komentarze
  • 1. RoyalFlesh F1
    • 2021-05-20 14:25:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja się tak zastanawiam, skoro zespoły znalazły luki i stworzyły skrzydła które się uginają, to dlaczego tworzone są nowe zasady kontroli w trakcie sezonu.

  • 2. hubertusss
    • 2021-05-20 14:45:19
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Stali się satelitą Mercedesa to muszą dmuchać w tę samą trąbkę. Przecież każdy rozumie, ze im to i tak nic nie da. Jak się zmienią testy to i tak nie dogonią RB. Ale chodzi o to by Mercedes skorzystał. Tylko czekać podobnych wypowiedzi Williamsa czy AM.

  • 3. Mayhem
    • 2021-05-20 14:46:31
    • *.home-net.pl

    @1 Luki ? Skrzydło ma być elementem nieruchomym, stabilnym (oprócz DRS oczywiście) wiec to nie są luki w przepisach tylko zwykłe oszukiwanie i dobrze, że wreszcie ktoś jasno to skomentował.

  • 4. Mayhem
    • 2021-05-20 14:53:27
    • *.home-net.pl

    @2 Następny ekspert... Co ma niby McLaren do Mercedesa ? Nie są w żaden sposób ze sobą powiązani, nie są ich "satelitą", krótko mówiąc mają na siebie wywalone, zwykła konkurencja na torze... Są TYLKO klientem Mercedesa.

  • 5. brain87pl
    • 2021-05-20 15:20:59
    • *.pppoe.media-com.com.pl

    McLaren może wcale nie interesować to żeby pomóc swojemu dostawcy silników bo sami mają wystarczająco wiele do zyskania. To prawda że nawet jak Red Bull zmieni skrzydło to ich nie dogonią, ale mówi się że podobne skrzydło mają w Ferrari, Alfa Romeo i Alpine. I kluczowe może być właśnie Ferrari bo oni aktualnie tracą tylko 5 punktów do McLarena w klasyfikacji konstruktorów. Może zwyczajnie chodzić o osłabienie najbliższych rywali czy to w punktacji czy w bezpośredniej rywalizacji o pozycje tuż za podium.

    Po drugie McLaren może zacząć sugerować żeby należy odebrać punkty w klasyfikacji za wyścigi w których było używane te skrzydło. Oczywiście nic takiego się nie stanie bo gdyby FIA się na to zdecydowała w przypadku Red Bull to walka o tytuł jest skończona, ale za kilka lat jak sytuacja być może się odwróci to mogą tą sytuacje przedstawić jako przykład i argumenty na swoją obronę. Polityka i zbieranie jokerów które można użyć w przyszłości.

  • 6. ekwador15
    • 2021-05-20 17:17:32
    • *.legionowodom.pl

    Fia gra pod red bulla, aby spróbowali zbliżyć się do merca nim osłabną przez nowe testy skrzydła.

  • 7. Luckyman
    • 2021-05-20 22:34:09
    • *.146.163.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    FIA określa zasady i testy określające prawidłowość podzespołów. Jeżeli dotychczasowe testy były ok, to nie powinno się zmieniać zasad gry w trakcie sezonu. To nie to samo, co oszukiwanie czujnika przepływu paliwa.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo