Zespół Ferrari od Grand Prix Japonii będzie ścigał się z nowym malowaniem. Jak się można domyślać zmiany nie będą drastyczne, ale z pewnością będą zauważone przez kibiców.
Zmiana kolorystyki ma być nową inicjatywą ze strony wieloletniego sponsora tytularnego zespołu Ferrari, firmy Philip Morris International.Mimo iż corocznie producent kojarzony głównie z branżą tytoniową wykłada ogromne pieniądze na partnerstwo z Ferrari, jego obecność na bolidach jest praktycznie niezauważalna.
Skala zmian kolorystyki bolidu Ferrari nie jest jeszcze do końca znana, ale z udostępnionego materiału wideo widać, że dotyczy ona nowych białych naklejek w głównych miejscach reklamowych bolidu takich jak pokrywa silnika, boczne owiewki czy tylne skrzydło.
Zakaz reklamy wyrobów tytoniowych uniemożliwia firmie Philip Morris reklamowanie większości ze swoich marek. Wedle doniesień nowa inicjatywa ma promować nowy pomysł firmy na zmianę modelu biznesowego w zakresie nauki, technologii i innowacji.
Wcześniej w tym roku Philip Morris przedłużył współpracę z Ferrari do 2021 roku, deklarując, że ma ona być kluczową platformą w rozwijaniu technologii, która pozwoli firmie odciąć się od jej tytoniowych korzeni.
03.10.2018 14:03
0
Hehe, jak już przegrywać mistrzostwa kolejny rok, to przynajmniej w "nowym" malowaniu...
03.10.2018 14:11
0
Wreszcie znaleźli sposób na przegonienie Mercedesa, brawo Ferrari!
03.10.2018 14:40
0
To ma dać kolejne 15 koni mocy. Na szybkich torach przyda się.
04.10.2018 08:45
0
Oczywiscie... walka o majstra od 2 lat jest na zyletki, a Ci marnuja czas i kase na ludzi, ktorzy to malowanie wymyslaja, zatwierdzaja, sprawdzaja, testuja. To takie typowo wloskie... niewazne jak jezdzi, wazne jak wyglada :)
04.10.2018 13:33
0
@4 TomPo Zmiana malowania ma związek z zobowiązaniami wobec sponsora Philip Morris. Ci sami ludzie, którzy zajmują się kolorystyką nie wymyślają nowych rozwiązań technologicznych.
04.10.2018 20:29
0
@5 zdaje sobie sprawe ze to inni ludzie, co nie zmienia faktu, ze tez kosztuja pieniadze i czas. Jesli to byl wymog sponsora to ok, ale jesli nie, to w korporacji mowi sie na takie cos: "marnowanie zasobow".
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się