komentarze
  • 1. zu7
    • 2007-07-31 12:12:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No nie wiem. Najprawdopodobniej i tak wszystkie zespoły (a przynajmniej te z czołówki) obiorą tą samą taktykę. Czyli szybkie opony na początku by za nikim nie utknąć i wolniejsze po wyrobieniu sobie przewagi. Jedynie brak TC może w tym wypadku coś namieszać - kierowcom może trochę zejść z wyczuciem optymalnej przyczepności po zmianie opon czy też szybkiego zużycia miękkiej mieszanki.

  • 2. Kabat
    • 2007-07-31 12:21:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To pewnie i tak kolejna plota, wkońcu jeszcze trwa silly season

  • 3. tiex4
    • 2007-07-31 12:32:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a po co komu jeszcze mieksze obony żeby po 2 okrążeniach były do wywalenia

  • 4. cancel_k
    • 2007-07-31 12:43:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powinni pozwolić powrócić Michelin do F1 a nie kombinować z mieszankami. Jakby było dwóch dostawców opon rywalizacja byłaby bardziej nieprzewidywalna, bo nie wiadomo by było kto lepiej przygotuje opony na dany wyścig, a teraz Brigestone nie musi rozwijać opon bo nie ma konkurencji.

  • 5. Tanis
    • 2007-07-31 13:00:45
    • *.153.241.203

    To nie FIA zabroniła firmie Michelin dostarczania opon, lecz sam Michelin z tego ztezygnował, więc pozwalanie na powrót na niewiele się zda :-(

  • 6. ryudo
    • 2007-07-31 13:04:27
    • *.crowley.pl

    rozwalił mnie stwierdzenie, że Bridgestone obawia się podniesionych kosztów produkcji i nowych inwestycji, przecież oni tłuką na tym taki szmal że głowa boli, żal im wydać kilka milonów więcej, normalnie śmiech

  • 7. marcin7
    • 2007-07-31 13:08:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawiej by było gdyby Brigestone nie miało monopolu na opony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 8. geo
    • 2007-07-31 13:59:48
    • *.pixs.philips.com

    TC out i zupełnie odmienne mieszanki, to może namieszać, ale nie oczekiwałbym sensacji. By było więcej atrakcji ja raczej szedłbym w stronę wagi. Np. nakaz przejazdu z balastem i bez balastu 30 okrążeń z wyścigu. Byłaby zabawa, kto teraz jest lżejszy a kto nie? Jasne byłoby dopiero w pitstopie. Takie ruchome 100 kg :) na pewno zwiększyło by ilość strategii i okazji do wyprzedzania!

  • 9. reikorp
    • 2007-07-31 14:51:54
    • *.2.101.25

    wpuścić do F1 michelin, pirelli, goodyear, wywalić brydźstołna i będzie git...

  • 10. cancel_k
    • 2007-07-31 15:26:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Tanis W tym sezonie Michelin samo zrezygnowało,.żeby pokazać FIA, że robi błąd, bo w regulaminie na przyszły sezon jest zapis, że ma być tylko jeden dostawca opon. Także i tal w przyszłym sezonie ktoś musiałby odejść.

  • 11. przesio
    • 2007-07-31 15:30:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brigstone kombinuje jak najwiecej zeby zarobic i nawalic sponsorow. Dla F1 powinni sie liczyc ze moze im to utrudnic zycie. Nie macie co z kasa robic to mi dajcie ;P

  • 12. mat.sok
    • 2007-07-31 15:59:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rozbawiła mnie trzecia część artykułu...

  • 13. Wehr
    • 2007-07-31 16:28:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bridgestone to jedne z najgorszych opon z tej "wyższej" półki - z Micheline nie mogą się równać. Niestety wycofanie się tej drugiej firmy z F1 spowodowało, że słabsze zespoły mogą tylko marzyć o mierzeniu się z Ferrari (w poprzednich sezonach to opony były największą siła Renault na przykład)...

  • 14. masabitumiczna
    • 2007-07-31 16:52:35
    • *.net.pulawy.pl

    szkoda, że to nie Bridgestone sie wycofał, Micheliny były po prostu lepsze,lepiej sie trzymały asfaltu i były wytrzymalsze, pozwalały na agresywną jazdę

  • 15. barteks2
    • 2007-07-31 17:13:52
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    reikorp: jeszcze Dębice i Stomil :)

  • 16. barteks2
    • 2007-07-31 17:13:53
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    reikorp: jeszcze Dębice i Stomil :)

  • 17. Smola
    • 2007-08-01 11:09:53
    • *.adsl.inetia.pl

    no jasne i kormorana :P A tak na powaznie. Bridgestone jako wylaczn dostawca opon dla F1, nie chce urozmaicac mieszanek z powodu wyzszych kosztow.... no toszke szkoda. Lecz w zeszlym roku poprzez wojne oponiarska wydawali chyba z dwukrotnie wiecej kasy. Ja wiedzialem ze ten pomysl z jedym dostawca opon, to bedzie lipa. W sumie ten przepis mial chyba obowiazywac od sezonu 2008? nie jestem pewien ale chyba tak. A micheline, nie godzilo sie na takie rozwiazanie i odeszlo wczesniej. Ja sie podpisuje pod tym, co napisal reikorp. Wiecej firm oponiarskich urozmaici F1 bardziej, jak gdyby brodgestone mial udostepniac mieszanki super-miekkie i twarde. Musi byc rywalizacja w F1i basta... zawsze tak bylo! i jakos sie to sprawdzalo. pozdro

  • 18. Morte
    • 2007-08-04 15:16:09
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    Tak tylko, że inne firmy oponiarskie nie mają pieniędzy, aby wejścia na rynek lub nie chcą ryzykować ...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo