komentarze
  • 1. fanFelipeMassa3
    • 2015-02-04 10:15:43
    • *.adsl.inetia.pl

    To bardzo miło, silniki Renault, Ferrari i Mercedes brzmią głośniej niż rok temu ale Honda musi jeszcze dojść. Lepiej będzie się oglądać wyścig tylko jeszcze żeby nie zabrakło innych teamów.

  • 2. Kimi Rajdkoniem
    • 2015-02-04 11:16:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Faktycznie brzmią dużo bardziej "rasowo":-)

  • 3. Yachu
    • 2015-02-04 13:48:24
    • *.bb.sky.com

    McLaren faktycznie odstaje dzwiekiem od reszty stawki i brzmi troche dziwnie. Y

  • 4. fanAlonso=pziom
    • 2015-02-04 14:04:30
    • *.rzeszow.mm.pl

    zaraz zaraz ale czy te silniki nie miały mieć 600 KM a wraz z tymi ERSami miały mieć 750 czyli tak jak V8 no i ta elektryczna moc jest dostępna przez 33 sekundy na okrążeniu a żaden tor nie ma czasu przejazdu 33 sekund więc nie mają pełnej mocy cały czas - tak to przynajmniej tłumaczyli przed rokiem

  • 5. Skoczek130
    • 2015-02-04 14:26:09
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Po prostu rozwinęli je i wykorzystują w większym procencie, niż w zeszłym roku. Poprzedni sezon to absolutny dziwak... oby ten był "prawdziwą F1", a nie parodią... ;)

  • 6. mekpalottynker
    • 2015-02-04 17:12:06
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @4
    No właśnie też mnie to zastanawia... Skąd się wzięło te 100 koni tak nagle ? Miało być 600 + ERS, czyli podobnie jak V8.

  • 7. mekpalottynker
    • 2015-02-04 17:16:08
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @5
    Kiedy rozwineli? Przecież były zamrożone cały rok. Chcesz powiedzieć, że Renault znalazło w tych 32 tokenach 100 KM ?

  • 8. wheelman
    • 2015-02-04 17:24:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zdecydowanie większą "chrypkę" mają te silniki. Ale źródło tego newsa to i tak kwestia przyzwyczajenia. Jak w samej treści napisano, do V8 nie ma porównania, nie tego oczekują krytycy dźwięku V6.

  • 9. czuczo
    • 2015-02-04 19:13:38
    • *.galileusz.pl

    Zobaczymy podczas wyścigu, może na testach zespoły kręcą je do maximum i dźwięk jest o wiele lepszy, zaś honda nie wykorzystuje 100% zakresu obrotów?

  • 10. Skoczek130
    • 2015-02-04 20:16:40
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    W trakcie sezonu zapewne tak fajnie brzmieć nie będą... ograniczenia "zrobią swoje"... ;)

  • 11. kempa007
    • 2015-02-04 20:48:27
    • *.180.227.42

    6. mekpalottynker Andy Cowell, czyli czlowiek odpowiedzialny za V6 Mercedesa okreslil teoretyczna moc maksymalna 1,6 V6 turbo przy dopracowaniu efektywnosci i pewnie zniesieniu limitow paliwa na 1630 KM.

  • 12. Skoczek130
    • 2015-02-05 14:54:26
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @mekpalottynker - w zeszłym roku wszystko było zupełnie "świeże". Jedynie Merc był przygotowany do sezonu - stąd ich przewaga. Toteż napawa optymizmem, że w tym roku takiej różnicy nie będzie... ;)

  • 13. mekpalottynker
    • 2015-02-05 16:15:15
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @12
    Co napawa optymizmem i skąd wiesz, że Renault ma mocniejszy silnik o 100 KM ? I wreszcie skąd wiesz ,że Mercedes także nie znajdzie 100 dodatkowych koni?
    @11
    Czy ja gdzieś pytałem ile wynosi teoretyczna moc jednostki V6 bez ograniczeń?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo