komentarze
  • 1. Nezrah
    • 2018-10-03 13:43:27
    • *.adsl.inetia.pl

    To po co FIA dawała pozwolenie skoro po proteście i tak go zdyskwalifikowała? Widzę tu logikę godną kobiet: Spoko, rozumiemy, że przez zamkniecie fabryk nie mogliście tego wymienić, możecie jechać. Luz bluz, ale jak ktoś będzie miał pretensje i tak was zdyskwalifikujemy.

  • 2. XandiOfficial
    • 2018-10-03 19:14:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    FIA i Ci sędziowie oraz cała dyrektywa z Whiting'em na czele od 2013 roku odstawia takie szopki, że ciul ... Jakieś kary 5 sekund za wyprzedzenie kogoś poboczem i nie oddanie pozycji ... w obecnej f1 to się opłaca bo można uciec na te 5 sekund zamiast się męczyć ... FIA tak samo odstawia tak tutaj powyżej kolega napisał czyli "domyśl się" Nie od dziś wiadomo, że Merca mają łatwiej a czerwoni pod górkę ...

    Australia 2016 i czerwona flaga ... O ile pamiętam to nic się nie zmieniało i podczas tej sytuacji nie można było zmieniać opon czy tankować chyba, że ktoś był uszkodzony czyli skrzydło albo flaka ... Miałoby to sens gdyby wprowadzili, że zmiana opon przy czerwonej fladze to jakby tej zmiany nie było względem, że musiał zmienić opony na inne ... W tym przypadku Merc i tak był po zmianie ale nie dojechaliby na tych gumach ... Potem Whiting'em coś gada, że tak można było a Hamilton stracił lotkę więc mógł zmienić skrzydło ale opony z ciula ? Tak o to czerwoni przegrali wyścig ... Potem następne wyścigi, że musza to znów rozpatrzeć ten przepis itp dawno po wyścigu i zmieniający cały wynik ...

    Taki przykład z dupy ale to śmieszne już ... Albo mówią nie jedźcie, zaoszczędzicie silnik bo i tak będzie dyskwalifikacja jeśli ktoś was zgłosi ...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo