komentarze
  • 1. Mateo_R19
    • 2014-02-17 18:57:42
    • *.ingram.com.pl

    Mam nadzieje ze silniki Renault tak bardzo sie grzeja nie bez powodu i jest druga strona medalu.

  • 2. grzesiek1870
    • 2014-02-17 20:43:51
    • *.kul.lublin.pl

    "Każdy z trzech zespołów korzystających z tych jednostek musi znaleźć rozwiązanie, a Renault nakreśliło nam cel. Nie jest łatwo go osiągnąć, ale kryje się za tym dużo korzyści” To są ciekawe słowa...

  • 3. RyżyWuj
    • 2014-02-17 21:16:13
    • *.static.korbank.pl

    Czyli Adrian spieprzył sprawę. Nic to. Mateschnitz sypnie kasą i zrobią obudowę RB10 z jakiegoś magicznego materiału rodem z promów kosmicznych NASA. Wtedy doda się drugi pojemnik z napojem dla kierowcy, kilka perforacji w kombinezonie i Seb będzie znowu nummerem einz.

  • 4. poncki
    • 2014-02-18 05:55:34
    • *.skybroadband.com

    Zapewne daje to jakąś korzyść inaczej by nie ryzykowali, tak czy siak sobie poradzą ale wolałbym żeby Ferrari w końcu coś wygrało

  • 5. ds1976
    • 2014-02-18 09:21:53
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Brutalnie to zabrzmi, ale im więcej kłopotów ma Red Bull tym lepiej dla widowiska w tym sezonie. Swoją drogą polecam bardzo fajny fan page o wyścigachz częstymi aktualizacjami: www.facebook. com/ racespl (trzeba usunąć obydwie spacje).

  • 6. costi
    • 2014-02-18 10:24:31
    • *.eurocash.pl

    @2 Dokładnie.
    Jeśli mocno się zastanowić nad tym co powiedział AN to po usunięciu problemów może być ciekawie i wtedy znowu lament konkurencji :)
    Oby...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo