komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2021-02-05 16:23:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Zespół RB sam miesza. Zwykłe targowisko. Każdy zabiega o to co mu pasuje. Najpierw RB nie chciał zamrożenia. Bo nie wiedzieli, że Honda się wycofa. A teraz chcą zamrożenia. Renault z kolei odwrotnie. Teraz pewnie ekipa Alpine będzie się targować, ze niby nie chcą zamrożenia i będą starali się w zamian za zgodę wytargować jak najwięcej ustępstw iw innych miejscach regulaminu tam gdzie im pasuje.

  • 2. Skoczek130
    • 2021-02-05 17:30:18
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    Każdy walczy o swoje. Merc i Ferrari nie dadzą swojego silnika rywalowi. RBR chce zamrożenia rozwoju, bo to dla nich jedyna szansa po rewolucji technologicznej. Nie ma się im co dziwić. Tak jak nie ma się co dziwić, że rywale nie chcą uzbrajać konkurenta.

  • 3. sliwa007
    • 2021-02-05 20:03:55
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Przehandlowali zgodę z Ferrari i Renault więc Mercedes nie ma już nic do gadania. Zresztą zamrożenie rozwoju silników jest wszystkim na rękę. Mercedes zachowa małą przewagę, ale za to na kilka sezonów a reszta ekip zbliży się do lidera i to dość blisko. Mówi się o wyrównaniu mocy do 2%, więc można przyjąć 20KM, co nie jest znaczącą różnicą.
    Oczywiście wszyscy unikną kolejnych wielkich wydatków, co w obecnych czasach jest kluczowe. Pewnie gdyby nie covid to porozumienie byłoby znacznie trudniejsze do osiągnięcia.
    Red Bull jest potrzebny w F1. Owszem, chętni na zakup obu zespołów pewnie się znajdą, ale jakościowo F1 na tym straci. Nie potrzeba tu kolejnych bogatych tatusiów czy innych pseudo biznesmenów, którzy zamrażają rozwój bolidów jeszcze przed startem sezonu. Red Bull wnosi tu dużo nieprzewidywalności i ciągną to widowisko do przodu, nawet jeśli robią to w butny i drażniący sposób.

    Swoją drogą, zespoły od x lat kłócą się o bardziej sprawiedliwy podział pieniędzy, o limity budżetowe czy ostatnio nawet o zamrożenie silników a przyszła pandemia i paradoksalnie rozwiązała większość problemów w mniej niż rok.

  • 4. seba1b
    • 2021-02-05 21:37:07
    • *.itfutura.com

    Dobrze rozumiem, oni chcą zablokować możliwość rozwoju silników po tej całej rewolucji? Czyli ktoś trafi z silnikiem i znów jak mercedes będzie czesał resztę przez ładne lata, a ten kto zrobi szrot będzie obstawiał tyły bez możliwości poprawy osiągów?

  • 5. Jacko
    • 2021-02-06 10:21:34
    • *.centertel.pl

    @4. seba1b
    Nie. Chodzi o to, że Red Bull nie jest w stanie sam rozwijać i unowocześniać silników, bo nie jest firmą motoryzacyjną i nie ma odpowiedniego zaplecza oraz inżynierów. Nawet jeśli przejmą projekt Hondy, to będą w stanie klepać go tylko w obecnej postaci. Dlatego właśnie chodzi im o to, żeby zamrozić rozwój i przez kolejnych kilka lat używać obecnych silników (czyli ostatniej wersji rozwojowej z tego roku).

  • 6. FanHamilton
    • 2021-02-06 16:31:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Honda było super komu to przeszkadzało

  • 7. seba1b
    • 2021-02-07 18:58:48
    • *.itfutura.com

    Jacko
    No ja wiem że oni chcą tej wersji używać. Ale w takim układzie w stawce nie ma najmniejszych szans na zmianę układu sił.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo