komentarze
  • 33. dziarmol
    • 2008-03-05 16:46:43
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-05 13:32:46 AndrzejOpolski - FIA rozpostarła parasol nad oboma kierowcami Mcl. zachowując ich dorobek punktowy natomiast w walce na torze tak jak napisał dragomirov pupilem był Lewis co się przełożyło również w punktacji końcowej (słynne cofnięcie Ferdka o bodajże 5 miejsc za blokowanie na pit stopie w czasie kwalifikacji) miało wpływ na końcowy rezultat sezonu 2007 czy nie ? poz.

  • 34. Kriss81
    • 2008-03-05 17:13:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol-różnica w ilości zdobytych punktów pomiędzy RAI, HAM i ALO była tak minimalna, że trudno wyrokować, który aspekt - sportowy czy niesportowy- zadecydował. Bo przy tak wyrównanej walce decydowało dosłownie wszystko! Wystarczyło żeby Alonso nie wywalił sie w Japonii i mistrzostwo jego. Podobnie z wpadką Lewisa w Chinach. To też pokazuje ile tak naprawdę szczęścia miał Kimi.

  • 35. dziarmol
    • 2008-03-05 17:16:07
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no fajnie w walce ok ale kiedy w to miesza się FIA to już trochę nie halo

  • 36. Marti
    • 2008-03-05 18:06:39
    • *.160.25.2

    @walerus - Alonso zaczął skrobać maile i je otrzymywać zanim poczuł się jak piszesz "oszukany przez mcl" gdyż całe jego narzekanie w zasadzie zaczęło się od GP Monaco ;-). @dziarmol - jakby nie patrzeć, to Alonso dzięki swoim zeznaniom też rozłożył parasol nad Hamiltonem ;-). @Kriss81 - zgadzam się z Twoją opinią (2008-03-05 17:13:12). To tyle w tym temacie. Ja oddzielam 2007 gruuuuubą kreską i koncentruję się już wyłącznie na 2008 :-).

  • 37. matias
    • 2008-03-05 19:39:58
    • *.Red-83-36-23.dynamicIP.rima-tde.net

    dziarmol - moja opinia jest taka sama, to co zrobili alonso na wegrzech to byla komedia i kosztowalo go to tytul , no i stwierdzenie rona, ze zespol jechal przeciwko fernando, w chinach chyba... a potem sie dziwia, ze hiszpanie nie lubia lewisa

  • 38. tomtdk
    • 2008-03-05 20:12:50
    • *.chello.pl

    do Kriss81 . szczescie sprzyja lepszym.dzarmol masz racje FIA w ostatnim sezonie sie nie popisalo jesli chodzi o hamiltonka. ciekawi mnie czy robert moglby liczyc na takie fory gdyby byl angolem.

  • 39. AndrzejOpolski
    • 2008-03-05 20:21:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    matias: stwierdzenie Dennisa jest całkowicie zrozumiałe. Przecież Alonso przez większość sezonu 2007 działał przeciw zespołowi McLaren. Wystarczy przytoczyć jego wywiady prasowe, burdy urządzane po wyścigach w pomieszczeniach zespołu, nonszalanckie okazywanie swojej przynależności i jedności z Renault, czynny udział w aferze szpiegowskiej a później zapowiedzenie jej ujawnienia i w konsekwencji wzięcie udziału w przesłuchaniach na placu de la Concorde w roli "świadka koronnego" itd itp. To Alonso dużo wcześniej postanowił "jeździć przeciwko McLarenowi".

  • 40. tomtdk
    • 2008-03-05 20:27:06
    • *.chello.pl

    ja mysle ze postepowanie alonso i jego nielojalnosc to poklosie postepowania mc w stosunku do niego .

  • 41. dragomirov
    • 2008-03-05 21:05:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a jak wy - Marti, Kriss81, AndrzejOpolski skomentujecie fakt, że FIA chciała zdyskwalifikować obydwóch zawodników BMW za niejako, za zimne paliwo na GP Brazylii. Dla nie poznaki dorzucili do tego chyba Nico Rosberga, żeby nie było że tylko BMW. Który to z tych wysokich namiestników krzyczał, że tytuł należy się Hamiltonowi. Może wam sie podoba mulatek, ale bądźcie obiektywni.

  • 42. Marti
    • 2008-03-05 22:17:34
    • *.160.25.2

    dragomirov - chyba zapomniałeś, że jestem kobietą, a one twoim zdaniem powinny zadawać pytania a nie na nie odpowiadać: news z dn. 2008-02-27 pt. "Trulli kończy sesję testową na pierwszym miejscu" (2008-02-29 13:14:31 dragomirov (Host: *.internetdsl.tpnet.pl). Tak więc nie rozumiem dlaczego się zwracasz do mnie z jakimś pytaniem.

  • 43. dragomirov
    • 2008-03-05 22:38:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    skoro tak twardo i uparcie sie udzielasz, to trudno. Po za tym bardzo odważnie bronicie Denisa i Hamiltona, to chę wam pokazać zdecydowanie niepozytywne zachowania ze strony FIA i Denisa, którzy zmienią regulamin użyją niecertyfikowanych urządzeń pomiarowych, byle wygrał ten, którego oni pragną. Debiutant mistrzem Świata, to jest ich szczyt szczytów. USA tego jeszcze nie przeżyły. A tu proszę, Europa była o włos. To wg was, na co to są argumenty, że byli świętymi pasjonatami. A prawdziwi Pasjonaci to Williams.

  • 44. lewusFIA
    • 2008-03-05 23:35:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ci uparcie i uparcie odwracają " kota ogonem", Alonso wszystkiemu winien, dobre, co? Mają większość za idiotów pewnie, nikogo obiektywnie obserwującego F1 nie przekonacie do swoich fałszywych wynurzeń i wniosków, wszyscy ( no z pewnością oprócz waszej garstki ) widzieli co robili FIA, McLaren, Hamilton aby osiągnąć ten "szczyt szczytów" jak to określił dragomirov . Z pewnością jedną rzecz McLaren i Hamilton osiągnęli - wielką rzeszę niesympatyzujących z nimi !!!

  • 45. matias
    • 2008-03-06 01:02:45
    • *.Red-83-36-23.dynamicIP.rima-tde.net

    AndrzejOpolski - afera szpiegowska , to troszke dziwna sprawa , w koncu nie wiem za co mclaren dostal te kare , za ukradziona dokumentacje ? czy za maile pedra z fernando o ustawieniach ferrari. co do tych maili , to widzisz ja w pracy tez takie dostaje od kumpli i jezeli proponowane techniki sa wydajniejsze po prostu sie je stosuje. wiesz, takie ponadfirmowe pogaduszki miedzy profesjonalistami, czasami przy wspolnym obiedzie.. sytuacja jest zupelnie inna, kiedy chodzi o dokumentacje technicza, to jest kradziez i tylko od etyki zespolu zalezalo , czy informacji uzyja czy nie... i nie wieze zeby ron nic nie wiedzial....
    co do reszty twojej wypowiedzi ,nie jestem w temacie bo takiej prasy nie czytam

  • 46. tomtdk
    • 2008-03-06 08:42:14
    • *.chello.pl

    Sprawa jest prosta, jak masz w teamie mistrza swiata i zoltodzioba to przepraszam ,dajac im rownorzedne warunki nie mam watpliwosci ktory z nich w ostatecznym rozrachunku bedzie lepszy. A odwracajac stwierdzenie AndzrzejOpolski to zespol maca razem z beżowym Hamiltonkiem dzialali przeciwko Alonso. A jego frustracja musiala gdzies znalezc ujscie, On po prostu czul ze go dymają.

  • 47. Toro68
    • 2008-03-06 09:07:12
    • *.chello.pl

    Kto to jest "beżowy Hamiltonek"? Kierowca McLarena to Lewis Hamilton a Renault to Fernando Alonso. O tym drugim piszą poprawnie. Dlaczego, @tomtdk, obrażasz Lewisa? Masz swoje zdanie dotyczące McLarena w 2007, z którym część się zgodzi a część nie (ja na pewno nie) twoja sprawa ale nie "tykaj" Hamiltona. Jakoś inni nie wypisują epitety do Alonso.

  • 48. atomic
    • 2008-03-06 09:22:01
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    toro68 : dlaczego inni wypisują na hamila a nie piszą na alonso ? bo może ci inni trochę szerzej patrzą na f1 , może wiedzą o niej trochę więcej , a może dlatego ,że szukacie szarości na czarno białej szachownicy.

  • 49. Toro68
    • 2008-03-06 09:28:25
    • *.chello.pl

    @atomic: nie pisz bzdur. Epatowanie wyzwiskami pod adresem Hamiltona nazywasz szerszym patrzeniem na F1? Żałosne! Czytam ten serwis regularnie i prawdą jest, że wiele ciekawych wiadomości przeczytałem od tych co, jak wy piszecie, bronią Hamiltona niż od tych co po nim jadą. I niestety to ci drudzy mają zawężone pojęcie o F1, ukierunkowane na lżenie Hamiltona i McLarena i szukanie tym samym poklasku u sobie podobnych. Jak już napisałem w poprzednim poście, każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania ale nie powinien robić to w sposób obrażający innych.

  • 50. tomtdk
    • 2008-03-06 09:49:15
    • *.chello.pl

    a beżowy to epitet? przeciez to prawda

  • 51. tomtdk
    • 2008-03-06 09:50:07
    • *.chello.pl

    toro68.. a moze kolega jest daltonista?

  • 52. atomic
    • 2008-03-06 10:15:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    toro68 : z odpowiedzi na twój post zrobiłeś nagonke na tych ,którzy używają epitetów typu czarny , beżowy , hamil,fiamilton. według mnie osoby ,które nie widzą w tych epitetach poczucia dystansu do: działalności władz fia w zeszłym sezonie i promowania młodego czarnoskórego przez tą instytucje powinny wyluzować bo 16.03.2008 mogą przesiedzieć w wc . nikt nie jedzie hamilowi od s..., p....., m.... i innych.
    jeżeli gość "sam" wygra te mistrzostwa to sam osobiście złoże mu gratulacje na łamach tego portalu. pozdro dla "innych" i "innych".

  • 53. conrad30
    • 2008-03-06 10:33:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Toro68-pelna zgoda.Mimo iz jestem fanem Ferrari to uwazam ze smętne pobąkiwania w stylu beżowy,śinokoperkowy,ect, pod adresem Lewisa Hamltona sa conajmniej niepotrzebne. Hamilton to bardzo szybki i utalentowany kierowca.Potwierdzil to nie tylko w F1 ale w kartingu i innych seriach.Moze i jest faworyzowany,ale napewno nie na wlasne życzenie!!!Gdyby Robert byl takiej rasy przeczytalibysmi conajwyzej CIEMNOSKÓRY.Pozdrawiam

  • 54. walerus
    • 2008-03-06 11:15:00
    • *.klingspor.pl

    w kasku i kombinezonie i tak wyglądają tak samo... zastanawiam się jak Coulthard mieści ten swój kwadratowo rozszerzający się ku dołowi łeb w mały ciasny kask z gąbką w środku.....?

  • 55. tomtdk
    • 2008-03-06 16:53:45
    • *.chello.pl

    Do conrad30. Pewnie go faworyzuja na zyczenie Kubka i Alonzo i za aprobata pozostalych kierowcow.

  • 56. AndrzejOpolski
    • 2008-03-06 18:14:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak, tak "tomtdk", Hamilton przyszedł do FIA i powiedział: "Ludzie, faworyzujcie mnie" i usłyszał: "Lewis, nie ma sprawy, będziesz faworyzowany". Zastanów się czy można kogoś faworyzować na jego życzenie.

  • 57. tomtdk
    • 2008-03-06 19:15:17
    • *.chello.pl

    wiecie ,nie myslcie wiecej bo sie spocicie.

  • 58. dragomirov
    • 2008-03-06 19:33:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a słyszałeś kiedyś taką informacje, że Ron to prawie wujek dla Lewisa. Rodziny sie dobrze znają i pewnie jakieś interesy robią, no to sie Ron zrewanżował i synka mulatkowi wychował.

  • 59. dziarmol
    • 2008-03-06 20:12:35
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    -reasumując - dwie wrogie armie okopały się na swoich pozycjach doprowadzając do pata jak pod Verdun .Jaki będzie koniec?sezon 2008 roztrzygnie niech wygra uczciwszy. poz. wszystkich :-]]

  • 60. AndrzejOpolski
    • 2008-03-06 20:13:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dragomirov: Ja nie słucham plotek. Poczytaj o Hamiltonie a nie wierz w plotki bo ta o jego wujku Ronie to totalna bzdura... a może jak poczytasz to bardziej docenisz tego chłopaka i ciężką pracę, którą wykonał aby być tam gdzie jest teraz. I oczywiście zaangażowanie jego ojca, z którego niejeden tato mógłby brać przykład.

  • 61. AndrzejOpolski
    • 2008-03-06 20:15:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol: niech wygra lepszy w walce fair play!

  • 62. dziarmol
    • 2008-03-06 20:22:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-06 20:15:24 AndrzejOpolski - pisząc uczciwszy miałem na myśli również lepszy. poz.

  • 63. tomtdk
    • 2008-03-07 14:52:56
    • *.chello.pl

    Wystarczy byc uczciwym. Nie trzeba byc 'uczciwszym'.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo