komentarze
  • 1. hubos21
    • 2019-09-11 12:33:46
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Po jaki ch...? Jak ktoś się nie zmieści w torze dawać kary bo jak ktoś zostanie wypchnięty to może mieć już po wyścigu a drugi dostanie 5s kary

  • 2. PatiMat
    • 2019-09-11 12:55:01
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Bardzo dobrze. Żwir powinien być na każdym zakręcie na każdym torze. Nie ma wyjeżdzania po za tor. Wyjechałeś poza tor? Lądujesz w żwiże.

  • 3. MattiM
    • 2019-09-11 13:50:19
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @1
    Z jednej strony masz rację, ale kierowcy inaczej jeżdżą wiedząc, że poza torem jest żwir, a nie asfalt.

  • 4. Michael Schumi
    • 2019-09-11 17:24:37
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Było zawsze normalnie, gdy był żwir. Nagle walnęli asfalt i krawężniki i gratulacje. Nagle analizy czy ktoś nie przejechał białej linii i niepotrzebny bałagan, ostrzeganie zawodników o nieprzekraczaniu tej linii a oni dalej swoje. Kretyńskie pomysły. Potem mają takie akcje jak ten wypadek w serii F3.

  • 5. Grellenort
    • 2019-09-11 20:58:21
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    FIA dochodzi do wniosku że żwirowe pułapki są lepsze od budowania lotniska zamiast toru, nie sądziłem że doczekam tego dnia...

  • 6. Ocato
    • 2019-09-12 12:10:16
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Najlepszym rozwiązaniem jest wąski pas żwiru, a potem asfalt. Jest i natychmiastowa kara za wyjechanie, i bezpieczeństwo asfaltu. Dodatkowo nie angażowałoby sędziów, a im mniej ich interwencji, tym lepiej.

    Oczywiście byłoby to bolesne dla kierowców wypchniętych poza tor, ale nie ma rozwiązań idealnych.

  • 7. S3baQ
    • 2019-09-14 15:40:06
    • *.ap-southeast-1.compute.amazonaws.com

    @2
    Całe szczęście że nie w ŻWIRZE...

  • 8. maca
    • 2019-09-18 01:53:19
    • *.22.18.20.ipv4.supernova.orange.pl

    Powinien być kompromis jeżeli wyjechałeś za tor i możesz wrócić to wracasz i jedziesz dalej.
    Śmieszna sytuacja była z Strollem wyzywał Vettela a zrobił to samo...
    (każdy kierowca popełnia błędy.)
    Sędziowie powinni być młodsi nie 60 latkowie conajmniej 5 nie 3. Jeżeli wypchał cie rywal nie fair wracasz. Tak samo jak z dublowanymi kierowcami po prostu odpadasz zjeżdżasz do boxu i koniec jazdy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo