komentarze
  • 12. Kojo
    • 2013-04-17 20:09:36
    • *.nplay.net.pl

    @9. bartexar - I jeden i drugi mają po tytule, a któremu przyszedł on łatwiej i który bardziej zasługiwał, to już inna kwestia. Wg mnie sukces Hamiltonowi przyszedł zbyt szybko i trochę mu sodówka do głowy uderzyła, a Button na ten tytuł pracował i cierpliwie czekał kilka lat, gdy jeździł w zamiatającej tyły Hondzie. Ale trzeba przyznać, że Hamilton u boku Buttona bardzo dojrzał i wydoroślał, faktem jest też, ze sezon 2009 i nienajlepsze osiągi Mclarena nauczyły go trochę pokory, czego myślę brakuje Vetteowi, bo ten jak na szczyt wszedł, tak zejść z niego nie może, bo ma dobry bolid i zespół pracujący na niego.
    @8. beret - Może i wiele cennych osób odeszło z Mlcarena do Mercedesa, ale zostało jeszcze wiele osób które siedzą w tym sporcie od lat i wiedzą co robią, więc nie wydajmy jeszcze osądów. Może nie każdy na tym forum jest ekspertem, ale każdy ma prawo się wypowiadać, a jeśli ty się z ich zdaniem nie zgadzasz, to Twój wybór, ale proszę nie atakuj i nie wyzywaj nikogo, bo tak nie wypada. Jak mamy dyskutować, to róbmy to na poziomie i kulturalnie, bez wyzwisk i poniżania się nawzajem. Chyba, ze Ty to robisz specjalnie by kogoś sprowokować, jeśli tak, to życzę powodzenia. Serdecznie pozdrawiam i liczę na ciekawą, kulturalną i rzeczową dyskusję.

  • 13. adazn
    • 2013-04-17 20:15:06
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Widzę, że na berecie stanęła antenka. Przenieś się tam, gdzie będziesz miał na tej antence lepszy sygnał RTL.

  • 14. adazn
    • 2013-04-17 20:17:21
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jeśli pod beretem posiadasz coś jeszcze niż tylko włosy to używaj tego, nie krępuj się!

  • 15. bartek1515
    • 2013-04-17 20:30:39
    • *.dynamic.mm.pl

    @6 sliwa007
    Na początku sezonu czytałem gdzieś zdanie o tym, że pole do rozwoju MP4-27 skończyłoby się gdzieś w połowie sezonu i dlatego zdecydowali się na nową podstawę. W tym sezonie zmienili zresztą konstrukcję przedniego zawieszenia na pull-rod. Owszem, byli najszybsi pod koniec 12' ale robiąc nowy bolid sądzili, że powalczą w obecnym sezonie nieco dłużej. Na ich nieszczęście, trochę się zagalopowali i ich osiągi są teraz trochę poniżej oczekiwań. Co do opłacalności tej akcji to nie chcę się wypowiadać - sądzę, że wiedzą co robią ;)

    @7 Kojo
    Tak, zredukował z tym, że wtedy Vettel był w czubie a teraz przed Buttonem jest jeszcze siódemka innych kierowców. Poza tym, strata jeszcze wzrośnie, bo w Bahrajnie też zapewne trochę stracą. Zobaczymy jak będzie wyglądać sytuacja w Hiszpanii, bo jeśli wtedy nie przywiozą dużego działającego pakietu, szanse na jakieś poważniejsze osiągnięcia drastycznie zmaleją.

    @8 beret
    Bez komentarza.

  • 16. Kojo
    • 2013-04-17 20:41:17
    • *.nplay.net.pl

    @ 15. bartek1515 - Racja i tej sytuacji co była wtedy nie da się porównać do tej, która ma miejsce teraz, ale niemniej jest to możliwe, choć wielce nieprawdopodobne. Lubie Buttona, bo naprawdę wyciska co się da z tego bolidu,a dzięki mądrej strategii może walczyć o wysokie lokaty, co pokazał ostatnio. On już swoje wycierpiał ścigając się w Hondzie, dobrze że zostało to wynagrodzone w 2009.

  • 17. Michael Schumi
    • 2013-04-17 20:44:38
    • *.ip.euro.net.pl

    Antenka bereta ma wzwód :D

  • 18. Siffredi
    • 2013-04-17 21:04:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    komentujecie rzeczy o których nie macie pojęcia, wypowiadacie się z pewnością jakbyście odkryli coś nowego albo wiedzieli o czymś czego nikt nie wie. czy to choroba naszego pokolenia? młodzi wykształceni w każdym temacie, a już na pewno wyszczekani. i jak tu się się nie zgodzić z beretem?

  • 19. sliwa007
    • 2013-04-17 21:42:20
    • *.kielce.vectranet.pl

    8. beret i tak cię lubię bo ubarwiasz to forum, potrafisz swoim debilizmem poprawić nawet najgorszy humor...

    15. bartek1515 no i właśnie o tym piszę, że nawet z mało rozwojowym bolidem z 2012 roku mieliby większe szanse niż budując wszystko od nowa, już Ferrari chciało pozbyć się wszystkich problemów budując nowy bolid... i jednocześnie budując bolid wolniejszy o 2 sekundy od najlepszych... Podtrzymuję swoje zdanie, że w obliczu zmian w regulaminie na sezon 2014 budowanie zupełnie nowego bolidu przed obecnym sezonem było błędem...

  • 20. Skoczek130
    • 2013-04-17 21:48:53
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Było to już omawiane - MP4-27 nie jest maszyną przystosowaną do nowych, surowszych regulaminów dotyczących crash-testów. McL to zespół, który potrafi wybrnąć z nieciekawej sytuacji. W tej sytuacji jednak muszą postawić na jednego zawodnika. Tylko w taki sposób uratują i tak już rozczarowujący sezon. ;]

  • 21. mefrix
    • 2013-04-17 21:52:57
    • *.opera-mini.net

    Normalnie, można się nie zgodzić. Każdy ma prawo do wypowiedzi, zresztą nikt tutaj nie pisał w formie „pozjadałem wszystkie umysły” - no może prócz użytkownika „beret”. Właściwie ostatnio jego wypowiedzi nic nie wnoszą, to tylko zwykły spam i hejt na wszystko co się rusza.

    Co do tematu, życze chłopakom szybkiego powortu do człówki, bo wtedy będzie jeszcze ciekawiej.

  • 22. Skoczek130
    • 2013-04-17 21:55:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @beret - to newralgiczny temat. Z Hamiltonem nie zdobyli żadnego tytułu (oficjalnie jeden), więc chyba brakło mu tego talentu. A mówiąc serio, w obecnej maszynie zrobiłby niewiele więcej od Buttona. Co było na początku sezonu 2009?? Jak bolid nie jedzie, to kierowca wiele nie zdziała. Jenson pokazał się ze świetnej strony, zajmując piąte miejsce. Dla porównania Perez nie miał na nie szans. Wstrzymałbym się więc z osądami. Lewis bez wątpienia był ważnym członkiem zespołu, ale nie ma ludzi niezastąpionych. Wyjdą z dołka - problemem jest zawieszenie, którego nie rozumieją. Zaryzykowali, ale kto wie, czy nie da to pozytywnego efektu w roku przyszłorocznym. Pzdr :)

  • 23. Skoczek130
    • 2013-04-17 21:55:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co do osoby Christiana Dannera - każdy ma swoje zdanie. ;)

  • 24. bartek1515
    • 2013-04-18 06:18:58
    • *.dynamic.mm.pl

    @16 Kojo
    Cóż dodać, to jest dopiero początek sezonu, poczekajmy na Hiszpanię. Mając w pamięci sezon 2009 w ich wykonaniu... Jeśli uda im się nadrobić dystans, będą odbierać punkty pretendentom do WCC i sezon zarazem będzie ciekawszy ;-)

    @19 sliwa007
    Możemy się jedynie domyślać co by było, gdyby McL nie zarzucił rozwoju ubiegłorocznej zabawki. Tego się już nie dowiemy jednak sądzę, że chłopaki w Woking wiedzą co robić. Co do zmian, zapewne podjęli ta decyzję po głębokich analizach i mieli świadomość, że to może nie pójść po ich myśli.

  • 25. beret
    • 2013-04-18 08:05:52
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    22. ANANAS mam do Ciebie goraca prosbe, bo jestes w tym najlepszy.
    Zrob dane statystyczne z 3 lat jazdy Lewisa z DZensonem, moze wtedy skoczek ZASKOCZY o co mi chodzi. Bo ja sie staram w sposob krotki i wezlowaty podac problem, ale widze ze ludzie nie ruszaja szrymi.
    Hipotetycznie zakladam ! ! !
    obaj maja slaby bolid, ale Lewis zawsze wiecej wyciagnie z niego
    Popatrz na sytuacje w Red Bullu
    jak mozna spaprac jazde dobrym samochodem, gdy brakuje ognia
    Mark jest tego najlepszym przykladem
    Tylko nie wyskakuj ze jest specjalnie blokowany przez zespol, bo nie lubie takich tekstow
    Tylko ci co nie rozumieja tego sportu, moga taka bzdure napisac..

  • 26. beret
    • 2013-04-18 08:07:28
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    19....jesli juz jestesmy przy tym temacie: to lepiej byc debilem na skale kraju niz powiatowym szarym DUPKIEM !

  • 27. adrian1313
    • 2013-04-18 08:49:02
    • *.ip.netia.com.pl

    Mam tylko takie trafne spostrzeżenie, jeśli ktoś zapomniał - 40 pkt straty do pierwszego to nic wielkiego, wystarczy 6 wygranych :P a co do wykonalności tego...no cóż :P

  • 28. MaMuT
    • 2013-04-18 09:41:25
    • *.adsl.inetia.pl

    @Skoczek130 Ale Traktowanie Pereza w roli testera jest krokiem conajmniej rozpaczy... Za dużo czasu stracili na poprawie niezawodności... I to się mści Mogli zostawić część części tak jak było a i tak z dużą dozą pewności można by było przewidzieć że Button nie będzie zarzynał samochodu tak jak Hamilton... Mercedes robi strasznie ciekawą rzecz bo na BBC Brundle mówił że w kwestii zawieszenia Bolid Rosberga wygląda bardziej skomplikowanie od Hamiltona) Jednakże Obecnie najlepszym monolitem w F1 jest Ferrari i widać ze to im służy. Mercedes na razie jest zbyt slaby Lotus z RAI walczy kapitalnie Ale GRO po ekscesach z zeszłego sezonu jeździ zachowawczo. Jesli RBR nie ogarnie swojej wojny domowej to RBR będzie musiał ostro walczyć

  • 29. ULTR93
    • 2013-04-18 09:52:48
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    McLaren wroci do formy. Trzeba czasu. Stało by się to dużo szybciej gdyby Lewis jeździł z nimi dalej.
    Szkoda, że od nich odszedł.

  • 30. Skoczek130
    • 2013-04-18 10:32:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @beret - @Ananas nie musi mi wypisywać statystyk - znam je doskonale. Nie podważam twego zdania - Hamilton robi różnicę i potrafi radzić sobie z trudnym bolidem. Jenson akurat z trudnym ma problem, co pokazał w 2012r. Jest kierowcą bardzo wrażliwym na zmiany i każda nietrafiona zmiana obniża klasę jego jazdy o dużo więcej procent, niż u Hamiltona. Nie pisz mi jednak, że problemem McLarena jest przejście Hamiltona do Merca. Prędzej odsunięcie Lowe'a jest trafniejszym argumentem. Po prostu przekombinowali maszynę, wprowadzili zawieszenie pull-rod i nie rozumieją pracy tego samochodu. Powinni się z tym uporać, ale dadzą radę. :)

  • 31. Skoczek130
    • 2013-04-18 10:32:42
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @MaMuT - no niestety... problemy są spore, więc chyba to będzie najlepsze rozwiązanie.

  • 32. Skoczek130
    • 2013-04-18 10:34:04
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ostatnie zdanie: Powinni się z tym uporać, ale potrzeba czasu.

  • 33. Jaro75
    • 2013-04-18 12:22:59
    • *.internet.network.net.pl

    Ja wierzę że dojdą czołówkę.Piszę tak nie tylko z sentymentu do Mclarena ale na pewno byłoby ciekawiej gdyby Jenson powalczył.
    Zdarzało się że startowali z gorszej pozycji.
    No i zawsze jest jakiś promyk szansy że może Robert im pomoże jeżeli łokieć pozwoli :))

  • 34. Skoczek130
    • 2013-04-18 12:41:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jaro75 - Robert w McLarenie walczy o majstra w 2014r. :))

  • 35. Jahar
    • 2013-04-18 13:51:13
    • *.opera-mini.net

    @skoczek130. Akurat @Beret ma całkowitą rację jeśli chodzi o kierowców i nie masz żadnych argumentów żeby obalić jego racje. Button nawet w mistrzowskim sezonie pokazał słabą efektywność jak samochód nie był wystarczająco szybki. Co to za tłumaczenie kierowcy, że samochód mu nie pozwolił być kierowcą nr1.

  • 36. beltzaboob
    • 2013-04-18 13:53:10
    • *.play-internet.pl

    Sam Michael ugotuje McLarena tak , jak załatwił Williamsa. Taka jest moja mantra. Martwi mnie to. Co do wyciskania maksa z bolidu to zawsze była różnica w qualu ok 0,2 między Jensem a Lewisem ale przychylam się do zdania, że w tym roku wiele by Hamilton nie zdziałał. Widać powolny regres.

  • 37. Ananas
    • 2013-04-18 15:06:32
    • *.biznes.mm.pl

    25. beret
    Najważniejsze statystyki Lewisa Hamiltona od sezonu 2010 do sezonu 2012.
    Liczba wyścigów: 58
    Liczba tytułów mistrza świata: 0
    Liczba wygranych wyścigów: 10
    Liczba podium: 22
    Liczba pole position: 9
    Liczba najszybszych okrążeń: 9

    Najważniejsze statystyki Jensona Buttona od sezonu 2010 do sezonu 2012:
    Liczba wyścigów: 58
    Liczba tytułów mistrza świata: 0
    Liczba wygranych wyścigów: 8
    Liczba podium: 25
    Liczba pole position: 1
    Liczba najszybszych okrążeń: 6

  • 38. logel999
    • 2013-04-18 16:40:47
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    @36 Hamilton by o wiele więcej wycisnął z tego bolidu , niż Button ..

  • 39. bartexar
    • 2013-04-18 16:42:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Lewis jest znacznie lepszy w kwalifikacjach, bo Button jest kierowcą myślącym i wie, że punkty zdobywa się w niedzielę.

  • 40. Skoczek130
    • 2013-04-18 17:05:50
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jahar - napisałem więc - Button to kierowca, któremu wszelkie zmiany nie służą. To jego ogromna słabość. Ale i z nim mogą osiągnąć sukces.

  • 41. mwhakowscy
    • 2013-04-18 23:15:21
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Statystyka kolegi Ananasa potwierdziła moje przeświadczenie, że są równorzędnymi kierowcami. Dla mnie posty kolegi są pozytywnym wkładem na naszym forum. Jeden z kolegów (kilka dni temu) zarzucał Ananasowi uprawianie działalności "kopiuj, wklej", ale żeby tak robić, trzeba jeszcze poszukać, porównać, przeanalizować i utworzyć własne archiwum. Innym nie, ale jemu to się chciało i chce. Będąc z lekka leniwym w tym względzie dziękuję koledze Ananasowi i zazdroszczę mu zaangażowania. Jego wpisy są jak najlepsze komentarze. Ze swojej strony dziękuję.

  • 42. beret
    • 2013-04-19 19:48:47
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Ja tez serdecznie dziekuja Ananasowi za wklad i prosze o wiecej w razie potrzeby lub jako ciekawostka.
    Pozdrawiam


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo