komentarze
  • 1. Amnes
    • 2019-08-06 10:51:13
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    No to wszystko w porządalu. Teraz tylko przegrać kilka wyścigów i koniec sezonu.

  • 2. ekwador15
    • 2019-08-06 12:51:21
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    zobaczcie jak to sie ulozylo. jeszcze 2 sezony temu tory typu hungaroring były idealne dla ferrari, merc tam tracił. jak to sie odwrocilo teraz. obecnie ferrari nie istnieje na tego typu torach. oni chyba maja problem z wyznaczeniem kierunku koncepcji auta. kiedys mowilo sie, ze merc przez dlugi rozstaw osi nieistnieje na kretych, wolnych torach. nadal maja tak dlugi rozstaw osi, a jak dopracowali zawieszenie i ile docisku produkują, ze radza sobie swietnie teraz w monako i na hungaroring. masakra. Merc to jest machina do wygrywania wyścigow. ferrari nie wie co robi i blądzi.

  • 3. RoyalFlesh F1
    • 2019-08-06 15:42:07
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    2. ekwador15
    Podobno Mercedes korzysta z innych materiałów do produkcji elementów zawieszenia. Coś w kształcie małych plastrów miodu, dzięki czemu bolid lepiej radzi sobie w wolnych zakrętach. Maclaren ponoć też z tego korzysta, od nie dawna co widać po wynikach. Dodać do tego RBR, który zawsze lepiej radzi sobie po rewolucji tech, i Ferrari jest gdzie jest. Ale to tylko pogłoski nic sprawdzonego.

  • 4. obiektywny2019
    • 2019-08-06 18:14:19
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Bzdury piszecie.Każdy kto choć trochę zna się na F1 doskonale wie, że Ferrari ma w tym roku znowu mistrzowski bolid, tylko Vettel nie daje rady a Leclerc ma w umowie że musi być za Niemcem.

  • 5. S3baQ
    • 2019-08-06 18:59:18
    • Blokada
    • *.us-west-1.compute.amazonaws.com

    @4
    O to to to. Trafiłeś w punkt. Widać że nick masz w 100% słuszny....

  • 6. dex
    • 2019-08-07 00:35:10
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    tutaj wszyscy się znają na F1

  • 7. Kruk
    • 2019-08-07 08:22:26
    • Blokada
    • *.eu-west-3.compute.amazonaws.com

    @4 Bzdury to Ty wypisujesz-nie lubie Ventyla, tak samo jak Hamiltona. NIe oznacza to, ze wypadli sroce spod ogona i nie potrafie widziec tego, ze sa dobrymi kierowcami.

    Ferrari przezywa kryzys i zbudowali szrot!

    Dlaczego Hamilton przykleil sie do Merola, jak gowno do wozu? Bo tylko Mercedes na chwile obecna buduje mistrzowskie bolidy moj mily.

  • 8. bandyta
    • 2019-08-07 12:55:16
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Troche z innej beczki cytacik Binotto
    "Większe problemy pojawiają się w wyścigu niż w kwalifikacjach, gdyż na pojedynczym okrążeniu opony są w stanie poradzić sobie z brakiem docisku."

    "Na długim dystansie zaczynasz się ślizgać, przegrzewasz opony i wszystko się komplikuje."
    Pierwsze zdanie to kompletne przeciwieństwo tego co mówi Kubica,że opon nie dogrzewa i ma słabe tempo w kwalifikacjach przez słaby docisk. To teraz komu wierzyc -kierowcy który nie startował 8 lat czy gościowi który przez ten czas tworzył czołowe bolidy ?

  • 9. Vendeur
    • 2019-08-07 13:52:24
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @8. bandyta

    Myślę, że najpierw powinieneś spróbować zacząć myśleć logicznie, a nie "zerojedynkowo"...

  • 10. sebsaa
    • 2019-08-08 15:11:17
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @8 właśnie on mówi dokładnie to samo co od początku mówił Robert Kubica. Świeże opony potrafią zamaskować niedociągnięcia bolidu im bardziej zużyte tym problemy z dociskiem dają o sobie coraz bardziej znać i degradują opony w coraz szybszym tempie.

  • 11. bandyta
    • 2019-08-08 15:43:13
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @10 w wyścigu tak ,zgadzam sie ale w kwalifikacjach ''na pojedynczym okrążeniu opony są w stanie poradzić sobie z brakiem docisku." I tak np jest u Magnussena-w kwalifikacjach potrafi wycisnąc nawet 3 linie a w wyścigu jedzie na poziomie Russela. A u Kubicy właśnie gorzej wyglądaja kwalifikacje niz wyścig. W kwalifikacjach traci od 0,4 do 1,3 sec do Russella a dzień pózniej w wyścigu ,w tej samej konfiguracji bolidu co na kwalifikacje 0,2-0,3 na okr.Tak było w 3 ostatnich wyscigach. U Magnussena widac że problem stanowi bolid ,U Kubicy podobnie jak Gasly czy Giovinazzi problem stanowi kierowca,bo ich partnerzy zespołowi daja rade,maja stałe osiągi na każdym typie toru

  • 12. obiektywny2019
    • 2019-08-09 22:56:26
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @11

    A ja myślałem że forma Kubicy to spisek Brytyjczyków i żydowskiej masonerii przeciw całemu narodowi polskiemu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo