komentarze
  • 1. zenonF1
    • 2011-04-29 10:12:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam przeczucie że Robert wróci na SUZUKĘ!!!
    ZOBACZYCIE!!!
    WRACAJ DO ZDROWIA ROBERT!!!

  • 2. Kimi Rajdkoniem
    • 2011-04-29 10:14:06
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Czy to jest wątek o Robercie Kubicy?

  • 3. zenonF1
    • 2011-04-29 10:29:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie to wątek o zespole KUBICY!!!! Należy do zespołu i czakam z niecierpliwościa aż wruci na tor!!! Powrót Roberta to z pewnością, również poprawa wyników zespołu, więc pozwoliłem sobie na taką właśnie wypowiedź!
    SERDECZNE POZDROWIENIA dla Ciebie Kimi Rajdkoniem ;-)

  • 4. Szkodzik
    • 2011-04-29 10:49:23
    • *.117.64.95

    @ Zenon na czas oczekiwania na powrÓt Roberta możesz zaprzyjaźnić się ze słownikiem ortograficznym ;) pozdrawiam

  • 5. pjc
    • 2011-04-29 10:54:25
    • *.244.91.2

    Szukają chłopaki sposobu na dogonienie czołowej dwójki zespołów.
    Zobaczymy jaki będzie efekt.

  • 6. sydemon
    • 2011-04-29 11:04:54
    • *.tarnow.mm.pl

    5. pjc
    Sądzę, że jednak na walkę z Ferrari.

  • 7. URAN
    • 2011-04-29 11:05:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Szkoda, że tylko trochę poprawią podłogę. To główne źródło poprawy czasu, co wyraźnie pokazały osiągi MCLarena. Ale myślmy pozytywnie, chociaż cudów nie oczekuję. Oby tylko odskoczyli Mercedesowi i nie dali się zbliżyć Ferrari. RB i McLaren póki co, chyba poza zasięgiem. Każde pozytywne zaskoczenie przyjmę z aplauzem. No i niech obsługa PIT weźmie się za ostre treningi. Są sporo z tyłu za czołówką.

  • 8. RoyalFlesh F1
    • 2011-04-29 11:09:30
    • *.205.238.142

    6. sydemon
    Niby racja. Ale uważam że bolid LRGP jest szybszą konstrukcją od ferrari. Przecież VP był szybszy od Alonso w Q2. A raczej ma mniejsze umiejetnosci. Ferrari to może i dostawać baty od Mercedesa. Bo chyba już skopiowali wydech LRGP

  • 9. RoyalFlesh F1
    • 2011-04-29 11:11:33
    • *.205.238.142

    Minusami jak do tej pory LRGP są:
    -nieregularnosc kierowców
    -zła taktyka
    - wolne pitstopy
    - awarie

    I ogólne nie wykszesanie z bolidu wszystkiego

  • 10. pjc
    • 2011-04-29 11:44:22
    • *.244.91.2

    Ważne,żeby obaj kierowcy punktowali a nie tylko jeden.
    Muszą wykorzystać potencjał tej konstrukcji do maksimum.
    Ferrari już odjeżdża a Mercedes zbliżył się bardzo po ostatnim GP.

  • 11. pjc
    • 2011-04-29 11:45:30
    • *.244.91.2

    Inaczej o wysokiej pozycji wśród konstruktorów to mogą raczej zapomnieć.

  • 12. Grzesiek 12.
    • 2011-04-29 11:58:46
    • *.cdma.centertel.pl

    A więc w sumie te poprawki to nic wielkiego . Raczej na cuda nie ma co liczyć z tym składem kierowców ...
    Niestety , ale kwestią czasu jest łyknięcie Lotusa przez Ferrari i Merca ;/

  • 13. david9
    • 2011-04-29 13:14:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Te całe poprawki to pic na wodę każdy liczący się zespół będzie je miał na Turcję. Mercedes z zeszłym roku nie poprawiał bolidu przez prawie pół sezonu i i tak Renault ich nie prześcignęło. To, że jakieś tam skrzydło sobie wymienią to większej różnicy nie zrobi.

  • 14. konradosf1
    • 2011-04-29 13:19:12
    • *.opera-mini.net

    ech... gdyby Robert jeździł... Ale nie jeździ i niech zdrowieje. W Nicku zawsze widziałem solidnego kierowcę, jednak w tym sezonie nie pokazuje wiele dobrego. Uważam że poprawki Renault nie wyniosą ich wyżej bo w końcu reszta zespołów nie śpi.

  • 15. R90
    • 2011-04-29 13:35:12
    • Blokada
    • *.v46.interkam.pl

    8. A skąd masz takie newsy, że skopiowali już wydech Renault? Tego wydechu nie da się ot tak skopiować w jeden miesiąc, bo musieliby przeprojektować z połowę bolidu. Z tego co wiem Mercedes dysponuje wydechem z krótkim kolektorem skierowanym do tyłu

  • 16. greg32
    • 2011-04-29 14:41:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Jean Alesi powiedział w wywiadzie że mają na Turcję "kilka niesamowitych ulepszeń technologicznych", tymi zapowiedziami nie powalają, ale poczekamy zobaczymy może nie mówią wszystkiego.

  • 17. RoyalFlesh F1
    • 2011-04-29 14:44:43
    • *.205.238.142

    15. R90
    Naucz sie czytać ze zrozumieniem. Na testach wszyscy podgladali LRGP bo mieli inny wydech i RB spekulował że bedą pracować nad takim rozwiązaniem ( jezeli miałyby przynosic zyski) zeby go jak najszybciej wprowadzic. Dlatego napisałem ,,chyba". Napisałem jak byk wyraznie ,,chyba" a nie napewno

  • 18. R90
    • 2011-04-29 15:25:37
    • Blokada
    • *.v46.interkam.pl

    To ja Ci mówię, że napewno na Turcję nie bedą mieli takiego wydechu. To nie jest jak z F-ductem, że da się wdrożyc go w ciągu kilku Grand Prix, nie zmieniając aż tak bardzo projektu bazowego bolidu. To jest wyższa szkoła jazdy nawet dla takiego Rossa Brawna i jego inżynierów. Wątpliwe jest w ogole, żeby ktoś podjął się to skopiować w tym sezonie, bo to dosyć ryzykowne. Coś nie zagra i szmat czasu i grubych pieniędzy pójdzie na marne a za ten stracony czas i pieniądze można rozwinąć i ulepszyć inne części do bolidu

  • 19. pz0
    • 2011-04-29 17:18:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tego wydechu nie da się skopiować w trakcie sezonu. Można najwyżej robić jakieś podróbki, ale kosztem znacznie poszerzonych boków. Renault ma problem kopiowania ich pomysłu z głowy. Monocoque jest zaprojektowany z myślą o tym rozwiązaniu, a tego nie można zmieniać w trakcie sezonu, no chyba że dostanie się zielone światło od FIA. Czy poprawki coś dadzą? możliwe że tak, a możliwe ze wyjdzie gniot. Pożyjemy, zobaczymy. Myślę że Renault będzie jednak musiało bronić się przed Mercedesem a nie zagrażać pozycji Ferrari.

  • 20. mariusz-f1
    • 2011-04-29 19:05:17
    • *.opera-mini.net

    12.Grzesiek 12 - Grzesiek, od cudów to mamy takiego jednego specjalistę u nas w Polsce :-) I gdyby kierownictwo LR pozyskało go do swojej stajni, to kto wie.... A już tak serio pisząc, to myślimy podobnie. Ja też uważam, że z biegiem czasu LR będzie traciło do Ferrari. Mercedes też "raczej" ich przeskoczy. A szkoda, bo potencjał jednak mają. Ale niestety (?) chwilami aż żal to oglądać, jak w mistrzowski sposób Nick i Witek go marnują.
    Pozdrawiam :-)

  • 21. Grzesiek 12.
    • 2011-04-29 21:13:01
    • *.cdma.centertel.pl

    20 mariusz-f1
    Dla pana od cudów to może podziękujmy :) Niech przynajmniej nie miesza się w szefowanie LR , bo skończą na poziomie HRT ......
    A co do zespołu , to rzeczywiście żal patrzeć jak marnują potencjał bolidu - kto wie może są nawet na poziomie McLarena ..... ? Już od dawna kraczę , że Nick to zły wybór dla Lotusa ( Pietrow tam jest z innych powodów ) , gdyż nie nadaje się na lokomotywę , która by pociągnęła ten pociąg .... Wystarczy przejrzeć ostanie jego wypowiedzi i szefostwa po wyścigu Chinach - w skrócie : wyścig nam nie wyszedł , ale i tak jest super , bo mamy na koncie już dwa pudła . Zero parcia na kolejne sukcesy - z takim podejściem to daleko nie zajadą ... Eh szkoda !
    Pozdrawiam :)

  • 22. saint77
    • 2011-04-29 21:14:44
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Proponuję aby na ostatnie wyścigi sezonu zmodyfikowali..... kierowców.
    Niech Roberta posadzą w kokpicie nawet z ręką na temblaku. Punkty pewne. A jakby już mógł sprawnie w miarę palcami poruszać, to pudło bez dwóch zdań:)

  • 23. Blaz
    • 2011-04-29 21:40:02
    • *.sileman.net.pl

    Jak na razie jesteśmy po 3 wyścigach i o ile możemy jasno określić formę RBR (konstrukcja niesamowita) i McLarena (determinacja i dwóch znakomitych kierowców) to co do Lotus-Renault, Mercedesa i Ferrari już jest gorzej. Określenie formy bolidów trzech ekip wspomnianych powyżej jest dość trudne ale bazując na dotychczasowych wynikach i podczepiając umiejętności kierowców ,którzy kierują tymi maszynami można stwierdzić następujące rzeczy.
    Konstrukcja Lotus-Renault z pewnością z tych trzech jest aktualnie najlepsza skoro (powiedzmy to sobie szczerze) dwóch średnich kierowców 2 razy staje na podium i na równi walczą z Ferrari (Alonso to jest krem de la krem w świadku F1). Mercedes ma też kierowców lepszych od LRGP.
    20. mariusz-f1 - Fakty są faktami i NH oraz VP nie wykorzystują możliwości R31. Z pustego i Salomon nie naleje.
    Co będzie dalej to się okaże bo to czy LR będzie tracić ,czy zyskiwać w stosunku do innych zależy od tego jaki jest plan rozwoju. Pamiętajmy ,że w Lotus-Renault wszystko musi być podporządkowane wydechowi. To może być równie dobrze dość duży atut w dalszej części sezonu.
    Jestem ciekawy jak to się dalej ułoży.

  • 24. mariusz-f1
    • 2011-04-29 22:02:52
    • *.opera-mini.net

    21.Grzesiek 12 - Tak wiem, że nie byłeś za tym, aby to Nick zajął na "pewien czas" miejsce Roberta. No i nie da się ukryć oglądając Nicka w akcji, źe chyba w tym przypadku, to jednak Ty miałeś rację..... w przeciwieństwie do mnie. Bo ja z kolei (chociaż nie przepadam za nim, delikatnie pisząc) myślałem że będzie to najlepszy wybór dla LR. No ale to dopiero początek sezonu i dajmy mu jeszcze troszkę czasu ;-)) Chociaż tak prawdę pisząc, po tym co do tej pory pokazał, nie mamy co liczyć na fajerwerki i "cuda" z jego strony ;-))
    PS Mnie ta jego forma, jakoś nie martwi, he he :-D

  • 25. mariusz-f1
    • 2011-04-29 22:26:09
    • *.opera-mini.net

    23.Blaz - Wiesz, plan rozwoju może i mają. Tylko, że w takich przypadkach, bardzo dużo do powiedzenia mają jednak kierowcy. A jak wiemy, Nick i Witek specjalistami w tych tematach jednak nie są. No ale zobaczymy, jak to się dalej potoczy.

  • 26. RoyalFlesh F1
    • 2011-04-30 00:46:48
    • *.205.238.142

    18. R90
    A co mnie to obchodzi co ty myslisz. A na przykładzie Maclarena mozna stwierdzic ze jak ktos chce to potrafi. Napisz CV do kazdej ekipi z F1 napewno takiego znawce jak ty przyjmą od reki. Cały sezon im na to nie wystarczy??? Jakies 10 miesiecy. Dla ciebie jest jedna recepta rozpedzic sie w sciane i nie odejmowac z gazu do uderzenia.

  • 27. RoyalFlesh F1
    • 2011-04-30 00:52:02
    • *.205.238.142

    Sezon trwa 9 miesiecy. LRGP zrobił ten wydech w około4-5. A ty twierdzisz że cały sezon na to nie wystarczy. Myslenie w twoim przypadku boli i to bardzo.

  • 28. R90
    • 2011-04-30 01:51:26
    • Blokada
    • *.v46.interkam.pl

    Nie badz taki do przodu bo Ci z tylu braknie. Nie musiales tego pisac o recepcie i scianie ale widocznie jak ktos reperezentuje taki poziom jak ty to nie omieszkal tego napisac. Ja zlozylem juz Cv do teamow w F1 teraz pora na Ciebie tylko ty raczej jako asystent wrozki bo co jedynie dobrze Ci wychodzi to gdybanie, bez jakiegokolwiek potwierdzenia, w dodatku jeszcze w kontekscie wypowiedzi Brawna z przed paru tygodni o nie kopiowaniu tego wydechu. Takze zejdz ze mnie gosciu i daj sobie luz, bo masz za wysokie cisnienie chyba

  • 29. RentonB
    • 2011-04-30 12:02:22
    • *.tbcn.telia.com

    27. Nikt wydechu LRGP w tym sezonie nie skopiuje, zbyt kosztowne i zbyt czasochlonne na dodatek homologacja FIA skutecznie to umozliwia

  • 30. R90
    • 2011-04-30 13:12:09
    • Blokada
    • *.v46.interkam.pl

    29. Własnie o to mi chodzilo, homologacja na monocoque uniewożliwia zbyt duze ingerencje w budowe bolidu i to własnie może być wąskim gardłem przy kopiowaniu przez inne zespoly w trakcie tego sezonu.

  • 31. sonic787
    • 2011-04-30 18:03:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Z całym szacunkiem dla VP i NH ale to nie są kierowcy z czołówki (wybitny lub utalentowany) a tylko taki kierowca może walczyć tym bolidem o pudła w następnych wyścigach. Powód jest dość prosty (moim skromnym zdaniem) umiejętności niby każdy ma podobne a jednak gdy popatrzymy na czołowe składy zespołów gdzie znajdujemy min: mistrzów świata - Mc, RedBull,Ferrari czy Mercedes nie pozostawia to moim zdaniem wiele nadziei. Jedynym sposobem aby walczyć o czołówkę to absolutnie topowy sprzęt i w miarę średni kierowcy dają wtedy szansę. Obecna sytuacja niestety nie napawa nadzieją bo wszystko wskazuje że kierowcy Lotusa nie mają talentu wyszukiwania propozycji do konkretnych poprawek technicznych co z kolei nie ułatwia zadania inżynierom aby utrzymać tempo rozwoju wozu. Podsumowując Lotus nie powalczy bo nie ma topowego kierowcy a tylko taki zapewni sukces - Robert chłopie bez Ciebie Lotus nic nie ugra - szkoda. Pozdrawiam wszystkich :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo