komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2022-01-04 20:26:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Pewnie podzielą turbosprężarkę. Bo koniec koców zrobiła to i Honda i Ferrari. Więc i Renault pójdzie ta drogą. Sęk w tym, że to może być za mało.
    Co do Ferrari i nowego paliwa to Shell kupił czy podjął współpracę z jakąś firmę chyba z Brazylii produkująca etanol 2 generacji. Wiec może coś być na rzeczy. Oby Ferrari było mocne.

  • 2. Przemrock
    • 2022-01-05 09:56:08
    • *.vtelecom.pl

    Przecież Honda też buduje jednostkę na sezon 2022

  • 3. berko
    • 2022-01-05 13:14:02
    • *.centertel.pl

    @2. Przemrock
    Nie, Honda przyspieszyła wdrożenie nowego silnika o rok i RB/AT jeździł na nim w 2021. Honda teraz dostosowuje ten silnik do paliwa E10.

  • 4. lobuzer
    • 2022-01-05 19:02:22
    • *.centertel.pl

    @1 Ferrari nie ma takiego rozdzielonego układu turbo jak MB i Honda i nie planują tego na przyszły rok, co potwierdził magazyn The Race kilka miesięcy temu. Jako jedyni pozostali przy klasycznym układzie i taki zamierzają rozwijać.

  • 5. Harman1997
    • 2022-01-06 13:32:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajnie jakby haas powalczyl o mistrzostwo

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo