WYNIKI Jerez [ 08 lutego 2012 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Schumacher Mercedes 1:18.561 132
2 M.Webber Red Bull 1:19.184 97
3 D.Ricciardo Toro Rosso 1:19.587 100
4 J.Bianchi Force India 1:20.221 46
5 K.Raikkonen Lotus 1:20.239 117
6 P. di Resta Force India 1:20.272 69
7 F.Massa Ferrari 1:20.454 95
8 J.Button McLaren 1:20.688 85
9 S.Perez Sauber 1:20.711 68
10 P.Maldonado Williams 1:21.197 97
11 H.Kovalainen Caterham 1:21.518 139
12 P.de la Rosa HRT 1:22.128 64

komentarze
  • 1. M.Schumacher
    • 2012-02-08 17:03:54
    • *.home.aster.pl

    Oby tak dalej :D

  • 2. Arko123
    • 2012-02-08 17:11:27
    • *.54.117.1

    Zobaczymy, czy dalej bedzie taki szybki po 22 lutym...

  • 3. Arko123
    • 2012-02-08 17:12:09
    • *.54.117.1

    po 21 lutym* sorki za pomylke

  • 4. M.Schumacher
    • 2012-02-08 17:12:14
    • *.home.aster.pl

    Miejmy nadzieje, bo narazie to tylko prowizorka

  • 5. =Button=McL=
    • 2012-02-08 17:12:14
    • *.dynamic.mm.pl

    Ładnie Schumi....
    Button cięko........

  • 6. PiotrasLc
    • 2012-02-08 17:23:39
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wiem że to tylko testy i wiekszosc czasów nie jest adekwatna do tych jakie będa uzyskiwane w Australi , ale modle sie o dzien w którym "Schumi" znów będzie na szczycie i uciszy tych którzy wysyłają go na emeryture

  • 7. Tilion
    • 2012-02-08 17:33:37
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    6@ W mercu na szczycie to za szybko nie będzie... A martwi to, że z nowych konstrukcji bez spinania się o dobry czas i tak Red Bull był najszybszy.

  • 8. madeo123
    • 2012-02-08 17:44:05
    • Blokada
    • *.net.stream.pl

    Stawkę tradycyjnie zamykał Pedro de la Rosa:D

  • 9. Jahar
    • 2012-02-08 17:46:33
    • *.opera-mini.net

    Raikkonenowi rajdy wrc pomyliły się z formułą 1 i dlatego postanowił jechać po żwirze a nie asfalcie czyniąc przejazd bardziej nieprzewidywalnym tak jak w rajdach:)

  • 10. luca motorsport
    • 2012-02-08 17:47:15
    • *.193.190.206

    7. Tilion
    Kazdy organizuje swoj program testow, nie ma co sie martwic ze Red Bull byl najszybszy, ostatnie HRT bylo tylko 3,5 s. wolniejsze od Schumiego

  • 11. głodny
    • 2012-02-08 17:56:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak myślicie można pokusić się o stwierdzenie że Pirelli poprawiły gumy o przynajmniej 1 sek na okrążeniu.
    W ubiegłym roku drugiego dnia testów w Jerez Schumi tez był 1 z czasem - 1:20.352 i 112 okrążeń , dziś też jest pierwszy z czasem -
    1:18.561 i 132 okrążenia ,więc jest różnica 1,791 sek.
    Bolid ten sam , jakieś nowinki na pewno testują , więc ciekawi mnie o ile są lepsze te oponki. .
    Mam pytanko, czy zespoły na testach mają ograniczoną ilość opon czy hulaj dusza .
    McLaren i Ferrari jakoś tak cicho , podejrzana sprawa :) na pewno mają jakiś wunderwaffe .Poczekamy zobaczymy

  • 12. STMan
    • 2012-02-08 18:11:19
    • *.182.86.140

    11^ Bolid raczej nie ten sam, bolid z początku a ten dzisiejszy znacznie się różnią przecież...ponoć cały rok go rozwijali :)

  • 13. rafekf1
    • 2012-02-08 18:27:17
    • *.ip.netia.com.pl

    12. @STMan - Dokładnie. Sam Horner chwalił się ostatnio, że podczas całych zeszłorocznych testów przyśpieszyli RB7 o 2 sek/okr. Do tego jeszcze w trakcie sezonu pewnie dołożyli drugie tyle.
    Generalnie mieszanki opon są teraz bardziej miękkie niż te zeszłoroczne a te na tylnej osi podobno rekompensują nieco utratę docisku na wskutek zakazu dmuchania spalinami w dyfuzor.

  • 14. sebastian22332
    • 2012-02-08 18:34:25
    • *.oktv.se

    Schumacher jest słaby vettel lepszy

  • 15. dafxf
    • 2012-02-08 18:49:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14@ kolego szanowny pan" palec" jak na razie to nie dorasta do piet Szumiemu.

  • 16. david9
    • 2012-02-08 19:28:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem nawet z nowymi oponami tegoroczne bolidy będą wolniejsze od zeszłorocznych. Dmuchany dyfuzor jednak sporo dawał.

  • 17. rumburak
    • 2012-02-08 19:41:05
    • *.dynamic.chello.pl

    16. david9
    Dokładnie chyba tak będzie nawet już Button mówił że brakuje docisku

  • 18. be_rcik
    • 2012-02-08 19:58:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cy Shumi ma dufuzor? Jeśli tak to rezultat jest cieniutki.

  • 19. SilverX
    • 2012-02-08 20:20:21
    • *.koronowo.com.pl

    Po wstępnych obserwacjach bolidów na torze wychodzi na to że Ferrari ma problemy. Red Bull oczywiście najlepiej sobie radzi, a zaraz za nim jest McLaren...

  • 20. Polak477
    • 2012-02-08 20:31:02
    • *.98.124.248

    19. Po wstępnych obserwacjach z zeszłego sezonu wynikało, że Ferrari jest praktycznie bezkonkurencyjne (ileż to widziałem narzekań na Pirelli), Sauber zbudował całkiem dobry bolid, natomiast RBR był zaraz za Ferrari, a Toro Rosso może dogonić czołówkę, natomiast McLaren zbudował bardzo kiepski bolid.

  • 21. Polak477
    • 2012-02-08 20:31:53
    • *.98.124.248

    No i jeszcze Renault, które weszło do pierwszej 3 i miało szansę na mistrzostwo ;).

  • 22. rumburak
    • 2012-02-08 20:37:21
    • *.dynamic.chello.pl

    21. Polak477
    No i jeszcze Heidfeld miał walczyć o mistrzostwo:)

  • 23. Tilion
    • 2012-02-08 20:39:56
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    10@ rozumiem, jestem jak najdalej od wyciągania daleko idących wniosków po pierwszych 2 dniach testów, ale wolałbym, by to był po prostu przypadek wynikający z takiego a nie innego programu testów, a nie tendencja zapowiadająca kolejny sezon ich dominacji

  • 24. Roomster720
    • 2012-02-08 20:42:26
    • *.play-internet.pl

    ale widocznie nowe "nosy" dobrze sie spisują ;] w tamtym roku na testach w jerez czas nie spadł ponizej 1:19 (i 300 coś tysięcznych), a tu juz sekunde szybciej ;]

  • 25. Konik_mekr
    • 2012-02-08 21:06:49
    • *.gorzow.mm.pl

    Myślę, że to bardziej kwestia opon, skoro na czele stawki jest stary Mercedes;)

  • 26. pz0
    • 2012-02-08 21:10:09
    • *.1.94.2

    18. be_rcik - czy Shumi ma dyfuzor? Dobre pytanie. Myślę że jak większość ludzi Shumi nie ma dyfuzora. Jeżeli natomiast chodzi o bolid W02 to jak większość bolidów F1 posiada go. Jeżeli Ci chodzi o to czy posiada tzw. ''dmuchany'' dyfuzor to nie mam pojęcia, przypuszczam, że nie, ale to i tak nie ma znaczenia. Tak samo nie mają sensu porównania tegorocznych czasów z zeszłorocznymi. Wystarczy kilka stopni różnicy w temperaturze toru czy stopniu nagumowania/zabrudzenia/zużycia nawierzchni itp i wszelkie porównania mijają się z celem. Wydaje mi się że w ogóle jakiekolwiek porównywanie czasów poszczególnych ekip w obecnej chwili mija się z celem.

  • 27. ULTR93
    • 2012-02-08 21:46:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ kempa007 a jednak masz niezawodny sprzęt (komputerowy) ;)

  • 28. maniek_88
    • 2012-02-08 22:28:24
    • *.telpol.net.pl

    Jedyne co uwazam po tej sesji to dobrze że Kimi machnął aż tyle kółek dzisiaj ;) przyda mu się, MSC też pojeździł, ale co z tego jak to stary bolid, może co najwyżej kilka rzeczy do nowego modelu sprawdzili.

  • 29. Blaz
    • 2012-02-09 08:15:25
    • *.117.208.196

    Wczoraj pojawiły się pierwsze wstępne oceny tego kto w jakiej może być formie i wynika z tego ,że może Nas czekać kolejny sezon w ,którym to dominować będzie RBR. Z obserwacji ,które przeprowadzane sa na torze widać ,że RedBull jest najstabilniejszy w zakrętach czyli powtarza się sytuacja z poprzedniego roku z testów i sezonu.
    Chyba oszaleję jak czeka mnie kolejny sezon pod dyktando napojów landrynkowych.
    Pozostaje mieć nadzieję ,że tak nie będzie. TO na razie był 2 dzień testów. Zobaczymy jak to będzie się rozwijać.

  • 30. Quaresma07
    • 2012-02-09 09:34:27
    • *.tktelekom.pl

    Właśnie Blaz
    To na razie był 2 dzień testów. Ale pragnę poinformować że są to TYLKO testy i wnioskowanie na podstawie testów - także tych co będą, jest błędem. Na testach zespół może wygrać wszystkie sesje testowe, a przyjdą 2 pierwsze GP i się okaże że są gdzieś w środku stawki. Nie patrzcie na testy tylko czekajcie do 1go GP czy do pierwszych dwóch. Po nich będzie można powiedzieć, ten zespół ma błysk, ten nie.

  • 31. Jacu
    • 2012-02-09 11:21:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @26. pz0 - ponoć Schumacher jeździł z dmuchanym dyfuzorem i ma W02 w najszybszej, ostatniej specyfikacji bo zespół przede wszystkim chciał sprawdzić różnicę w pracy opon (stąd najlepszy - niezaskakujący - czas sesji). Patrząc z tej storny można z grubsza oszacować różnicę w stosunku do obecnych bolidów, które z założenia powinny być znacznie wolniejsze. Jednak jak widać różnica ok. 1sek w trakcie testów pewnie zniknie, a w ciągu sezonu bolidy nie tylko odzyskają prędkość ale i będą szybsze od zeszłorocznych. Jednak oczywiście to tylko zgrubne szacunki, dające mglisty obraz prawdziwej formy poszczególnych bolidów. Prawdziwe porównanie otrzymamy w q3 pierwszego wyścigu ;).


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo