WYNIKI Walencja [ 18 stycznia 2007 ]
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | R. Kubica | BMW Sauber | 1:12.310 | 39 |
2 | S. Vettel | BMW Sauber | 1:13.490 | 88 |
BMW na torze w Walencji
Robert Kubica pojawił się dzisiaj na torze w Walencji za kierownicą nowego bolidu BMW Sauber F1.07. Obok Polaka w sesji testowej wziął udział kierowca testowy zespołu- Sebastian Vettel.Obaj zawodnicy wykonywali program testowy mający na celu sprawdzenie i zrozumienie, jak zachowują się nowe opony Bridgestone.
komentarze
1. Ismola
No to 1:13:490 czy 1:12:490??
2. radziollo
13:490
3. Fierro
Kubica 1,12,310 o sekunde szybszy od Vetela i o 0,2 sek mial lepszy czas od Nika z poprzedniego dina! Czyli na starszym modelu byl najszybszy i w nowym tez szybszy od kolegow! Z tym ze mial problemy techniczne nie wiem jakie ale no - pojechal dobrze <JUPI>
4. lania01
Ciekawe jak tak naprawde spisuja sie nowe Bridgestony ale czas od roberta wydaje mi sie że jest dobry, teraz tylko czekać na pierwszy wyścig, NIEMOGE SIE DOCZEKAĆ
5. js.2
Fierro, według Ciebie 1,12,310 to lepiej niż 1,12,169 Nicka ?
Z rachunkami chyba nie najlepiej.
6. damian19901
A Kubica martwił się że będzie musiał zmienić swój dotychczasowy styl jazdy. Z czasów wynika, że nie jest tak źle.
7. ural
Alonso dzień wcześniej pojechał niewiele szybciej - jego najlepszy czas był o jakieś 0.2s lepszy od czasu Kubicy - czyżby nowy model Saubera był rzeczywiście znacznie lepszy od poprzedniego?
8. ural
A właśnie - czy Vettel jechał w F1.07, czy bolidem przejściowym? Wie ktoś?
9. Sebek
Vettel jechał tylko przejściowym bolidem , tak jak poprzedniu Kubica.
10. Musalla
Dzisiejszy czas Kubicy to 1:12.099 to tylko o 0,049 gorzej od najlepszego czasu Fernando w Walencji. Ciekawy bolid zaprojektowali w BMW.
11. Sebek
A na dodatek poprawił nieco najlepszy czas Heidfelda (o 0,070 ).Tak więc może to nie było dużo ,ale satysfakcja , że był lepszy jest.
12. Kazik
Też się cieszę z rezultatu Roberta pomimo tak wielu niepewności zwiążanych z nowymi oponami liczę na na to,że wszystko potoczy sę dobrze I BMW będzie się liczyło w tym sezonie.
13. Fierro
chym ja powiem tylko ze to sa testy nie wiemy czy jada na 100 % Alonzo moze jechac wolno by poznawac opony a BMW grzeac ile sie da! Ale moze i byc tak ze to BMW powoli jedzie bo Kubica ma sporo okr. w ostatani dniu wiec te testy niepowidza nam na jkim poziomie sa ich konstrukcje.
Prawdziwy test bedzie w Melbern a ja juz odliczam dni do tego GP... heheh
14. Tomson
Dla porównania testowe czasy z roku poprzedniego
BARCELONA 26.01.2006
JEREZ 16.01.2006
1. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:18.512
2. Anthony Davidson, Honda (Michelin), 1:19.152
3. Giancarlo Fisichella, Renault (Michelin), 1:19.784
4. Gary Paffett, McLaren (Michelin), 1:19.799
5. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:19.838
6. Rubens Barrichello, Honda (Michelin), 1:20.040
7. Nick Heidfeld, BMW Sauber (Michelin), 1:20.499
8. Mark Webber, Williams (Bridgestone), 1:20.507
9. Alex Wurz, Williams (Bridgestone), 1:20.925
10. Christian Klien, Red Bull (Michelin), 1:21.631
Barcelona 26.01.2006
1. Felipe Massa, Ferrari (Bridgestone), 1:15.679
2. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:16.200
3. Jenson Button, Honda (Michelin), 1:16.543
4. Rubens Barrichello, Honda (Michelin), 1:16.704
5. Giancarlo Fisichella, Renault (Michelin), 1:16.728
6. Nick Heidfeld, BMW Sauber (Michelin), 1:17.036
7. Jarno Trulli, Toyota (Bridgestone), 1:17.060
8. Olivier Panis, Toyota (Bridgestone), 1:17.420
9. Juan Pablo Montoya, McLaren (Michelin), 1:17.482
10. David Coulthard, Red Bull (Michelin), 1:17.582
11. Scott Speed, Toro Rosso (Michelin), 1:18.092
12. Gary Paffett, McLaren (Michelin), 1:18.246
13. Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:20.042
Wg mnie słabsze czasy mogą nie mieć znaczenia - zespoły mogą celowo zatajać możliwości swoich bolidów.Bardziej bym zwrócił uwagę na te najlepsze czasy w porównaniu z innymi latami.Pozdrawiam i życzę udanej analizy a i tak wszystko wyjdzie w praniu.
15. Tomson
Valencia 03.02.2006.
1. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:10.890
2. Jenson Button, Honda (Michelin), 1:10.924
3. Felipe Massa, Ferrari (Bridgestone), 1:11.288
4. Anthony Davidson, Honda (Michelin), 1:11.573
5. Michael Schumacher, Ferrari (Bridgestone), 1:11.640
6. Christian Klien, Red Bull (Michelin), 1:11.749
7. Heikki Kovalainen, Renault (Michelin), 1:12.017
8. Jacques Villeneuve, BMW Sauber (Michelin), 1:12.178
9. Ralf Schumacher, Toyota (Bridgestone), 1:12.182
10. Alexander Wurz, Williams (Bridgestone), 1:12.246
11. Nico Rosberg, Williams (Bridgestone), 1:12.313
12. Valentino Rossi, Ferrari (Bridgestone), 1:12.362
13. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:12.453
14. Juan Pablo Montoya, McLaren (Michelin), 1:12.477
15. Jarno Trulli, Toyota (Bridgestone), 1:12.513
16. Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:12.816
16. Tomson
Valencia 03.02.2006.
1. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:10.890
2. Jenson Button, Honda (Michelin), 1:10.924
3. Felipe Massa, Ferrari (Bridgestone), 1:11.288
4. Anthony Davidson, Honda (Michelin), 1:11.573
5. Michael Schumacher, Ferrari (Bridgestone), 1:11.640
6. Christian Klien, Red Bull (Michelin), 1:11.749
7. Heikki Kovalainen, Renault (Michelin), 1:12.017
8. Jacques Villeneuve, BMW Sauber (Michelin), 1:12.178
9. Ralf Schumacher, Toyota (Bridgestone), 1:12.182
10. Alexander Wurz, Williams (Bridgestone), 1:12.246
11. Nico Rosberg, Williams (Bridgestone), 1:12.313
12. Valentino Rossi, Ferrari (Bridgestone), 1:12.362
13. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:12.453
14. Juan Pablo Montoya, McLaren (Michelin), 1:12.477
15. Jarno Trulli, Toyota (Bridgestone), 1:12.513
16. Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:12.816
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz