DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
14.04.2009 14:38
0
ja rozumiem, że żyjecie z reklam, ale proszę zabierzcie je z treści, z góry strony, wyszukiwarkę google też gdzieś na dół. Lewa ramka jest zbyt rozwlekła - powinna być dostępna bez przewijania a prawa to już masakra - zredukujcię ją o połowę - tylko przeszkadza a przynajmniej będzie szeroka ramka z treścią newsów.. Kolor to rzecz gustu, ja osobiście wolałbym niebieski.
Przejdź do wpisu Nowa szata graficzna Formula1.pl
19.03.2009 15:23
0
pz0 - masz rację, powietrze wchodząc do dyfuzora zmniejsza prędkość i wygładza się jego struga. to powoduje powstanie niższego ciśnienia, które generuje docisk czyli efekt przyssania podłogi do toru :)
Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne
17.03.2009 11:13
0
owadd - nigdy nie było sprawiedliwie, nawet bez kers. zawsze istniała różnica pomiędzy np.: Kubicą i Heidfeldem (jakieś 12 kg). Więc w tamtym roku Nick miał o te kilogramy lepiej zbalansowany bolid. Problem z kers jest taki, że zabiera z balastu nastepne 30-40kg i tyle.
Przejdź do wpisu BMW naciska na podniesienie minimalnej wagi bolidu
16.03.2009 23:10
0
no rychło w czas. Jakby im na prawdę zależało to FOTA powinna złożyć wniosek do FIA (17.03 - maja posiedzienie) i ci drudzy by to rozpatrzyli. a tak.. musztarda po obiedzie. Kubica w tym sezonie jest skazany na brak kersa. pzdr
Przejdź do wpisu BMW naciska na podniesienie minimalnej wagi bolidu
11.03.2009 16:46
0
hipcio i Tobie podobni - Panowie a może chłopcy dajcie sobie spokój... please. Przekazcie sobie telefony albo nr gg i tam pobełkoczcie. Niestety z super forum robicie śmietnik. Aha, wiem hipciu o wolności słowa, ale jak Waść prawisz to rób to z głową.
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów pod Barceloną
11.03.2009 13:57
0
zachowujesz się jak pewien hipcio - czyli cały czas piszesz jak korespondent wojenny... daj spokój, bo każdy śledzi testy w necie, po prostu działasz jak spam, który powinno się usuwać.
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów pod Barceloną
11.03.2009 13:48
0
hho = hipcio ??????? jeżeli tak, to Ty już wiesz co...
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów pod Barceloną
10.03.2009 13:44
0
Peti - oby nikt nie chciał się zastosować do tych bzdur, o których piszesz :)
Przejdź do wpisu Heidfeld najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie
09.03.2009 20:30
0
rafam - zgadza się, mcl testuje nową podłogę, która pozwoli (jeżeli wygeneruje większy docisk) zmiane tylnego skrzydła na mniejsze. Moim zdaniem ich dotychczasowe skrzydło 2009 nie współgrało z tylną osią i po prostu zdzierało im tylne kapcie, a teraz ażeby nie przekonstruowywać całej aero wzięli się za podłogę + nowe skrzydło. pzdr.
Przejdź do wpisu Heidfeld najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie
05.03.2009 12:55
0
hipciu drogi, ręce opadają. no comment :(
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w trzecim dniu testów w Jerez
05.03.2009 12:49
0
hipcio - niestety jest... tylko, że twoje wypociny nic nie wnoszą do tematu, bo co mi po tych czasach jak nie wiem: ile kółek miał stint, z jaką ilością paliwa, z kers czy bez, jakie opony.... itp itd. Zalewasz tą stronę niepotrzebnymi danymi.
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w trzecim dniu testów w Jerez
05.03.2009 12:38
0
hipcio - daj już chłopie spokój z tymi swoimi postami, to nie forum. Pisz coś sensownego albo zamilcz. wystarczy podać wszystkim dwie stronki i nie pisać co 5 min jakichś bzdur! http:// directo.thef1.es/ tests/ http:// www.f1today. nl/
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w trzecim dniu testów w Jerez
03.03.2009 09:41
0
no comment :(
Przejdź do wpisu Bliżej bolidu: Nic ciekawego
03.03.2009 09:24
0
kempa007 - prośba o bardzie szczegółowe opisy testów, bo niektórzy myślą, że testy to wyścigi. Proponuję korzystać chociażby z http:// directo.thef1.es/ tests/ co daje o dużo lepszy opis tego co dzieje się w danej chwili na torze (niestety hiszpański, ale można użyć trenslatora google) wayn76 i inni - ferrari nie wyjechało bo mieli testować opony na 2010 - czyli inna konstrukcja i brak koców grzewczych (tak jak w niedzielę bmw i mclaren) - nie wliczane do limitu kilometrów. Z ocenami to troszkę przystopujcie... bo są po prostu śmieszne :)
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów w Jerez zakłócony przez deszcz
17.02.2009 14:54
0
a oto dokładne plotki :) Robert Kubica: 69 kg (- 7 kg) Fernando Alonso: 67 kg (- 4 kg) Mark Webber: 71 kg (- 4 kg) Kimi Räikkönen: 68 kg (- 3 kg) Giancarlo Fisichella: 63 kg (- 3 kg) Sébastien Bourdais: 69 kg (- 3 kg) Lewis Hamilton: 66 kg (- 2 kg) Nico Rosberg: 69 kg (- 2 kg) Kazuki Nakajima: 60 kg (- 2 kg) Sébastien Buemi: 61 kg (- 2 kg) Nelson Piquet: 64 kg (- 1 kg) Heikki Kovalainen: 60 kg (- 1 kg) Jarno Trulli: 60 kg (- 1 kg) Adrian Sutil: 75 kg Felipe Massa: 66 kg Sebastian Vettel: 64 kg Timo Glock: 64 kg Nick Heidfeld: 61 kg
Przejdź do wpisu Kubica zrzucił najwięcej kilogramów
11.02.2009 14:00
0
http:// www.f1today.nl/foto/5526/
Przejdź do wpisu Testy w Bahrajnie przerwane z powodu burzy piaskowej
04.02.2009 17:14
0
taaa albo Delta Force. Nie wierzę w plotki :)
Przejdź do wpisu Zupełnie nowy zespół w F1?
28.01.2009 09:33
0
jankiel00 - przypominam Ci, że jest zmiana czasu na letni i wyścig w Australii rozpoczyna sie o 8.00
Przejdź do wpisu FIA zmienia godziny startu GP Malezji
20.01.2009 19:00
0
tradycyjne nie podają czasów... rok temu na początku były wielkie problemy z balansem auta. Oby teraz było ok.
Przejdź do wpisu BMW Sauber po wstępnych testach F1.09
20.01.2009 08:20
0
tak dla przypomnienia: na początku 2007 Lewis też roztrzaskał swojego nowiutkiego macka.- musieli odpuścić parę dni testów.
Przejdź do wpisu Hulkenberg rozbija nowego Williamsa FW31
17.11.2008 23:19
0
kempa007 - Jonathan Kennard w Renault? chyba G.van der Garde. Ten translator płata figle. a propos opon - każdy z zespołów miał do dyspozycji do 20 kompletów z tego tylko 4 w twardszej specyfikacji, na rowkowanych i deszczówkach jeździ się rano na okrążeniach zapoznawczych i jeszcze jedno, żenujący to jest poziom dyskusji np. ris cyt. "Jak toro roso było szybsze to jest KLAPA" klapa to jest ale w niektórych główkach. i jeszcze jedno wg mnie bmw - brawo za pełną i jak na razie jedyną specyfikację B auta - stąd już blisko do auta f.109. albert3 wyżeźbił takie brzydkie cudo, które jest tylko bazą do dalszych prac rozwojowych. wyniki z testów będą analizowane a części będą "piękniały" jestem ciekaw czy jutro Robert będzie bawił się wersją z kersem? i czy przednie skrzydło bmw ma już możliwość zmiany kąta nachylenia podczas jazdy? może ktoś coś więcej wie? napiszcie, pozdro for all
Przejdź do wpisu Pierwsze zimowe testy F1 rozpoczęte!
13.11.2008 12:50
0
pz0 - cyt. "No i ciekawe co może się stać w przypadku dzwona, gdy taki masywny dysk wirujący z prędkością 100tys obrotów na minutę odleci z bolidu" - trzeba uruchomić wyobraźnię znając fakt, że w Williamsie kółko będzie w kominie za głową kierowcy. hehehe pozdro.
Przejdź do wpisu Na zimę - Ferrari F2008K
06.11.2008 08:25
0
silnik silnikiem a co z bzdurnym przepisem o SC i zamknięciu pitlane?
Przejdź do wpisu FIA: Jeden silnik na trzy GP
05.11.2008 14:35
0
Witajcie, nie rozumiem sceptycyzmu niektórych… troszkę więcej wiary przed nowym sezonem. Mówicie o braku zaangażowania zespołu od gp Kanady – to z całym szacunkiem jakaś kompletna bzdura; cały czas albert 2 i potem 3 pracował, tunel aero też, coś nie zagrało. Nowe części nie sprawdzały się na torze. i tak bywa! Kto Wam naopowiadał takich bzdur, że zespół pracuje już w 100% (oczywiście po Kanadzie) nad autem f1.09? Oczywiście pracowali, ale dzieląc siły na model 2008 i 2009. Olali sprawę dopiero przed gp Chin. Robcia też rozumiem, zwietrzył szansę, to rzygał w wywiadach o wsparciu i takich tam. Więcej wiary – dr Mario jako jedyny w Brazylii powiedział veto w sprawie odroczenia KERSu… Ja np. wierzę i to bardzo w FI w roku 2009 (kompletny napęd kupią, a bryłę wozu wystrugają – na szczęście wraca normalność – i nie będzie tych dziwnych owiewek i uszów słonia i mają kasę oraz dobrych kierowców) pozdro for all!
Przejdź do wpisu Theissen: po sezonie przychodzi kolejny sezon
27.10.2008 08:23
0
piotrek74 - tak wiadomo.... żadne. Nawet jak zostały jakieś w magazynie to chłopcy z Bridgestone już zaklejają rowki, żeby mieć slicki na testy posezonowe. pzdr.
Przejdź do wpisu Bridgestone gotowe na Brazylię
02.10.2008 13:41
0
szkoda tylko Nico Hulkenberga, że nie został po roku testowania driverem. Kazuki nie dorasta mu do pięt a i Rosberg w połowie sezonu musiałby się napocić, ażeby bronić się przed zakusami młodego do roli kierowcy nr 1.
Przejdź do wpisu Williams nie zmienia składu
06.08.2008 08:01
0
taki Senna jest za bardzo popychany do F1, niech skupi się najpierw na wygraniu gp2, przypomnę, że cały czas w tabeli pierwszy jest Pantano, notabene szkoda go, miał swoją szansę w Jordanie, może daliby mu szansę jeszcze raz (analogia do Glocka). A w mojej opinii to Sennie daleko jeszcze do wuja - masa błędów podczas wyścigu. pozdro.
Przejdź do wpisu Cztery zespoły zainteresowane Senną?
25.07.2008 12:59
0
Voight cytuję: "Skoro 200 koników (na stałe) niewiele zdziałało to te chwilowe 80 tym bardziej nic nie da" a ja z uporem maniaka twierdzę, że da. Wytłumaczę na laleczkach: 2 auta mające 700 KM jadące za sobą na prostej nic nie zyskują. Ich prędkości są porównywalne, ale dadaj jadącemu z tyłu 80 KM i zobaczysz efekty (to zresztą widać np w A1GP). I powtórzę: nie ważne ile koni i jaki czas okrążenia, ważne żeby była różnica w mocy i prędkości chwilowej np przy wyprzedzaniu! pozdro
Przejdź do wpisu Czy system KERS pojawi się w 2009 roku?
25.07.2008 08:41
0
Voight, pz0 - czytając Wasze utarczki dotyczące czasów okrążeń myślę, że zabrnęliście za daleko... kers nie służy bezpośrednio do wyśrubowania czasu 1 okrążenia, ale jedynie do jednostkowego przyśpieszenia podczas rozpoczynania manewru wyprzedzania. a propos podobno dzięki kers zniknie wreszcie tzw. "kolejka Trullego" hehe pozdro.
Przejdź do wpisu Czy system KERS pojawi się w 2009 roku?
04.07.2008 14:31
0
pietrek - raczej starym, nowym torze (zobacz filmik z 1993 wyżej), pozdro
Przejdź do wpisu GP Wielkiej Brytanii od 2010 roku na torze w Donington
20.06.2008 08:28
0
yaneq - www.soccer-live. pl usuń spację
Przejdź do wpisu Synoptycy zapowiadają deszczowy weekend
12.06.2008 11:18
0
atomic - może masz rację, jednak ja myślę, że będą 3 pity, po prostu nie wierzę w utrzymanie dobrej kondycji opon (przy 1 picie) oraz w to, że mcl nie będzie chciał wykorzystać prędkości swojego bolidu. kto ma rację zobaczymy po wyścigu. pozdro.
Przejdź do wpisu Hamilton chce wygrać na Magny Cours
12.06.2008 10:15
0
AndrzejOpolski - to się dogadaliśmy, teraz z chęcią zobaczę jak Lewis poradzi sobie na torze, zapowiada się ciekawy wyścig. narka
Przejdź do wpisu Hamilton chce wygrać na Magny Cours
12.06.2008 10:09
0
AndrzejOpolski - sorry, nie widziałem Twojej erratki. teraz to mi się zgadza
Przejdź do wpisu Hamilton chce wygrać na Magny Cours
12.06.2008 10:08
0
AndrzejOpolski - zakładając 1 pit i 10 lub 15 okrążeń, zostanie mu jeszcze 60 lub 55. nie wierzę, że Lewis utrzyma wysokie tempo na zniszczonych oponach, bardziej realne 2 pity a dla mnie osobiście aż 3. pozdr.
Przejdź do wpisu Hamilton chce wygrać na Magny Cours
12.06.2008 10:00
0
atomic - zakładając, że Lewis umie oszczędzać opony, a jak jest to niejednokrotnie widziałem, lepiej juz walka o pp i 3 pity
Przejdź do wpisu Hamilton chce wygrać na Magny Cours
12.06.2008 09:57
0
gerber, tarnos10 - tak dla ścisłości - gdyby zdobył pp to pojedzie z 11 miejsca
Przejdź do wpisu Hamilton chce wygrać na Magny Cours
03.06.2008 19:19
0
niemiecki ADAC już olał FIA do czasu jak długo będzie tam Mosley
Przejdź do wpisu Max Mosley uzyskał wotum zaufania
23.05.2008 12:45
0
Dobrze, że nie ukarali Alonso - to pogrzebałoby jego wyścig, Nie ukrywam, że stawiam w tym wyścigu właśnie na niego. A propos Dowbora to wymieńcie go na Krzysia Hołowczyca lub Roberta Kubicę, kiedyś też komentowali f1 hehe pozdro
Przejdź do wpisu Alonso uniknął kary
14.05.2008 10:16
0
dmn - zgadzam się z Toba co do tych wszystkich spekulacji, jednak co do doświadczenia Kubicy rok temu - to bardziej go brakowało jego mechanikowi. narka
Przejdź do wpisu Szef BMW liczy na udany występ w Monako
29.04.2008 17:09
0
cieszy optymizm Rampfa, jakby nie patrzył on najlepiej wie co jeszcze może podłubać przy bolidzie, żeby wycisnąć maxa. A propos noska Kubicy : http:// pl.youtube.com/watch?v=LREettZbo_M
Przejdź do wpisu BMW: Jesteśmy na poziomie McLarena
22.04.2008 17:25
0
Alonso w SF nie będzie nigdy... no chyba, że prezydent SF wybaczy mu udział w aferce szpiegowskiej. Luca ma rację mówiąc, że para RAI z ALO to samobój, ale tłumaczenie, że chce 2 kierowców o równym statusie to już przegięcie. Raczej patrząc na politykę SF to tam nigdy nie było kierowców o równym statusie (!) 2008-04-22 16:55:56 walerus zgadzam się, i na dodatek ALO myślał przed sezonem, że rozegra wszystko po mistrzowsku i sam przetasuje całą stawkę f1 a tu zonk - renault do bani i już myśli jak zamieszać takimi wypowiedziami niektórym w głowach. pozdro.
Przejdź do wpisu Luca di Montezemolo: Ferrari nie chce Alonso
18.04.2008 12:16
0
2008-04-17 19:40:08 Tytussek - oczywiście prawda z tym dążeniem do ulepszenia nowych części, a drugą stroną medalu jest sprawdzanie czasu pracy danej części - czyli po prostu awaria na torze po przejechaniu iluś tam km-rów gdzie żywotność obliczeniowa porównywana jest do faktycznej. pozdro all
Przejdź do wpisu Ostatni dzień testów zakłócony przez deszcze
17.04.2008 12:29
0
no tak, Szumi ma rację. Zresztą dołączył do wielkiego grona niezadowolonych z likwidacji koców grzewczych, ale to tylko opinia. Myślę, że niech lepiej niejaki Pedro de la Róża - prezydent GPDA zajmie się tym poważniej i pogada rzeczowo z FIA.
Przejdź do wpisu Schumacher: obawy przed likwidacją podgrzewaczy opon
17.04.2008 12:20
0
kondzio - http://www.f1today. nl
Przejdź do wpisu Schumacher: obawy przed likwidacją podgrzewaczy opon
17.04.2008 10:50
0
bardzo mnie cieszy zwyżkująca forma FI - akurat w ich przypadku wyniki idą za kasą. walerus - a ja powiem, oby do pierwszego punkcika. Joe - żenada.
Przejdź do wpisu Force India zadowolone z postępów
17.04.2008 10:26
0
2008-04-17 06:45:36 Qbus81 - raczej nie. Zauważ, że Renault kopiuje w tym roku pomysły innych i na szybko próbuje je wdrożyć (co nie kosztuje aż tyle czasu co prace od pustej białej karteczki) a myślami to już są przy 2009 r. pozdro dla wszystkich idiotów i onetowców haha !!!
Przejdź do wpisu Alonso: poczekajmy jeszcze tydzień
16.04.2008 07:57
0
Musimy mieć najlepsze Ferrari - chciałbym nieśmiało zaznaczyć, że innego najlepszego auta niż Ferka nie możecie mieć. No chyba, że Domenicali myśli o mcl i zawartej w nim myśli technicznej Ferki. pozdro
Przejdź do wpisu Domenicali: Ferrari dalej będzie naciskało
15.04.2008 12:09
0
2008-04-15 11:07:56 dziarmol właśnie, niektórzy tego nie rozumieją... pozdro
Przejdź do wpisu Massa zdecydowanie najszybszy pod Barceloną
15.04.2008 09:01
0
dla wszystkich narwańców, którzy wierzą tylko w bmw: 1:22.007s wynik Filipa bez slicków; no i się cieszcie jak dzieci nową zabawką
Przejdź do wpisu Massa zdecydowanie najszybszy pod Barceloną