. Głos mclarena przeważył. Do rozpoczęcia prac nad zmianami wymagane jest siedem głosów. A to wszystko z powodu wcześniejszych zmian w oponach, których chciał jedynie mercedes, bo to był jedyny zespół, który miał problemy z oponami w 2018 roku. W tym pamiętnym roku w którym podobno Vettel przegrał tytuł mistrzowski. Nie felgi z otworami, nie zmiana bieżnika opon, ale jedno wypadnięcie z toru przy niskiej prędkości.
    Potem była zmiana aerodynamiczna nad zmniejszeniem docisku, ale pewien zespół zagrał va bank i skonstruował bolid z jak największym dociskiem. Zaczęła się farsa z komunikatami radiowymi błogosławionego odnośnie złego czasu zjadu po nowe opony i tak dalej. Wyścigi na jeden pitstop, utrudnione wyprzedzanie. Mercedes zawsze był na każdych zmianach pokrzywdzony. ZAWSZE
    Swoją drogą kilka miesięcy po tym stanowczym stanowisku mclarena w sprawie głosowania odnośnie zmian w oponach zespół poinformował, że "przechodzi" na układy napędowe mercedesa.

  • 5. Zirdiel
    • 2022-07-23 11:54:34
    • *.internetia.net.pl

    @2@4 Z tym, że w tej bitwie RedBull ma dwa głosy, bo chyba nikt nie zakłada ze AlphaTauri zagłosowałoby inaczej niż RedBull.

  • 6. Tomek_VR4
    • 2022-07-23 12:22:12
    • *.dynamic.gprs.plus.pl


    Tak samo Mercedes może przekonywać swoich klientów, aby głosowali za zmianami na korzyść Mercedesa i tak pewnie jest

  • 7. Sasilton
    • 2022-07-23 12:38:59
    • *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl

    6. Tomek_VR4
    Williams jest przeciwnikiem. W dodatku ten sam argument działa z klientami Ferrari.
    Jak dzielimy na producentów silnika, to wychodzi 2:2.

  • 8. Pajol
    • 2022-07-23 15:15:38
    • *.netdrive.pl

    Być może jest tak, że Williams wie ,że straci na tych nowych przepisach i będzie miało jeszcze większą stratę do Mercedesa, a zaś Mclaren liczy na to ,że się zbliżą do czołówki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo