komentarze
  • 1. Aeromis
    • 2021-01-07 12:58:09
    • *.adsl.inetia.pl

    Przez brak zmian w imię niezależności, wyższych wartości i dobra pracowników rodzina Williams musiała sprzedać swój pokoleniowy dorobek komuś, kto te zmiany zrobi. Skomplikowane jak 50 węży w akwarium, nie na moją głowę.

  • 2. Jacko
    • 2021-01-07 13:58:14
    • *.centertel.pl

    @1. Aeromis
    Ale gdyby te zmiany wprowadzali wcześniej, to i tak by musieli się sprzedać jakiemuś koncernowi, tyle że znacznie szybciej (tak jak np. Peter Sauber). Jedyna różnica by była taka, że zespół zapewne nie upadłby aż tak nisko.

    Ja tam akurat ich szanuję za to, że przynajmniej próbowali Paradoks polega na tym, że większość tutejszych "kibiców" ciągle ma pretensje o nadmierną komercjalizację tego sportu, a jednocześnie wylewa na rodzinę Williamsów kubły pomyj za to, że się od razu nie sprzedali... Straszna hipokryzja...

  • 3. Aeromis
    • 2021-01-07 14:48:32
    • *.adsl.inetia.pl

    @2. Jacko
    Mieli dobre chęci, ale to marne pocieszenie, od dawna zespół wyglądał jak rycerz bez głowy. Kryzys w Williamsie pomimo kilku mocnych sezonów trwa przez cały ten obecny wiek, nawet dłużej. To jak szybko spadli do w dół dobitnie ten kryzys potwierdziło. Oczywistym było, że po sprzedaży ktoś zrobi to, czego oni nie zrobili, tu nie trzeba się długo zastanawiać.
    Tematu upadającego zespołu z komercjalizacją bym nie wiązał, zwłaszcza że dopiero w przyszłości zespoły F1 za sprawą nowego programu Liberty Media będą mogły pomyśleć o zarabianiu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo