komentarze
  • 1. norbertinho
    • 2008-01-14 21:29:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak jak myślałem i mi sie nie zdawalo. BMW zastosowało kołpaki w przednich kolach tago samego typu co Ferrari jesli to pomoglo Ferrari w walce a Mclaernem to bMW powinno walczyc z teamem z Woking a Ferrari bedzie przed nimi jakies 0.2 s na okrązeniu

  • 2. kempa007
    • 2008-01-14 21:41:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    te kolpaki to nie ukryte turbo- pewnie cos daja ale nie az tyle co sobie ludzie wyobrazaja, gdyby tak bylo wszyscy by z nimi jezdzili...

  • 3. walerus
    • 2008-01-14 21:53:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ha ha

  • 4. maso
    • 2008-01-14 21:58:13
    • *.ghnet.pl

    Nie zdziwiłbym się gdyby te kołpaki dawały progres na poziomie dziesiętnych części procenta. Ale tam uszczknął kawałek tu uszczknął kawałek i się z tego może uzbierać całkiem niezły step forward.

  • 5. vitantonio
    • 2008-01-14 22:27:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Maso: Jeżeli nawet dają progres na poziomie dziesiętnych części procenta, ale bolid jest o ta dziesiątą część procenta szybszy to dlaczego mieli by tego nie zamontowac?;)

  • 6. reikorp
    • 2008-01-14 22:42:01
    • *.gprs.plus.pl

    Nie wiem jak w Niemczech, ale u nas nie ma, zdaje się, czegoś takiego jak radykalna ewolucja:/ Ewolucja, to powolny rozwój, którego opozycją jest rewolucja - gwałtowna zmiana. Może chodzi o to, że bardzo drastycznie rozwinęli koncept zeszłoroczny, czy coś... W sumie by się zgadzało...

  • 7. Ralph
    • 2008-01-14 22:52:14
    • *.ssp.dialog.net.pl

    te wasze kołpaki to system chłodzący hamulce

  • 8. maso
    • 2008-01-14 22:58:27
    • *.ghnet.pl

    vitantonio: ależ oczywiscie niech go montują, chyba źle mnie zrozumiałeś, pisałem że właśnie takie małe dodatki czynią postęp.

  • 9. przesio
    • 2008-01-14 23:11:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie badzcie takimi pesymistami. Mysle ze tu akurat straty czasowe beda mniejsze niz .2 sek na okrazeniu. Przez dobra taktyke co jakis wyscig wygra Robert :D Oby :P a co do skrzyni to skoro 4 wyscigi pod koniec kierwocy nie beda szarżować i psuc skrzyni tarpiąc i dajac Gazu by uzyskac lepszy czas okrazenia. Robert tak zrobil na monzie i co ?? Nastepny wyscig popsul sie silnik (chyba cud ze nie skrzynia ) Pozdro

  • 10. przesio
    • 2008-01-14 23:13:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    0.2 sek na okrazeniu Pomylka :(

  • 11. reikorp
    • 2008-01-14 23:53:16
    • *.gprs.plus.pl

    Co do tych skrzyni, to realnie patrząc, to jeśli za rok będą musiały wytrzymać np. pół sezonu, to zacznie się opłacać tracić na starcie 5 miejsc:) Do tego dołóżmy silnik, też niech wytrzymuje 5 weekendów, a co! No to też kombinujemy i startujemy z końca stawki. Przez cały weekend se testujemy, bo i tak nam nie zależy na qualach, a na wyścig mamy piękny, wyżyłowany silnik, co rozpadnie się tuż za metą, ale dowiezie nas na pierwszym miejscu. Tylko niech jeszcze zaostrzą te przepisy...

  • 12. fagorn
    • 2008-01-15 00:16:54
    • *.117.241.30

    Z tym "wyjątkowo udanym modelem F1.07" to trochę jednak przesada, biorąc pod uwagę jego niezawodność...

  • 13. szprycha
    • 2008-01-15 00:18:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na wp sa fajne zdjęcia jak Nick jezdził nowym bolidem wewnatrz budynku polecam :)

  • 14. walerus
    • 2008-01-15 09:28:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    silnik na cały sezon niech starcza!

  • 15. PrzemeQ
    • 2008-01-15 09:53:46
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    co się będziemy ograniczać, niech silnik wystarcza na kilka lat, tak jak w normalnych autach hahaha

  • 16. przesio
    • 2008-01-15 13:38:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moze na stulecia :) az do tego czasu kiedy bolidy zaczna fruwac z szybkosci. i wymijac bedzie mozna pod kierowca i nad :P

  • 17. Wymiatak
    • 2008-01-15 14:15:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Idę zakupić kołpaki do mojego sprzęta ;)

  • 18. walerus
    • 2008-01-15 15:04:23
    • *.klingspor.pl

    no mój silnik ma starczyć przynajmniej na kilka lat.....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo