komentarze
  • 1. YOOGI
    • 2018-04-04 13:51:02
    • *.obr-pok.one.pl

    I się zaczęło..

  • 2. Mariusz_Ce
    • 2018-04-04 14:08:39
    • *.centertel.pl

    hehe taaak. Ostatnie zdanie mistrz!!

  • 3. jaromlody
    • 2018-04-04 14:25:58
    • *.unknown.vectranet.pl

    Jestem ciekaw czy pobiją rekord wymian elementów jaki miał McLaren w 2017r

  • 4. Mat5
    • 2018-04-04 15:07:02
    • *.254.163.21

    Miłe złego początki dla Toro Rosso. Ciekaw jestem kiedy zaczną dostawać kary za nieregulaminowe wymiany podzespołów. Może nie będzie to tak wcześnie jak rok temu z McLarenem.

  • 5. Fanvettel
    • 2018-04-04 15:20:25
    • *.230.122.84

    Mówię wam w tym sezonie Alfa Romeo Sauber pokona Toro Rosso . Choć chcialbym aby kierowcy z TR zdobyli choćby po punkcie .

  • 6. marcelo9205
    • 2018-04-04 16:52:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kary to pół biedy z ich miejscem w stawce, żeby tylko poprawki mocy byly znaczące...

  • 7. sliwa007
    • 2018-04-04 17:58:30
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Honda walczy o kontrakt z Red Bullem i mają zapewne wyznaczony termin "egzaminu", zapewne gdzieś w połowie sezonu. Do tego czasu muszą przekonać kogo trzeba, że ich silniki są lepsze od Renault. Honda potrzebuje Red Bulla tak samo mocno jak Red Bull Hondy można się więc spodziewać, że nikt nie będzie patrzył na punkty w Toro Rosso a jedynie na osiągi i niezawodność. Kary i przesunięcia na starcie póki co są bez znaczenia i nie będą wypominane. Liczy się czas.

  • 8. Miki42
    • 2018-04-04 19:54:47
    • Blokada
    • *.117.84.224.vegawlan.pl

    Kempa kiedy napisze dużymi literami KIEDY EDYCJA POSTÓW weź człowieku przestań to blokować

  • 9. kempa007
    • 2018-04-04 22:54:26
    • *.p-arp.supermedia.pl

    ale co ja Ci blokuje człowieku?

  • 10. kombajn2
    • 2018-04-05 08:43:31
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    Włodarze Toro Roso coś tam majaczyli przed sezonem jaki ten silnik wspaniały i że nie wiedzą dlaczego Mclaren z nich zrezygnował... Nooo i po jednym wyścigu Toro Roso wymienia silniki na nowe a McLaren zapowiada walkę o trzecie miejsce z Red Bullem.

  • 11. Heniek007
    • 2018-04-05 10:21:14
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @10
    Spokojnie, nie wiemy na jakich zasadach Honda siedzi w F1. Może jeszcze za to dostaje kase...? Analizujac mentalność kibicow to obecna F1 powinna skaldać się z Mercedesa, Ferrari, Haas i Force India. Wlodarze F1 czyli Ferrari wiedzą o tym i chcą kolejnych zespolów by było bardziej kolorowo,ale z drugiej strony jest ryzyko porażki.

    sliwa007 napisał,ze udział w F1 jest promocja marki. Niby tak,ale czy w zwiazku z porażka Hondy sprzedaż spada? Czy Mercedes nie nadąża z produkcją swoich aut, bo same sukcesy w Formule 1? Jak dla mnie Honda może całkowicie zniknąc z F1 a i tak pójde do salonu po auto ze znaczkiem H na grillu.

  • 12. sliwa007
    • 2018-04-05 12:08:53
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    11. Heniek007
    Mercedes chwali się, że dzięki dominacji w F1 sprzedaż aut drogowych skoczyła o 20% i nawet jeśli to jest grubo przesadzone to i tak jest w tym dużo prawdy.

    Oczywiście na renomie marki można bardzo długo ciągnąć sprzedaż na przyzwoitym poziomie. Tu nie chodzi o jakieś bardzo gwałtowne spadki czy wzrosty a o rozsądną promocję marki. Ty pójdziesz i kupisz Hondę a ktoś inny się zniechęci. Nawet jeśli to będzie jedna osoba na 1000 to w skali globalnej będzie to duża strata.
    Tak jak Helmut Marko mówił, na F1 nie da się zarobić w bezpośredni sposób, tylko poprzez wzrost sprzedaży promowanego produktu. I właśnie dlatego małe ekipy są w tyle, bo nie mają z czego dołożyć.

  • 13. Heniek007
    • 2018-04-05 16:55:39
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @12
    Australijczycy, Amerykanie i Kanadyjczycy chwala sobie japońske samochody. Mało kto na tych kontynentach chce słyszeć o francuskich samochodach z wiadomych powodów. Jeśli nawet Renault zdobędzie kilka mistrzów pod rząd-wątpie by wplyneło to na ich motoryzacyjny światopogląd.

    Co do Red Bull...to ekipa, ktora nie jest żadnym wyznacznikiem. Niech sobie robi napoje enrgetyczne sprzedawane na dyskotekach. A Helmut Marko tez lubi pieprzyc od rzeczy (w końcu za to bierze kase).

  • 14. sliwa007
    • 2018-04-05 17:31:25
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    13. Heniek007
    Amerykańce mają swój świat, my swój, Japończycy swój itd. Każdy celuje z reklamą w swoich klientów, Renault także. Nie ma sensu podważać mocy reklamy, która jest dźwignia handlu. To działa bo w przeciwnym razie w F1 nie byłoby żadnego producenta.
    Nie ma sensu podważać rzeczy oczywistych.

  • 15. Heniek007
    • 2018-04-05 18:06:10
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @14
    F1 polega na wynegocjowaniu dla swojego zespołu największej kasy a każdy opór jest miażdżony groźba odejscia.
    Wychodzi na to,ze F1 to krowa dojna a nie sposób na reklamę. ...:)

  • 16. sliwa007
    • 2018-04-05 19:18:05
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    15. Heniek007
    A Honda jaki ma w tym interes? Kto ich finansuje? Nie wspominając pieniędzy przeznaczonych na projekt, budowę i rozwój silnika, bo przecież to "grosze" to dodatkowo wpłacali na konto McLarena kolejne "grosze" czyli jakieś 100mln euro rocznie...

    Nie doceniasz tej machiny i sposobu w jaki robi się pieniądze na F1. To co Mercedes czy Red Bull dostaje z FOM to skromny ułamek tego co potrafią zarobić w swojej branży.

  • 17. Heniek007
    • 2018-04-05 19:42:33
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @16
    Napisałem już, że nie wiemy na jakich zasadach Honda siedzi w F1. Ty wiesz? Wątpię, bo to jest ściśle tajne. A F1 nie jest żadną machina-to jest Królowa Obciachu Sportów Motorowych.

  • 18. sliwa007
    • 2018-04-05 20:34:57
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    17. Heniek007
    A na jakich warunkach ma siedzieć? Nie dorabiaj kolejnych teorii spiskowych, nikt im nie płaci bo żeby zrównoważyć koszta ich pobytu to trzeba by im płacić gigantyczne kwoty, tu nie ma darczyńców. Weszli za własne pieniądze i na własne ryzyko. Dużo mówiło się o tym, że w ten sposób torują sobie drogę do powrotu ze swoim fabrycznym zespołem, bo mając konkurencyjny silnik byli by na dobrej drodze do sukcesów. Na razie nie wyszło, ale wszystko jest na własny rachunek.

  • 19. belzebub
    • 2018-04-06 00:32:13
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Heniek, pomyśl tak z kilka razy, Honda nie może ot tak sobie wycofać się z F1, bo włożyli kupę kasy w skonstruowanie silnika o to de facto od zera. Rezygnacja byłoby przyznaniem się do pomyłki, co mogło by skutkować np. spadkiem wartości akcji firmy. Lepszym rozwiązaniem jest na razie pozostanie, licząc na rozwiązanie problemów, zwłaszcza że Honda rok temu, a dzisiaj to jednak postęp a nie regres. Jeśli im się to uda będą dostarczać silniki kolejnemu zespołowi, co o wiele lepiej wpłynie na wizerunek firmy.

  • 20. Heniek007
    • 2018-04-06 08:39:42
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Ja pie....ole i kto tu tworzy teorie spiskowe?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo