komentarze
  • 1. RyżyWuj
    • 2013-11-21 21:42:00
    • *.static.korbank.pl

    Czyli biednego Di Restę wyrzucą z FI.

  • 2. Orlo
    • 2013-11-21 21:57:39
    • *.jawor.vectranet.pl

    Heh, ja też moge se podpisać swój kontrakt, nawet z RBR w miejsce Vettela. Jeszcze tylko problem w tym żeby Red Bull go podpisał...

  • 3. Skoczek130
    • 2013-11-21 22:42:34
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @RyżyWuj - jaki tam biedny... swoje w F1 zarobił. W Indy Car Series przyda się ktoś taki, jak on. :))

  • 4. Rudolf50
    • 2013-11-21 23:10:31
    • *.emouse.pl

    @ 2 dokładnie
    Podobnie było chyba z Perezem

  • 5. R.U
    • 2013-11-21 23:23:29
    • *.255.0.21

    @3. Skoczek130
    Jak to Indy???Czyz nie zostal stworzony do DTM-U???
    ;)))

  • 6. xeoteam
    • 2013-11-22 00:28:53
    • *.tel.tkb.net.pl

    zastąpi Kubicę w WRC-2 :P

  • 7. devious
    • 2013-11-22 01:55:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeszcze łudzę się, że Sutil podpisał ale z Caterhamem może a nie Force India :)

    Bo jak zostaje w Force India a wywalają di Restę to ręce mi opadają...

    Sutil - 30 lat (w styczniu 31) i 29pkt
    di Resta - 27 lat i 48pkt

    I zostawiają Sutila bo sypnie "kaską"... Nie mam nic do Adriana, to solidny kierowca ale wywalanie młodszego i lepszego kierowcy bo drugi "płaci" jest naprawdę deprymujące...

    di Resta niech ucieka do USA, to samo Kovalainen i temu podobni kierowci. W F1 bez "pleców" nic nie wskórasz... Nawet Hulka nikt nie chce bo RBR i McLaren mają jakieś kretyńskie programy rozwoju juniorów i muszą ich na siłę promować choćby nie zasługiwali na świetną maszynę a z kolei Ferrari podstawiło na wyjadacza Kimiego (i to jeszcze można zrozumieć).

  • 8. Jahar
    • 2013-11-22 08:57:23
    • *.opera-mini.net

    Ferrari to jedyny zespół w stawce, który obecnie daje szansę najlepszym kierowcom. Tyle, że to już raczej końcowy etap kariery kierowcy.

  • 9. Xevatiz
    • 2013-11-22 11:33:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sutil będzie dalej bił rekord - kierowca z największą liczbą GP dla tego samego zespołu, nigdy nie jeździł gdzie indziej (jeśli weźmiemy że FI to naturalny zastępca Spykera) - póki co ma 107 GP.

  • 10. Skoczek130
    • 2013-11-22 11:37:50
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @R.U. - po namyśle stwierdziłem, że w DTM już zdobył tytuł. Teraz czas "zawojować" Indy Car... :)

  • 11. Skoczek130
    • 2013-11-22 11:44:02
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @devious - McL i RBR akurat też należy zrozumieć - mają liderów, przy których nowi nabiorą doświadczenia i może przejmą pałeczkę. Choć w przypadku Ricciardo to będzie czwarty sezon startów. :) Po coś ten program w końcu istnieje - będąc na ich miejscu i mając np. Vettela, który zespołu nie zawiódł, też postawiłbym na kolejnego juniora. Taka kolej rzeczy. Dla mnie było niezrozumiałe, że chcieli kogoś takiego, jak Raikkonen - wiekowy, spoza obozu i w dodatku niepewny na przyszłość. Bo Fin równie dobrze może niczym James Hunt zrezygnować, bo "mu się znudzi". ;) Vettel wiecznie w RBR jeździć nie będzie, a trzeba inwestować w przyszłość, a nie zatrudniać kogoś, kto w 2016r. może już w F1 nie jeździć. Poza tym zarobki - gaża Vettela musi wzrosnąć, więc kolejny drogi kierowca to problem. Hulka szkoda... ale po co im Nico, skoro mają Vettela?? Im potrzebny jest ktoś taki, jak Webber - i właśnie tą lukę zapełnili. A kto wie, czy Ricciardo nie okaże się kolejnym materiałem na mistrza. Jest w zanadrzu Daniił Kwiat. A ten z pewnością ma ogromny potencjał i mentalność do wielkich rzeczy. Zobaczymy. :)

  • 12. Skoczek130
    • 2013-11-22 11:45:43
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    RBR dokonał bardzo dobrych kroków - postawił na pion inżynieryjny, zatrudnił Adriana Newey'a, który ich zespół doprowadził do perfekcji. Ich sukcesy nie są przypadkiem. :))

  • 13. Skoczek130
    • 2013-11-22 11:46:30
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Xevatiz - jak najbardziej należy liczyć starty w Spykerze - to ten sam obóz. :)

  • 14. devious
    • 2013-11-22 15:18:53
    • *.adsl.inetia.pl

    @Skoczek130

    Ale o czym Ty gadasz - ja o Hulku a Ty o Raikkonenie... RBR i McLaren powinny się bić o Hulka ale wolały Ricciardo, który specjalnie nie błyszczy i ledwo daje radę przed Vergnem dojeżdżać do mety a McLaren wziął młokosa w ogóle bez doświadczenia, który pierwsze 2 lata będzie się "uczył" więc raczej o tytuł nie powalczy...

    Teraz to oczywiście mądry jesteś, że "stawiają na przyszłość" ale pogadamy za sezon jak np. McLaren lub RBR przegrają tytuł w konstruktorach o 1 punkt a Magnussen i Ricciardo będą mieli 30% punktów Buttona czy Vettela...

  • 15. Skoczek130
    • 2013-11-22 15:27:31
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @devious - niestety znowu nie czytasz ze zrozumieniem - przecież napisałem, że Hulk nie jest potrzebny RBR, skoro mają Vettela! Im potrzebny jest ktoś pokroju Webbera, a Ricciardo jest kierowcą takiej klasy. Zobaczymy... może sprawi niespodziankę i coś z niego więcej będzie. RBR musiałby sper... bolid, jak McL, żeby Daniel okazał się niewypałem. Nie raczysz zauważyć, jakim bolidem dysponuje Australijczyk. Nie ma przecież wątpliwości, że jest obok Williamsa najsłabszy w stawce, poza Catem i Maryśką. Jeżeli o McLarena, to fakt... powinni go wziąć. Ale postawili na swojego. Hulk zasługuje na miejsce w czołowym zespole, ale nikt nie ma obowiązku mu tego zapewnić. Mają liderów, a właśnie na takiego kierowcę aspiruje swoją klasą sportową Hulk. Myślisz, że bym go tam nie chciał?? Pewnie, że bym chciał. Ale znam realia i próbuje zrozumieć decyzje podjęte przez RBR i McL. Ja byłem osobiście za pozostawieniem Pereza w McL, no ale postawili na debiutanta. Kevina widziałbym rok w Marussi. Ale jest jak jest... ;)

  • 16. Skoczek130
    • 2013-11-22 15:28:41
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    P.S. Akurat na tle JEV'a wypada zdecydowanie na plus. W kwalifikacjach go "miażdży". ;)

  • 17. housepl
    • 2013-11-22 16:05:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marnowanie miejsca w Force Inida

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo