komentarze
  • 1. aswieton
    • 2014-08-19 15:32:24
    • *.google.com

    Według mnie (o czym pisałem w moim podsumowaniu) Hamilton ma realne szanse na mistrzowski tytuł

  • 2. marek007
    • 2014-08-19 15:35:31
    • Blokada
    • *.free.aero2.net.pl

    Ta jasne ten sam bolid....tylko jakoś twój non stop ulega awariom.....pit stopy dłuższe od Rosberga i najlepiej stale przepuszczać gdy jedzie za tobą....gdzie tu równa walka Lewis co ty pieprzysz.....

  • 3. Sztandi
    • 2014-08-19 15:38:33
    • *.dynamic.chello.pl

    "W moim zespole w zasadzie tylko ja z nimi walczyłem." A Alonso przepadł na wieki :D

  • 4. Eucliwood
    • 2014-08-19 15:46:37
    • *.174.61.246

    Ajć, tłumaczyłem to samo, no cóż :)

  • 5. 6q47
    • 2014-08-19 16:24:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Stawiam na Rosberga.
    Amen.

  • 6. GT-R 850
    • 2014-08-19 17:15:22
    • *.adsl.inetia.pl

    Mam nadzieje że awarie opuszczą Lewisa i będzie mógł pokazać swój potencjał i powrócić do wygrywania jak na początku sezonu.

  • 7. Hamcio20
    • 2014-08-19 17:41:00
    • *.business.static.vectranet.pl

    @2 na węgrzech lewis miał pit stop : 4.4 a nico : 4.9 :)

  • 8. Skoczek130
    • 2014-08-19 18:20:03
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @marek007 - dłuższe pitstopy?? Niech lepiej się ustawia w boksach. Więcej awarii?? Niech bardziej szanuje swój sprzęt?? Przepuszczanie?? Nic mu nie zrobili za to... ;)

  • 9. Skoczek130
    • 2014-08-19 18:21:18
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Sztandi - zespół skutecznie uniemożliwiał Hiszpanowi walkę o tytuł. ;)

  • 10. GT-R 850
    • 2014-08-19 18:26:49
    • *.adsl.inetia.pl

    @Skoczek130
    Tak szczególnie w Monako 2007 gdzie zespół specjalnie wydłużył pit stop Hamiltona aby Alonso mógł spokojnie wygrać ;)

  • 11. Zirdiel
    • 2014-08-19 19:47:12
    • *.centertel.pl

    @7 Ty, ty zobacz sobie pozostale pitstopy w sezonie,bo te 4,9 byly uwarunkowone tym, ze zmieniali ustawienie skrzydelek w nosie. Poza tym Hamilton srednio w wyscigu ma pit stopy wolniejsze o 1sek, a nie 0,5 sek.
    @8 A ty lepiej sie zamknij bo widocznie nie wiesz o czym mowisz, ale to nie nowosc.

  • 12. Ham
    • 2014-08-19 20:31:30
    • *.adsl.inetia.pl

    11 dokładnie dobrze gadasz w Wegrzech zmieniali ustawienia nosa a reszta wyscigów ? to co Ham cały czas słabsze pity dlaczego ??? tego nikt nie wie nawet na Silverstone miał słabsze 1 pit słąby a 2 mial okolo 3 sek to i tak duzo :) o szanowaniu sprzetu to wiesz jak rosberg startuje z p1 to jedzie jak masło a gdy lewis musi sie przebijac po awari z kwali to wiesz rosberg jak by z p20 startowal to by moze z 4 pkt zdobyl Lewis i tak jest o niebo lepszym kierowca od Nico wiedzialem juz to od dawna a gP Wegier pokazało o ile lepszym ;)
    Lewis Aleja -P3 Niko P1 a wyscig p4 ;) pozdro czekam na 2 połowe i mniej awarii u Lewisa wtedy pokaze Rosbergowi gdzie jest jego miejsce ;))

  • 13. Skoczek130
    • 2014-08-19 22:51:39
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Zirdiel - po prostu odpowiadam głupim komentem na inny głupi koment. ;) I zwracam przy okazji na inne aspekty. Ale wy fanboy'e Hamiltona tego na pewno nie widzicie. ;)

  • 14. KowalAMG
    • 2014-08-19 22:51:59
    • *.24.196.114

    Ciekawe jak ewoluowal bolid czy maja jakieś nowe elementy, podczas takiej przerwy mozna cos stworzyc i dogonic rywala. Zapewne kazdy zespol wzmocnil swoj bolid i byc moze stawka sie wyrowna .. X)

  • 15. 6q47
    • 2014-08-20 09:04:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. KowalAMG
    Niestety, ale przerwa jest przerwą - czyli nic nie mogli zrobić... przynajmniej oficjalnie.
    Wszystko musieli opracować przed przerwą i wstępnie sprawdzić przydatność i potencjalne zyski lub straty.
    Moim zdaniem nic specjalnego w bolidzie nie opracowano.
    Raczej kosmetyka pozwalająca na utrzymanie obecnego poziomu.

    W tym "wolnym" czasie raczej skupiono się nad opracowaniem skutecznej kontroli poczynań kierowców i strategii na kolejne GP. Strategii zespołu jak i konkretnej strategii obu kierowców. Oni są niejako osobnym systemem, który to system ma osobiste "ustawienia" ze względu na inny charakter i styl jazdy.

  • 16. KowalAMG
    • 2014-08-20 09:59:40
    • *.24.196.114

    Dzieki za info w sumie racja prace sa zamrozone nie pomyslalem :p

  • 17. 6q47
    • 2014-08-20 11:33:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. KowalAMG
    Ważne, aby Mercedes AMG Petronas zakotwiczył się solidnie - WCC - i delikatnie namieszał w stawce ze względu na pożądany "zdrowy" oddech fanów F1.
    Ten stan nie musi być stały na przestrzeni kilku sezonów.
    BMW nie sprostało wyzwaniu -> Mercedes ma szanse na skopanie Im tyłka... co wedle mego miemania już uczynili.

  • 18. Skoczek130
    • 2014-08-20 12:14:49
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @GT-R 850 - to był początek sezonu - potem niezłe jaja się działy... ;)

  • 19. KowalAMG
    • 2014-08-20 22:07:36
    • *.24.196.114

    6q47 podoba mi sie Twoja ideaa , Mercedes pokazal klase i z klasa rozpracowal stawke to fakt .. Bmw nie pokazalo za wiele gdyz Ferrari i McLaren definitywnie gorowali , gdyby Bmw bylo teraz w F1 to ich reputacja strasznie by oberwala . W swietle 3 faworyzujacych niemieckich marek to widac 1 MB 2 BMW 3 AUDI .. Takze oby Merc myslal nad przyszłym rokiem i tez byl z przodu :) zycze im najlepszego

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo