natleniony
Ostatnia aktywność
avatar
natleniony

14.04.2009 14:38

0

ja rozumiem, że żyjecie z reklam, ale proszę zabierzcie je z treści, z góry strony, wyszukiwarkę google też gdzieś na dół. Lewa ramka jest zbyt rozwlekła - powinna być dostępna bez przewijania a prawa to już masakra - zredukujcię ją o połowę - tylko przeszkadza a przynajmniej będzie szeroka ramka z treścią newsów.. Kolor to rzecz gustu, ja osobiście wolałbym niebieski.

avatar
natleniony

19.03.2009 15:23

0

pz0 - masz rację, powietrze wchodząc do dyfuzora zmniejsza prędkość i wygładza się jego struga. to powoduje powstanie niższego ciśnienia, które generuje docisk czyli efekt przyssania podłogi do toru :)

Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne

avatar
natleniony

17.03.2009 11:13

0

owadd - nigdy nie było sprawiedliwie, nawet bez kers. zawsze istniała różnica pomiędzy np.: Kubicą i Heidfeldem (jakieś 12 kg). Więc w tamtym roku Nick miał o te kilogramy lepiej zbalansowany bolid. Problem z kers jest taki, że zabiera z balastu nastepne 30-40kg i tyle.

avatar
natleniony

16.03.2009 23:10

0

no rychło w czas. Jakby im na prawdę zależało to FOTA powinna złożyć wniosek do FIA (17.03 - maja posiedzienie) i ci drudzy by to rozpatrzyli. a tak.. musztarda po obiedzie. Kubica w tym sezonie jest skazany na brak kersa. pzdr

avatar
natleniony

11.03.2009 16:46

0

hipcio i Tobie podobni - Panowie a może chłopcy dajcie sobie spokój... please. Przekazcie sobie telefony albo nr gg i tam pobełkoczcie. Niestety z super forum robicie śmietnik. Aha, wiem hipciu o wolności słowa, ale jak Waść prawisz to rób to z głową.

avatar
natleniony

11.03.2009 13:57

0

zachowujesz się jak pewien hipcio - czyli cały czas piszesz jak korespondent wojenny... daj spokój, bo każdy śledzi testy w necie, po prostu działasz jak spam, który powinno się usuwać.

avatar
natleniony

11.03.2009 13:48

0

hho = hipcio ??????? jeżeli tak, to Ty już wiesz co...

avatar
natleniony

10.03.2009 13:44

0

Peti - oby nikt nie chciał się zastosować do tych bzdur, o których piszesz :)

avatar
natleniony

09.03.2009 20:30

0

rafam - zgadza się, mcl testuje nową podłogę, która pozwoli (jeżeli wygeneruje większy docisk) zmiane tylnego skrzydła na mniejsze. Moim zdaniem ich dotychczasowe skrzydło 2009 nie współgrało z tylną osią i po prostu zdzierało im tylne kapcie, a teraz ażeby nie przekonstruowywać całej aero wzięli się za podłogę + nowe skrzydło. pzdr.

avatar
natleniony

05.03.2009 12:55

0

hipciu drogi, ręce opadają. no comment :(

avatar
natleniony

05.03.2009 12:49

0

hipcio - niestety jest... tylko, że twoje wypociny nic nie wnoszą do tematu, bo co mi po tych czasach jak nie wiem: ile kółek miał stint, z jaką ilością paliwa, z kers czy bez, jakie opony.... itp itd. Zalewasz tą stronę niepotrzebnymi danymi.

avatar
natleniony

05.03.2009 12:38

0

hipcio - daj już chłopie spokój z tymi swoimi postami, to nie forum. Pisz coś sensownego albo zamilcz. wystarczy podać wszystkim dwie stronki i nie pisać co 5 min jakichś bzdur! http:// directo.thef1.es/ tests/ http:// www.f1today. nl/

avatar
natleniony

03.03.2009 09:41

0

no comment :(

Przejdź do wpisu Bliżej bolidu: Nic ciekawego

avatar
natleniony

03.03.2009 09:24

0

kempa007 - prośba o bardzie szczegółowe opisy testów, bo niektórzy myślą, że testy to wyścigi. Proponuję korzystać chociażby z http:// directo.thef1.es/ tests/ co daje o dużo lepszy opis tego co dzieje się w danej chwili na torze (niestety hiszpański, ale można użyć trenslatora google) wayn76 i inni - ferrari nie wyjechało bo mieli testować opony na 2010 - czyli inna konstrukcja i brak koców grzewczych (tak jak w niedzielę bmw i mclaren) - nie wliczane do limitu kilometrów. Z ocenami to troszkę przystopujcie... bo są po prostu śmieszne :)

avatar
natleniony

17.02.2009 14:54

0

a oto dokładne plotki :) Robert Kubica: 69 kg (- 7 kg) Fernando Alonso: 67 kg (- 4 kg) Mark Webber: 71 kg (- 4 kg) Kimi Räikkönen: 68 kg (- 3 kg) Giancarlo Fisichella: 63 kg (- 3 kg) Sébastien Bourdais: 69 kg (- 3 kg) Lewis Hamilton: 66 kg (- 2 kg) Nico Rosberg: 69 kg (- 2 kg) Kazuki Nakajima: 60 kg (- 2 kg) Sébastien Buemi: 61 kg (- 2 kg) Nelson Piquet: 64 kg (- 1 kg) Heikki Kovalainen: 60 kg (- 1 kg) Jarno Trulli: 60 kg (- 1 kg) Adrian Sutil: 75 kg Felipe Massa: 66 kg Sebastian Vettel: 64 kg Timo Glock: 64 kg Nick Heidfeld: 61 kg

avatar
natleniony

11.02.2009 14:00

0

http:// www.f1today.nl/foto/5526/

avatar
natleniony

04.02.2009 17:14

0

taaa albo Delta Force. Nie wierzę w plotki :)

Przejdź do wpisu Zupełnie nowy zespół w F1?

avatar
natleniony

28.01.2009 09:33

0

jankiel00 - przypominam Ci, że jest zmiana czasu na letni i wyścig w Australii rozpoczyna sie o 8.00

avatar
natleniony

20.01.2009 19:00

0

tradycyjne nie podają czasów... rok temu na początku były wielkie problemy z balansem auta. Oby teraz było ok.

avatar
natleniony

20.01.2009 08:20

0

tak dla przypomnienia: na początku 2007 Lewis też roztrzaskał swojego nowiutkiego macka.- musieli odpuścić parę dni testów.

avatar
natleniony

17.11.2008 23:19

0

kempa007 - Jonathan Kennard w Renault? chyba G.van der Garde. Ten translator płata figle. a propos opon - każdy z zespołów miał do dyspozycji do 20 kompletów z tego tylko 4 w twardszej specyfikacji, na rowkowanych i deszczówkach jeździ się rano na okrążeniach zapoznawczych i jeszcze jedno, żenujący to jest poziom dyskusji np. ris cyt. "Jak toro roso było szybsze to jest KLAPA" klapa to jest ale w niektórych główkach. i jeszcze jedno wg mnie bmw - brawo za pełną i jak na razie jedyną specyfikację B auta - stąd już blisko do auta f.109. albert3 wyżeźbił takie brzydkie cudo, które jest tylko bazą do dalszych prac rozwojowych. wyniki z testów będą analizowane a części będą "piękniały" jestem ciekaw czy jutro Robert będzie bawił się wersją z kersem? i czy przednie skrzydło bmw ma już możliwość zmiany kąta nachylenia podczas jazdy? może ktoś coś więcej wie? napiszcie, pozdro for all

avatar
natleniony

13.11.2008 12:50

0

pz0 - cyt. "No i ciekawe co może się stać w przypadku dzwona, gdy taki masywny dysk wirujący z prędkością 100tys obrotów na minutę odleci z bolidu" - trzeba uruchomić wyobraźnię znając fakt, że w Williamsie kółko będzie w kominie za głową kierowcy. hehehe pozdro.

Przejdź do wpisu Na zimę - Ferrari F2008K

avatar
natleniony

06.11.2008 08:25

0

silnik silnikiem a co z bzdurnym przepisem o SC i zamknięciu pitlane?

Przejdź do wpisu FIA: Jeden silnik na trzy GP

avatar
natleniony

05.11.2008 14:35

0

Witajcie, nie rozumiem sceptycyzmu niektórych… troszkę więcej wiary przed nowym sezonem. Mówicie o braku zaangażowania zespołu od gp Kanady – to z całym szacunkiem jakaś kompletna bzdura; cały czas albert 2 i potem 3 pracował, tunel aero też, coś nie zagrało. Nowe części nie sprawdzały się na torze. i tak bywa! Kto Wam naopowiadał takich bzdur, że zespół pracuje już w 100% (oczywiście po Kanadzie) nad autem f1.09? Oczywiście pracowali, ale dzieląc siły na model 2008 i 2009. Olali sprawę dopiero przed gp Chin. Robcia też rozumiem, zwietrzył szansę, to rzygał w wywiadach o wsparciu i takich tam. Więcej wiary – dr Mario jako jedyny w Brazylii powiedział veto w sprawie odroczenia KERSu… Ja np. wierzę i to bardzo w FI w roku 2009 (kompletny napęd kupią, a bryłę wozu wystrugają – na szczęście wraca normalność – i nie będzie tych dziwnych owiewek i uszów słonia i mają kasę oraz dobrych kierowców) pozdro for all!

avatar
natleniony

27.10.2008 08:23

0

piotrek74 - tak wiadomo.... żadne. Nawet jak zostały jakieś w magazynie to chłopcy z Bridgestone już zaklejają rowki, żeby mieć slicki na testy posezonowe. pzdr.

avatar
natleniony

02.10.2008 13:41

0

szkoda tylko Nico Hulkenberga, że nie został po roku testowania driverem. Kazuki nie dorasta mu do pięt a i Rosberg w połowie sezonu musiałby się napocić, ażeby bronić się przed zakusami młodego do roli kierowcy nr 1.

Przejdź do wpisu Williams nie zmienia składu

avatar
natleniony

06.08.2008 08:01

0

taki Senna jest za bardzo popychany do F1, niech skupi się najpierw na wygraniu gp2, przypomnę, że cały czas w tabeli pierwszy jest Pantano, notabene szkoda go, miał swoją szansę w Jordanie, może daliby mu szansę jeszcze raz (analogia do Glocka). A w mojej opinii to Sennie daleko jeszcze do wuja - masa błędów podczas wyścigu. pozdro.

avatar
natleniony

25.07.2008 12:59

0

Voight cytuję: "Skoro 200 koników (na stałe) niewiele zdziałało to te chwilowe 80 tym bardziej nic nie da" a ja z uporem maniaka twierdzę, że da. Wytłumaczę na laleczkach: 2 auta mające 700 KM jadące za sobą na prostej nic nie zyskują. Ich prędkości są porównywalne, ale dadaj jadącemu z tyłu 80 KM i zobaczysz efekty (to zresztą widać np w A1GP). I powtórzę: nie ważne ile koni i jaki czas okrążenia, ważne żeby była różnica w mocy i prędkości chwilowej np przy wyprzedzaniu! pozdro

avatar
natleniony

25.07.2008 08:41

0

Voight, pz0 - czytając Wasze utarczki dotyczące czasów okrążeń myślę, że zabrnęliście za daleko... kers nie służy bezpośrednio do wyśrubowania czasu 1 okrążenia, ale jedynie do jednostkowego przyśpieszenia podczas rozpoczynania manewru wyprzedzania. a propos podobno dzięki kers zniknie wreszcie tzw. "kolejka Trullego" hehe pozdro.

avatar
natleniony

04.07.2008 14:31

0

pietrek - raczej starym, nowym torze (zobacz filmik z 1993 wyżej), pozdro

avatar
natleniony

20.06.2008 08:28

0

yaneq - www.soccer-live. pl usuń spację

avatar
natleniony

12.06.2008 11:18

0

atomic - może masz rację, jednak ja myślę, że będą 3 pity, po prostu nie wierzę w utrzymanie dobrej kondycji opon (przy 1 picie) oraz w to, że mcl nie będzie chciał wykorzystać prędkości swojego bolidu. kto ma rację zobaczymy po wyścigu. pozdro.

avatar
natleniony

12.06.2008 10:15

0

AndrzejOpolski - to się dogadaliśmy, teraz z chęcią zobaczę jak Lewis poradzi sobie na torze, zapowiada się ciekawy wyścig. narka

avatar
natleniony

12.06.2008 10:09

0

AndrzejOpolski - sorry, nie widziałem Twojej erratki. teraz to mi się zgadza

avatar
natleniony

12.06.2008 10:08

0

AndrzejOpolski - zakładając 1 pit i 10 lub 15 okrążeń, zostanie mu jeszcze 60 lub 55. nie wierzę, że Lewis utrzyma wysokie tempo na zniszczonych oponach, bardziej realne 2 pity a dla mnie osobiście aż 3. pozdr.

avatar
natleniony

12.06.2008 10:00

0

atomic - zakładając, że Lewis umie oszczędzać opony, a jak jest to niejednokrotnie widziałem, lepiej juz walka o pp i 3 pity

avatar
natleniony

12.06.2008 09:57

0

gerber, tarnos10 - tak dla ścisłości - gdyby zdobył pp to pojedzie z 11 miejsca

avatar
natleniony

03.06.2008 19:19

0

niemiecki ADAC już olał FIA do czasu jak długo będzie tam Mosley

avatar
natleniony

23.05.2008 12:45

0

Dobrze, że nie ukarali Alonso - to pogrzebałoby jego wyścig, Nie ukrywam, że stawiam w tym wyścigu właśnie na niego. A propos Dowbora to wymieńcie go na Krzysia Hołowczyca lub Roberta Kubicę, kiedyś też komentowali f1 hehe pozdro

Przejdź do wpisu Alonso uniknął kary

avatar
natleniony

14.05.2008 10:16

0

dmn - zgadzam się z Toba co do tych wszystkich spekulacji, jednak co do doświadczenia Kubicy rok temu - to bardziej go brakowało jego mechanikowi. narka

avatar
natleniony

29.04.2008 17:09

0

cieszy optymizm Rampfa, jakby nie patrzył on najlepiej wie co jeszcze może podłubać przy bolidzie, żeby wycisnąć maxa. A propos noska Kubicy : http:// pl.youtube.com/watch?v=LREettZbo_M

avatar
natleniony

22.04.2008 17:25

0

Alonso w SF nie będzie nigdy... no chyba, że prezydent SF wybaczy mu udział w aferce szpiegowskiej. Luca ma rację mówiąc, że para RAI z ALO to samobój, ale tłumaczenie, że chce 2 kierowców o równym statusie to już przegięcie. Raczej patrząc na politykę SF to tam nigdy nie było kierowców o równym statusie (!) 2008-04-22 16:55:56 walerus zgadzam się, i na dodatek ALO myślał przed sezonem, że rozegra wszystko po mistrzowsku i sam przetasuje całą stawkę f1 a tu zonk - renault do bani i już myśli jak zamieszać takimi wypowiedziami niektórym w głowach. pozdro.

avatar
natleniony

18.04.2008 12:16

0

2008-04-17 19:40:08 Tytussek - oczywiście prawda z tym dążeniem do ulepszenia nowych części, a drugą stroną medalu jest sprawdzanie czasu pracy danej części - czyli po prostu awaria na torze po przejechaniu iluś tam km-rów gdzie żywotność obliczeniowa porównywana jest do faktycznej. pozdro all

avatar
natleniony

17.04.2008 12:29

0

no tak, Szumi ma rację. Zresztą dołączył do wielkiego grona niezadowolonych z likwidacji koców grzewczych, ale to tylko opinia. Myślę, że niech lepiej niejaki Pedro de la Róża - prezydent GPDA zajmie się tym poważniej i pogada rzeczowo z FIA.

avatar
natleniony

17.04.2008 12:20

0

kondzio - http://www.f1today. nl

avatar
natleniony

17.04.2008 10:50

0

bardzo mnie cieszy zwyżkująca forma FI - akurat w ich przypadku wyniki idą za kasą. walerus - a ja powiem, oby do pierwszego punkcika. Joe - żenada.

avatar
natleniony

17.04.2008 10:26

0

2008-04-17 06:45:36 Qbus81 - raczej nie. Zauważ, że Renault kopiuje w tym roku pomysły innych i na szybko próbuje je wdrożyć (co nie kosztuje aż tyle czasu co prace od pustej białej karteczki) a myślami to już są przy 2009 r. pozdro dla wszystkich idiotów i onetowców haha !!!

avatar
natleniony

16.04.2008 07:57

0

Musimy mieć najlepsze Ferrari - chciałbym nieśmiało zaznaczyć, że innego najlepszego auta niż Ferka nie możecie mieć. No chyba, że Domenicali myśli o mcl i zawartej w nim myśli technicznej Ferki. pozdro

avatar
natleniony

15.04.2008 12:09

0

2008-04-15 11:07:56 dziarmol właśnie, niektórzy tego nie rozumieją... pozdro

avatar
natleniony

15.04.2008 09:01

0

dla wszystkich narwańców, którzy wierzą tylko w bmw: 1:22.007s wynik Filipa bez slicków; no i się cieszcie jak dzieci nową zabawką

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu