komentarze
  • 1. KowalAMG
    • 2014-05-12 11:21:04
    • *.dynamic.mm.pl

    Sadze ze cztery lata to minimum okresu kiedy teraz MB bedzie dominował :), Hami jestes The best Driver numer jeden na swiecie :)

  • 2. Maciek21
    • 2014-05-12 11:29:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @KowalAMG a matko naprawdę chcesz 4 lata pełnej dominacji jednego zawodnika znowu ?? Przyjdzie zdechnąć z nudów oglądalność tego sportu spadnie jeszcze bardziej i Polsat zrezygnuje nawet z transmisji na płatnych kanałach...

  • 3. MarTum
    • 2014-05-12 11:36:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To tylko pokazuje, że tytuł mistrza w F1 to nieprzerwanie tylko i wyłącznie bolid.
    W ostatnich sezonach każdy kierowca zjadł by wszystkich bolidem RBR.

    W obecnym sezonie każdy kierowca w stawce zjadł by resztę bolidem Merca.

  • 4. kempa007
    • 2014-05-12 11:45:12
    • *.180.227.42

    3. MarTum ale na to, zeby jeździć w RBR lub Mercu trzeba sobie najpierw zapracować... Wiec takie gadanie jest bez sensu, bo Nakajima, Ide czy jakiś inny Young nigdy by nie dostali takiej szansy...

  • 5. czege
    • 2014-05-12 11:50:18
    • *.117.148.106

    3. MarTum a pomyśl o Maldonado w Mercedesie.... Przecież nie ma szans na to, aby chłopak ogarnął bolid i jeszcze wygrywał... więc bolid to jedno, a ogarnięty kierowca to drugie. Jakoś Webber w RB nie jeździł tak jak Vettel, a teoretycznie miał taki sam bolid.

  • 6. Skoczek130
    • 2014-05-12 11:55:38
    • Blokada
    • *.bg.ajd.czest.pl

    Dlatego szefie mamy na myśli kierowców na najwyższym poziomie, których można wymienić wielu. Wymienieni przez Cb to nic innego, jak pół-amatorskie "ścierwa"... oczywiście nie obrażając ich osoby... ;) Dlatego mnie osobiście najbardziej interesuje mistrzostwo konstruktorów i niespecjalnie interesuje mnie, kto zdobywa z nimi ten tytuł. To jest akurat bez znaczenia tak na prawdę - no chyba, że dla brytyjskiego czy też niemieckiego zespołu majster z rodakiem jest cenniejszy. Sukces indywidualny to bardziej sukces zespołu - dlatego Ron Dennis tak cieszył się z tytułu Hamiltona... ;)

  • 7. KowalAMG
    • 2014-05-12 12:15:03
    • *.ip.netia.com.pl

    Sory Kempa ale Java mi siadla i nie moglem pisac .A co do mojego postu to stwierdzam po ich formie wolalbym walke Merca z Ferrari i McLarena wtedy byloby ciekawiej chociaz Merc zezwala na walke wenatrz takze jeszcze tak nie zanudza sezonu .

  • 8. MarTum
    • 2014-05-12 12:28:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. czege

    Maldonado tak samo by zjadł całą F1 w obecnym bolidzie merca. Kierowcy F1 to elitarni kierowcy, a nie worki mięcha z jakiejś łapanki. Daj mu zwycięski bolid i objedzie wszystkich tak samo.

  • 9. mclaren-fast
    • 2014-05-12 13:50:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jak dla mnie to dominacja Mercedesa jest dużo bardziej ciekawsza niż RBR i Vettela.
    Co prawda Merc ma bolid o kilka klas lepszy od reszty stawki,ale chociaż jest "walka" wewnętrzna.Jak narazie HAM jes górą ale poziom kierowców jest wyrównany.

  • 10. Yogson
    • 2014-05-12 14:18:42
    • *.play-internet.pl

    3@
    i tu się z tobą zgodze, bolid merca jest tak dobry że bez wiekszych konsekwencji ich kierowcy mogą popełniać błedy ponieważ na prostej i tak wszystko nadrobią, także jak narazie oprócz wczorajszego wyscigu wiało nudą. I dalj uważam że jakby susie wolf wsiadła do merca była by w czołówce

  • 11. silvestre1
    • 2014-05-12 15:49:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Ta gadka Hamiltona o wizjach i okultyżmie przypomina mi podobną, o modlitwie za powrót Sutila.
    Ale niech tam... Faktycznie Mercedes odcina kupony od zainwestowanych środków, tylko jak widać na przykładzie IRBR - nic nie trwa wiecznie. Ja (raczej nieobiektywnie) stawiam na małą wojenkę na linii Ham/Ros i wyhamowanie rozwoju bolidu co pozwoli innym nawiązać walkę.
    W stawce jest kilka ekip z takimi możliwościami, tylko która pierwsza odblokuje potencjał ?
    Teoretycznie Red Bull z Vettelem a może Ferrari lub Williams ?
    Po Hiszpanii najbliżej jest Vettel, i dla mnie, jak raz się wmiesza to nie popuści a Daniel obstawi tyły. U Williamsa silnik niby Mercedes ale może to TD, Ferrari jak zwykle bałagan i Lotus bez pieniędzy.

  • 12. magic942
    • 2014-05-12 16:21:32
    • *.210.61.10

    Według mnie takim bolidem nawet Erikson byłby minimum w czołówce, a może by i coś wygrał.

  • 13. slawusF1
    • 2014-05-12 17:09:47
    • *.33.116.42

    Fani Vettela, dlaczego nie głosiliście swoich mądrości o wpływu bolidu na wynik w poprzednich sezonach. No chyba że oglądacie F1 od tego sezonu, to wtedy rozumiem :)
    Hipokryzja nie zna granic :)

  • 14. lobuzer
    • 2014-05-12 18:19:23
    • *.noisetor.net

    Dziwi to, jak dla wielu olśnieniem w sporcie motorowym jest fakt, że maszyna to ogromna składowa sukcesu. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. F1 to sport drużynowy. Na sukces mają wpływ kierowcy, mechanicy, inżynierowie, a także team orders.
    Co do Hamiltona, to już po zeszłym sezonie widać, że podjął dobrą decyzję. Teraz dobre zmieniło się w znakomite.
    Szkoda tylko, że takiego sezonu jak Mercedes nie ma właśnie Ferrari :/

  • 15. R4F1
    • 2014-05-12 18:49:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14
    Ferrari już nie raz miało swój okres dominacji, podobnie jak McLaren, Williams czy Lotus (ten prawdziwy). Teraz jest czas Mercedesa, ale i Hamiltona - on był niesamowity już od pierwszego wyścigu w F1, wtedy tylko przy okazji miał jeszcze syndrom "złotego dziecka", ale na szczęście mu przeszło.

  • 16. Mind
    • 2014-05-12 18:54:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Hamilton niech nie kozaczy. Gdyby nie McLaren to w 99% nie byłoby go w F1. Mercedes przejął dobrych ludzi do teamu i teraz czerpie z tego korzyści. McLaren dobrze zrobił, że pozbył się Whitmarsh'a, bo ten zamiast zadbać o dobre zaplecze to myślał kij wiie o czym. W tej chwili McLaren wzmacnia się i to dobrze wróży na sezon 2015.

  • 17. fankaWilliamsa
    • 2014-05-12 19:32:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moje serce należy do teamu Franka Williamsa ale bardzo cieszę się z dominacji Mercedesa-początki były trudne ale budowali tę potęgę wykonali najlepszą pracę i zbierają tego owoce podobnie Lewis, który przeszedł krętą drogę a teraz jeździ mądrze, dojrzale i życzę Mu zdobycia drugiego tytułu :)

  • 18. RyżyWuj
    • 2014-05-12 20:05:51
    • *.static.korbank.pl

    @17 No widzisz. Cięszę się, że się wreszcie przekonałaś do mojego czempiona i Jego nowego zespołu.

  • 19. Michael Schumi
    • 2014-05-12 20:59:12
    • *.ip.euro.net.pl

    @8 Maldonado rozbił się o ścianę w qual, w wyścigu uderzył w Guttiereza, dostał karę, a Grosjean zakwalifikował się piąty, pojechał czysty wyścig i był 8. Czemu więc Francuz nie powinien zasługiwać na taki bolid jak już. Pastor może i jest waleczny i szybki, ale jego minusem są stale powtarzające się błędy. Grosjean wyjechał z Hiszpanii z 4 punktami w generalce, a Pastor z jednym więcej, tyle że karnym. Możesz mu dać Mercedesa, ale musisz się liczyć z karami i kraksami tego kierowcy.

  • 20. Yogson
    • 2014-05-12 21:23:48
    • *.play-internet.pl

    13@
    Kolego to chyba oczywiste że bez bolidu Seb by 4tytułów nie zdobył , jestem fanem RBR i doskonale tym wiem dlatego bardziej kibicuje zespołowi niż kierowcy:)

  • 21. devious
    • 2014-05-12 23:38:21
    • *.adsl.inetia.pl

    Pamiętam jak wielu ekspertów - tych "prawdziwych" jak i tych "domorosłych", tych brytyjskich jak i tych polskich - "jeździło" po Hamiltonie we wrześniu 2012 roku, kiedy ogłosił decyzję o przejściu do Mercedesa. Prawie wszyscy jak jeden brat kpili wtedy z Lewisa, że podejmuje idiotyczną decyzję, że poszedł dla kasy, że to juz jego koniec i niedługo zostanie tylko modelem, że przecież McLaren ma mistrzowski bolid i w 2013 będzie walczył o tytuł - a Mercedes to kupa złomu itd. itp..

    I co? Już na początku 2013 wszyscy pluli sobie w brody. A teraz to już pewnie nikt się nawet nie przyznaje, że kpił wtedy z decyzji Lewisa.

    Ja natomiast mam tę satysfakcję, że byłem w opozycji do większości i chwaliłem Mercedesa i Lewisa za ten ruch. Mercedes robił wszystko jak trzeba i zachował cierpliwość - sukcesy to była kwestia czasu.

    Pamiętam też, że kilka innych osób też pozytywnie oceniało ten ruch - pjce, luka55, dexter i kilku jeszcze innych - i tym osobom chciałbym pogratulować "wyścigowego nosa" :)

    Tym, którzy wtedy wieszali psy i kpili z Lewisa i Mercedesa - życzę więcej pokory :D I wiem co mówię - bo sam myliłem się wiele razy... Najbardziej chyba po debiucie Vettela w GP USA 2007, gdzie nazwałem go bezpłciowym i nie robiącym wrażenia kierowcą i mocno wątpiłem, że to materiał na MŚ. Srogo się wtedy pomyliłem - i boli mnie to do dzisiaj :]

  • 22. devious
    • 2014-05-12 23:39:52
    • *.adsl.inetia.pl

    *oczywiście pjc, przepraszam za literówkę mości Pana!

  • 23. .magda.
    • 2014-05-13 08:47:34
    • *.172.252.184

    Tutaj chyba nie było żadnych wątpliwości od kiedy chyba wszyscy wiedzą kto miał największy wpływ na obecny wygląd F1. Mercedes który od paru ładnych lat pracował bardziej nad V6 niż nad bieżącym bolidem, który dzięki sponsorom miał sposobność wydać na niego ile wydał i który groził odejściem z wyścigów jeżeli zmiany nie zostaną wprowadzone musi być tutaj gdzie teraz jest, głupio by było jeżeli sytuacja wyglądałaby inaczej. Ale nie czarujmy się, taka dominacja nie potrwa w nieskończoność, mają na razie z oczywistych względów przewagę ale to tylko kwestia czasu.

  • 24. MacGyver
    • 2014-05-13 15:21:22
    • *.centertel.pl

    @4. kempa007:"MarTum ale na to, zeby jeździć w RBR lub Mercu trzeba sobie najpierw zapracować..."
    A czym sobie zapracował Vettel, przechodząc z Toro Roso do RBR? Wtedy nie był to zespół mistrzowski. A czym zapracował Rosberg, na to żeby być w Mercedesie? Czy to jakiś wyjątkowo dobry kierowca w całej stawce?

  • 25. don_hihot
    • 2014-05-16 10:23:53
    • *.tktelekom.pl

    ...ekipa z Woking wygrała wszystkie, za wyjątkiem jednego ...??? Hmmmm.
    Czyli jednak nie wszystkie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo