komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2020-11-24 10:37:41
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Dlatego też nieraz mieli problemy z setupem. Kiedy jednak wszystko dostroili, dominacja była niezaprzeczalna. Oby rok 2022 wyrównał stawkę, bo o powtórce z sezonu 2009 nawet nie marzę...

  • 2. Malciszek
    • 2020-11-24 11:01:36
    • *.sileman.net.pl

    Dzięki większemu rozstawowi osi jest więcej miejsca na nogi dla drugiego rzędu siedzeń....:D

  • 3. FanHamilton
    • 2020-11-24 12:22:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Myślę że Dominacja Red Bulla wróci

  • 4. Kruk
    • 2020-11-24 13:51:34
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    IQ 44 jak zwykle bredzi bez sensu i pod publike, natomiast ziarno niepokoju zasiala tajna ugoda Ferrari z FIA.
    Jezeli potentatowi w dziedzinie budowania bolidow F1, nie udalo sie legalna droga stawic czola Mercedesowi, to jaka droga pozostaje?

  • 5. Falarek
    • 2020-11-24 18:45:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Coś gada od rzeczy. Wszystkie współczesne samochody F1 są ekstremalnie długie że aż zaczynają wyglądać pokracznie jeszcze ten duży prześwit z podniesionym tyłem. Może Mercedes ma najdłuższy rozstaw osi ale nie ma jakiejś wielkiej różnicy. Widziałem ostatnio porównanie samochodów F1 z różnych dekad i praktycznie od lat 90tych średnio miały długość 4500mm a np Ferrari SF90 z 2019 ma długość 5700mm. To 0,5MB więcej niż Mercedes Klasy S w wersji Long czyli kawał dużej limuzyny.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo