komentarze
  • 1. kokon510
    • 2013-09-17 16:07:58
    • Blokada
    • *.przasnysz.mm.pl

    oby singapur i korea pasowały lotusowi super-miękkie mieszanki powinny byc im na ręke

  • 2. bartexar
    • 2013-09-17 16:18:26
    • *.adsl.inetia.pl

    W Japonii średnia i twarda? Zgłupieli?

  • 3. RyżyWuj
    • 2013-09-17 16:21:53
    • *.static.korbank.pl

    Vettel powinien do końca sezonu jeździć w intermediatach, o!

  • 4. rg123
    • 2013-09-17 16:28:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na singapur srednia dlaczego przeciez po miedzy srednia a super miekka moze ogromna roznuica

  • 5. kamyk19870514
    • 2013-09-17 16:33:25
    • *.opera-mini.net

    @Ryży Wuj Zgadzam sie z toba. Vetel do konca na itermediatach hahaha

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2013-09-17 16:38:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pirelli jak zwykle zachowawczo w drugiej połowie sezonu, pierwsze 4-6 wyścigów były opony takie jakie zapowiadali przed sezonem a teraz ? na węgry, singapur i koreę przywożą medium tyres

  • 7. Jens
    • 2013-09-17 21:37:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    MOŻECIE ZGADZAĆ SIĘ ZE MNĄ ALBO NIE JA TAM WOLAŁEM BRIDGESTONY DWA RODZAJE OPON I NIE BYŁO TEGO CAŁEGO CYRKU Z RODZAJAMI MIESZANEK

  • 8. go!!!
    • 2013-09-17 23:02:14
    • *.swidnica.mm.pl

    Kiedyś elementem strategii było tankowanie i zróżnicowana waga bolidów na danym etapie wyścigu wpływająca na czasy okrążeń, ale dla bezpieczeństwa i minimalizacji ryzyka pożaru zabroniono tankowania w trakcie wyścigów. Dzisiaj w tym samym celu na mamy różne mieszanki opon wpływające na różne czasy okrążeń, ale niektóre mieszanki pękają na niektórych torach, koła podczas zmiany w boksach nierzadko są niedokręcane i stanowią ryzyko dla mechaników, kibiców, operatorów, więc tylko czekać kiedy i zmian opon zabronią, a na czasy będzie wpływać jakieś zróżnicowane mapowanie silnika obowiązkowe do zmiennego użycia podczas wyścigów... obym się mylił

  • 9. Michael Schumi
    • 2013-09-18 07:18:19
    • *.ip.euro.net.pl

    @8 Kiedyś już zabronili zmian opon podczas wyścigu: w 2005.
    Jeszcze kiedyś chyba w 2003 był taki przepis, że kierowca wyjeżdża w kwalifikacjach na tylko jedno okrążenie. Taki Coulthard strasznie na tym tracił.

  • 10. PanKonrad
    • 2013-09-18 07:52:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @8 Tankowanie zostało zabronione tak naprawdę tylko z powodu spowolnienia aut. Wystarczy porównać czas okr. przed i po wprowadzeniu zakazu. Od razu mam jasny obraz. Druga najbardziej istotna sprawa jest taka, że wyścigi są dłużę, czego chcieli sponsorzy, a oni mają najwięcej dopowiedzenia. Relacje sportowe=2gdz. spot reklamowy!! Przez 15 lat nic wielkiego się nie stało, aby można byłoby coś w tej materii zmieniać, a jednak zmienili i teraz wiecie czemu. Dla kasy, bo kasa to F1, a F1 to kasa.

  • 11. go!!!
    • 2013-09-18 09:29:39
    • *.swidnica.mm.pl

    10. PanKonrad
    Ciekawe rzeczy piszesz i ciekawych słów używasz, gratuluję....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo