komentarze
  • 1. seba1b
    • 2020-08-31 11:49:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Temu Panu podziękuję.

  • 2. alfaholik166
    • 2020-08-31 12:38:59
    • *.master.pl

    Naiwne tłumaczenie, ale bardzo charakterystyczne dla tych co lubią chodzić na skróty. Przypomina to trochę takie podejście na zasadzie: każdy samochód - nie ważne jak zaprojektowany - będzie dobry, jeżeli będzie szybki. Aby samochód był szybki, wystarczy zbudować do niego odpowiednio mocny silnik, a cała reszta jest już bez znaczenia.

  • 3. iceneon
    • 2020-08-31 12:44:11
    • Blokada
    • *.hdsl.highway.telekom.at

    Binotto niech pozostanie szefem jak najdłużej. Podoba mi się gdzie obecnie znajduje się Ferrari. Trochę mi szkoda Leclerca, ale cóż, pech. Może jak wyjazd zrobi Sebek mogliby wrócić do czołówki, ale nie wcześniej.

  • 4. belzebub
    • 2020-08-31 12:51:30
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @2 Bardziej mi przypomina się takie podejście, że wystarczy znaczek Ferrari to z automatu musi oznaczać że zawsze będzie szybki.
    Być może ich obecny stan to faktycznie zaniedbania innych obszarów bolidu, stawiając głównie na silnik. Fakt faktem, że bez oszukiwania obecna pozycja odzwierciedla ich prawdziwą formę.

  • 5. TomPo
    • 2020-08-31 13:42:01
    • *.dynamic.chello.pl

    To nie kryzys... to zapasc.

  • 6. Del_Piero
    • 2020-08-31 13:58:27
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Grand Prix Abu Dhabi 2009 było do wczoraj ostatnim wyścigiem, w którym Ferrari nie zdobyło żadnego punktu ze względu na wyłącznie szybkość samochodu. Nie biorę pod uwagę żadnych późniejszych wyścigów gdzie trafiły im się wypadki, awarie czy (V)SC. To jest grande katastrofa. Do tej pory rekordem oczekiwania na tytuł kierowców/konstruktorów było 16 lat (1983-1999). Coraz większym podziwem darzę Schumachera, Todta i Brawna za to czego dokonali.

  • 7. ekwador15
    • 2020-08-31 15:42:47
    • *.244.58.133

    czyli od lat maja kiepski bolid ale nadrabiali silnikiem. masakra. ten team nie potrafi zbudowac auta lepszego od red bulla czy mclarena. pierwsi wydaja troche mniej na prowadzenie zespolu, drudzy wydaja znacznie znaczniej mniej, zdecydowanie mniej

  • 8. Pan5er
    • 2020-08-31 17:13:51
    • *.241.207.197

    To nie kryzys. Kryzys dopiero przyjdzie.

  • 9. kiwiknick
    • 2020-08-31 18:02:57
    • *.dyn.telefonica.de

    On jest oderwany od rzeczywistości.

  • 10. hubos21
    • 2020-08-31 20:16:28
    • *.8.182.156

    W 2017 mieli najlepsze Aero, w 2018 bolid też był niezły później oddelegowali Reste do pracy w Alfie Romeo bo Sergio Marchionne miał taką fanaberię żeby widzieć znowu w F1 mocną Alfę, później jak zobaczyli, że są ze swoją koncepcją w czarnej to ściągnęli go z powrotem.

  • 11. hubertusss
    • 2020-09-01 12:11:13
    • *.17.172.2

    Binotto po prostu za bardzo zaufał słowom Enzo Ferrari, który kiedyś powiedział, ze aerodynamika jest dla tych co nie umieją budować silników. Skupili się więc na znalezieniu luk omijających regulamin by osiągać dużą moc. Z samochodem tak naprawdę co roku były jakieś niedomagania. Zeszłoroczny docisk był za mały. W tym roku chcieli poprawić docisk ale nie wyszło. Wygenerowali za to większe opory. Sam silnik to tylko połowa problemu.

  • 12. alfaholik166
    • 2020-09-01 12:28:18
    • *.master.pl

    @11.hubertusss
    Częściowo jest tak jak piszesz, ale moim zdaniem to wynika z całej filozofii Włochów i ich podejścia do tematu ścigania w ogóle. Mają oni swoje priorytety, a słowa legendy i założyciela firmy stanowią tylko dodatkową inspirację.

  • 13. Kruk
    • 2020-09-01 14:26:50
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    I takim prostym sposobem z TOP 3, zrobilo sie TOP 2. Teraz Ferrari nie bedzie straszyc, ze odejdzie z F1-beda obiecywac, ze zostana.

    Echhh... No Kur...a dramat.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo