komentarze
  • 1. ahaed
    • 2021-01-05 16:58:25
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Najwyższy czas.

  • 2. mich11
    • 2021-01-05 17:04:33
    • *.49.63.17.ipv4.supernova.orange.pl

    Trochę szkoda. Miło było widzieć jak "rodzinna" firma konkuruje z gigantem światowej motoryzacji. 2 s więcej w Formule1 to dużo ale w technologii nie byli do tyłu. Decydowały tak naprawdę niuanse, co jak najlepiej świadczy o Williamsie i jego potencjale. Niestety biznes jest silniejszy niż tradycja. Ciekawe jak ograniczenie rozwoju know-how w oparciu o F1 odbije się na pozostałej działalności technologicznej Williamsa.

  • 3. waterball
    • 2021-01-05 17:14:29
    • *.

    To już koniec Williamsa. Teraz będzie już tylko zespołem satelickim, ale wyniki może mieć lepsze.

  • 4. XandrasPL
    • 2021-01-05 20:25:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Na samej skrzyni tracili do rywali 0.6 na okr więc będzie lepiej. Jednak godzą się na rolę ekipy, która nie będzie już wygrywać mistrzostw.

  • 5. mag93
    • 2021-01-05 21:52:36
    • *.191.135.124.ipv4.supernova.orange.pl

    @XandrasPL
    Wszędzie wspominali o 0.2 sekundy, nie wiem skąd masz informację o 0,6

  • 6. Frytek
    • 2021-01-06 08:42:10
    • *.8.185.41.ipv4.supernova.orange.pl

    Baba z wozu, koniom lżej.
    Już dawno Papa Stroll mówił że tak trzeba zrobić, tradycja tradycją ale niestety liczą się wyniki.
    Błędne koło myślenia Claire spowodowało że teraz Williams to tylko nazwa. I cały misterny plan w piz.u

  • 7. Jabba1979
    • 2021-01-06 16:02:15
    • *.162.242.188

    Już dawno powinni to zrobić.
    Zaoszczędzą kasę, zmniejszą zatrudnienie i poprawią konkurencyjność bolidu.

    Właśnie przez pielęgnowanie tradycji zespół zmienił właściciela.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo