komentarze
  • 1. Tvey
    • 2008-01-07 20:23:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ma rację-niby TC dużo zmienia, ale dobrzy kierowcy nie odczują większej różnicy.Niedługo kolejne testy.

  • 2. Filipek4
    • 2008-01-07 20:35:14
    • *.eranet.pl

    no i tak mówi prawdziwy mistrz
    nie boi się jeżdzić bez TC

  • 3. dziarmol
    • 2008-01-07 21:07:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    blebleble. Poczekamy do 16.03.08. Pierwszy wyścig pokaże
    kto nie potrzebuje TC

  • 4. shav
    • 2008-01-07 21:13:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol dokladnie ;) Cyrki na starcie to będzie to:P

  • 5. jan55
    • 2008-01-07 21:18:24
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    ciekawe co raikonnen miał powiedziec wiadomo ze powiedział ze bolid jest wyje**ny w kosmos, największe cyrki mogą być na starcie jak jeden kierwca juz ruszy a ten przed nim bedzie jeszcze palił gume, albo bez wspomagania kierownicy ciekawe co sie stanie jak kierowca wypadnie na trawę, raczej bolid bedzie trudny do opanowania

  • 6. przesio
    • 2008-01-07 21:43:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szybko nieco powyzej minuty. Niezly rezultat. Ciekawe czy pobija jakis czas okrazenia na zawodach micahela shumahera czy innych kierowcow. Ale jechali przecierz w 2003-2004-2002. to wtedy bolidy powinny byc wolniejsze i gorsze niz te a jednak malo rekordow zostalo pobitych. Niestety nie mam zrodla na ten temat . Pozdro

  • 7. Porky2
    • 2008-01-07 22:05:35
    • *.160.unknown.vectranet.pl

    wszystko sie wyjasni podczas pierwszego gp, do tego czasu mozna tylko gdybac

  • 8. milanista22
    • 2008-01-07 22:08:34
    • *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl

    W tym sezonie zobaczymy kto jest dobry ponieważ wielu słabszych kierowców może mieć problemy z dostosowaniem się do braku kontroli trakcji wtedy będzie można zobaczyć kto jest dobrym kierowcą. Będzie na pewno więcej wypadków. Bo raczej nie sądzę że takie Force India z najsłabszym bolidem w stawce od razu będzie dobrze jeździć będzie tak samo jak rok temu ze Spykerem, a może gorzej.

  • 9. AndrzejOpolski
    • 2008-01-07 22:30:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmmm... dla mnie wypowiedzi Kimiego są trochę "szare" i asekuranckie. Wiadomo, Raikkonen nie powie, że coś jest nie tak lecz zachwytu czy pewności nie ma.

  • 10. jan55
    • 2008-01-07 22:50:33
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    przesio ty chyba nie wiesz ze jednak bolidy są wolniejsze powinienes to wiedzieć, bo w sezonie 2003, 2004, 2005 były silniki blisko 1000 koni ale w sezonie 2005 jezdzili na jednym komplecie opon więc opony były raczej dostosowane do wytrzymałości a nie do szybkości chyba ze w kwalifikacjach bo wiadomo ze inne opony, w sezonie 2006 pojemnoś i ilośc cylindórw sie zmniesjszyła wiec moc taakze a w tym sezonie niedośc ze moc sie nie zwuiększyła to opony brdigestona nie sa juz takiej jakości jak w zeszłych seoznach. Zobacz sobie w jakiejs encyklopedi na czasy gp, patrząc na ten sezon i np 2005 gp trwają dłużej czasami o nawet 5 min albo v-maxy w usa czasami przkraczali nawet 340 a na monzy 360 (tylko w monaco nie było powyżej 300) a teraz na monzy po ledwo 345

  • 11. geniula1
    • 2008-01-07 23:00:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No bo nie wiedzieć czemu ale FIA dąży do spowolnienia bolidów ( głównie podczas pokonywania zakrętów)

  • 12. jan55
    • 2008-01-07 23:40:04
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    bo boją sie sytuacji z wypadku senny

  • 13. Pieter
    • 2008-01-07 23:45:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W czołówce brak TC i tak pewnie nic nie zmieni, ale z drugiej strony być może dobry kierowca w nieco słabszym bolidzie będzie bardziej konkurencyjny w stosunku do kogoś w szybszym bolidzie... z resztą niedługo się okaże

  • 14. jan55
    • 2008-01-07 23:49:44
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    chociaz z drugiej strony teraz byc moze własciciele mocniejszych silników zacznną lepiej weykorzystywać moc silników i beda jesze wieksze róznice w szybkosci miedzy lepszymi a gorszymi, zobaczcie sobie filmiki z 70-80 lat jak bolidy wychodziły z zakrętu, a no właśnie ma ktoś jakieś inforamacje o bolidach tzw ery turbo lat 80, bo nic nie moge znaleźć

  • 15. Pieter
    • 2008-01-08 00:05:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Różnice w mocy silników nie są zbyt duże a bez TC przeniesienie tej mocy na asfalt będzie trudniejsze, poza tym ci z większą mocą mogą szybciej zużywać opony, jeżeli będą za mocno przyciskać. Ale o tym będzie można cokolwiek powiedzieć po pierwszych testach.

  • 16. zuczek
    • 2008-01-08 00:43:32
    • *.osiedle.net.pl

    Ktos wie kiedy sa pierwsze testy z udziałem większej ilości ekip ?

  • 17. yaneq
    • 2008-01-08 08:03:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    od 14 stycznia.
    nowe bmu wyjedzie 15'ego na tor.

  • 18. walerus
    • 2008-01-08 08:24:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no i dobrze Kimi!

  • 19. s_4
    • 2008-01-08 12:40:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kimi mówi tak bo inaczej sponsorzy by odeszli... taka prawda o F1...
    Tutaj macie stone toru w jerez
    http://www.circuitodejerez.com/ są tam wszystkie daty testów

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo