WIADOMOŚCI

  • 17.04.2013
  • 3658
Sauber ma jeszcze wiele do zrobienia
Sauber ma jeszcze wiele do zrobienia
W zespole z Hinwil są przekonani, że aby włączyć się do walki z czołówką w kolejnych Grand Prix, ekipę czeka jeszcze sporo pracy nad słabościami tegorocznego bolidu.
baner_rbr_v3.jpg
Od początku sezonu Sauber narzeka na zachowanie tyłu samochodu. W Chinach zespół wprowadził zmiany aerodynamiczne oraz nowe tylne skrzydło. Mimo tego, że Nico Hulkenberg prowadził w tym wyścigu, ostatecznie zakończył go na 10 miejscu.

Jednak Monisha Kaltenborn – szefowa Saubera, jest pewna, że po Szanghaju zespół ma powody do zadowolenia. Niemniej cele są znacznie poważniejsze. „W Chinach chcieliśmy przedstawić pewne rozwiązania” – mówi.

„[W Malezji] nie byliśmy szczególnie zadowoleni, a kroki, które poczyniliśmy okazały się być odpowiednim kierunkiem. Nie możemy oczekiwać od razu cudów” – dodaje. W zespole nie do końca rozumieją, dlaczego tempo Nico Hulkenberga spadło tak drastycznie w finałowej fazie.

„Nico [Hulkenberg] przejechał solidny wyścig i dobrze radził sobie na obu mieszankach” – mówi Kaltenborn. „Teraz musimy zrozumieć, dlaczego nie był tak konkurencyjny na ostatnim etapie. To może zależeć od temperatur. Musimy się dokładnie temu przyjrzeć, bo nic nie wskazywało, że nasz bolid spotka ten problem” – kończy.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

8 KOMENTARZY
avatar
skidmarks

18.04.2013 09:29

0

Jak czytam "Monisha Kaltenborn" - to słyszę komentarz Borowczyka i jego durny akcent :)


avatar
lipens

18.04.2013 09:35

0

1. skidmarks Sam jesteś durny akcent


avatar
LeX IcoN

18.04.2013 12:20

0

@2 Podoba Ci się jak Borowczyk więcej ma do powiedzenia na temat bab krążących po padoku niż o samej F1?


avatar
Skoczek130

18.04.2013 12:40

0

Podczas treningów niech sobie mówi. Musi jakoś zapełnić ten czas. Gorzej w wyścigu, gdzie przez taką gadkę pomija wiele istotnych wydarzeń, a potem zaskoczony, emocjonuje się powtórką.


avatar
sliwa007

18.04.2013 13:02

0

Piątek 3h treningów Sobota 1h trening +1h kwalifikacje Niedziela 1,5h wyścig W sumie to 6,5h komentowania tego samego, mówienia o tych samych kierowcach, zespołach itd. To nie jest łatwe zadanie, tym bardziej siedząc w studio a nie na torze. Borowczyk radzi sobie dobrze, to raczej na barkach jego "pomocników" leży czytanie tego co aktualnie dzieje się na torze i to oni ponoszą winę za to, że dużo cennych informacji w ogóle nie trafia do widzów... A Sauber do roboty...


avatar
RoyalFlesh F1

18.04.2013 15:45

0

5. sliwa007 Popatrzcie na powtórkę wyścigu. Borowczyk w momencie gdy leci REPLAY ,, N.Hulkenberg jest znów w alei serwisowej" Prawe tylnie koło ucierpiało najbardziej w kolizji Webbera z Verniem. A kolizja była mała i to był przód bolidu. Denerwujące jest słuchanie gościa jak piep........ w momencie gdy się coś dzieje na torze. Nowy komentator jest w stanie przynajmniej mu to powiedzieć. Przepraszam Włodek ale się wyprzedzają.


avatar
mwhakowscy

18.04.2013 22:44

0

@5. sliwa007. Jeżeli można, to tylko chciałbym popisać się pod słowami kolegi w tym poście.


avatar
mwhakowscy

18.04.2013 22:46

0

Oczywiście - podpisać. Kliknąłem nieopatrznie za szybko. Oj przydałaby się opcja edycji.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu