komentarze
  • 1. LuckyFindet
    • 2020-11-04 15:29:01
    • *.8.105.174

    Jeśli będą mieli nr 2, który będzie w stanie naciskać na Mercedesy, to możemy mieć ciekawą walkę o oba tytuły.

  • 2. Luzak564
    • 2020-11-04 16:37:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Piepszenie, w przyszłym sezonie Merca nikt nie będzie w stanie dogonić a o drugie miejsce będzie walczyć Ferrari z RBR, Honda nie ma ciśnienia aby nakładać jeszcze większe fundusze na rozwój silnika bo to będzie ich ostatni sezon a Ferrari już robi spory progres w silniku, obstawiam w generalce 1 merc 2 ferrari 3 puszki

  • 3. Xandi19
    • 2020-11-04 17:02:06
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A ja uważam, że Merc odjedzie jeszcze bardziej. RBR za to będzie miał na karku Renault i Astona. Jeśli RBR zdecyduje się na wykupienie technologii Hondy to papa z czołówki. Taka jest prawda. Nie ogarną tego sami. A w 2022 znów na łeb leci docisk więc procentowo na początku znów silnik będzie pchał większość osiągów.

  • 4. Piter_nl
    • 2020-11-04 18:07:35
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Witam szanowne grono, czy może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi silnikami bo już się pogubiłem. Niby zakaz rozwoju obecnych silników w tym i przyszłym sezonie. ( domyślam się że na nowy sezon każdy może mieć na nowo skonstruowany silnik ale nie może go rozwijać) to jakim cudem dajmy na to Ferrari czy Honda wprowadzają jakieś poprawki w tym sezonie skoro jest to zabronione. Dodam do tego że były artykuły i komentarze że takie Ferrari będzie po tyłach w sezonie 2021 bo nie mogą nic rozwijać do tego te dwa tokeny które można rozdzielić na dowolny obszar chyba że to miało wejść ale nie weszło albo mylę rozwój z poprawkami co jest w praktyce tym samym dla mnie albo mnie coś ominęło.

  • 5. mich11
    • 2020-11-04 18:56:51
    • *.22.14.121.ipv4.supernova.orange.pl

    Czary mary. Nawet Newey nadwoziem nie nadrobi straty. Ciekawi mnie wykupienie aktywów silnikowych Hondy szczególnie patentów mając na uwadze ścisłą współpracę Neweya z Astonem i ich związków z Mercedesem i Coswortem.

  • 6. ahaed
    • 2020-11-04 19:16:02
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    @2.
    ".. a o drugie miejsce będzie walczyć Ferrari z RBR".
    Yyy...RBR z kim???
    RBR tak.
    Mclaren tak.
    Renault tak.
    Racing Point tak.
    Ferrari?? Jakaś nowa, cicha umowa z FIA?

    Honda ma ciśnienie...
    Merc, RBR , AT, Mcl. Ren....Fer...

  • 7. mcjs
    • 2020-11-04 20:20:19
    • *.

    "Mercedes wygrał wszystkie jak dotąd kwalifikacje i z pośród rozegranych 13 wyścigów, nie wygrał zaledwie dwóch."

    Spośród, sympatyczny Panie Redaktorze :)

  • 8. berko
    • 2020-11-04 22:01:54
    • *.centertel.pl

    @6
    Na prawdę uważasz, że Ferrari nie poprawi się w przyszłym sezonie?

    Nie kibicuje im, nie przepadam za tym teamem, ale pewne jest, że kolejnego tak żenującego sezonu nie zaliczą. Może nie będą od razu wygrywać wyścigów, ale zbliżą się do RedBulla bliżej niż Ci się wydaje.

  • 9. TomPo
    • 2020-11-05 08:13:39
    • *.dynamic.chello.pl

    A co maja mowic innego?
    Ze sa lata swietlne przed innymi i tym samym wplynac na utrate kolejnych widzow i sponsorow?
    No musza sztucznie pompowac balonik, o Ci sa zagrozeniem, o Ci to robia super postepy, a Ci to w ogole juz sa przed nami, a my tylko jakims cudem wszystko wygrywamy.
    A prawda taka, ze nic sie nie zmieni, oprocz tego ze Ferrari pewnie bedzie troche wyzej.
    Ech...

  • 10. mordziaty
    • 2020-11-06 21:25:37
    • *.fiberlink.pl

    Tia srały muszki będzie wiosna, merc jedzie tak jak rywal nakazuje, tzn nie forsują tempa oszczędzając silnik i podzespoły, utrzymują bezpieczną przewagę, ich moc szczególnie było widać w ostatnim wyścigu, HAM trzymał się blisko puszki, po zjeździe BOT i VER nagle zaczął kręcić najlepsze czasy mimo teoretycznie zużytych opon. Oni są zawsze o przysłowiowy krok przed konkurencją, jak przegrywają to przeważnie nieszczęśliwy zbieg okoliczności.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo