Austin przekazuje plany toru do FIA
Organizatorzy Grand Prix USA przekazali plany toru w Austin do FIA. Jest to jeden z elementów potrzebnych do uzyskania homologacji.„Nasze wczesne przesłanie dokumentów to prawdziwy znak naszych zdolności, mających na celu zorganizowanie wyścigu w 2012 roku”.
Nie ma on także wątpliwości, że budowa toru jest w dobrych rękach:
„Tilke robił to już milion razy, wie co jest potrzebne. Przekazane dokumenty to wielka księga, ogromny dokument”.
„To plany, jak tor ma wyglądać w pełni swojej okazałości, ze wszystkimi elementami.”
„Czekamy z niecierpliwością na akceptacje i pozytywny odzew ze strony FIA po ich spotkaniu które będzie miało miejsce w lutym”.
komentarze
1. konradosf1
tor wygląda na przyjemny Tilke wie co robi a organizatorzy nie chcą powtórki z korei
2. chmurnik
co to za wzniesienie na modelu tego toru , oni chca tam taka gorke wpierdzielic czy co ? O_o
3. saint77
To szczytowe wzniesienie na pętli jest w skali?
4. dzeku7777
Jeśli jest w skali, to przypomina to trochę zakręt nr 2 na A1 Ring w Austrii. Tam też jedzie się mocno pod górę potem zakręt ok. 90 stopni i zjazd w dół. Jeden z moich ulubionych torów w ogóle. ;]
5. Porky2
oby tylko nie byl nudny jak abu dhabi:/
6. Sasilton
za duzo zawijasów
ja tam widzę 1 góra 2 miejsca do wyprzedzania
7. Gosu
6. Sasilton Moim zdanie to jeden z lepszych projektów Hermana i połączenie fragmentów znanych i legendarnych torów.
8. Greek
2. chmurnik , 3. saint77, na projekcie różnica wzniesień jest mocno wyolbrzymiona, tak naprawdę wynosi 13 stóp czyli ok 4m ;)
9. saint77
@8. Greek: dzięki. Na rysunku wygąda to tak, jakby chcieli bolidy wciągarką linową holować pod to wzniesienie:)
10. szerter
8. Greek - na oficjalnym plakacie (tym 3D) wyraźnie jest napisane, że maksymalna różnica wzniesień to 133 stopy, czyli 40,5 metra.
11. masabitumiczna
@8 coś Ci się chyba pokiełbasiło
info ze strony f1.com:
The 3.4 mile (5.47 kilometre) circuit features 20 turns and a total elevation change of 133 feet (40.5 metres)
12. masabitumiczna
szerokość toru ma być od 39 do 52 stóp, stąd się chyba wzięło te 13 stóp;)
13. staszeka
czytajcie ze zrozumieniem bo maksymalna amplituda wysokości dotyczy całego toru a nie tylko tego zakrętu a kto wam powiedzial ze najniżej jest przed tym zakrętem na tym planie toru nie za bardzo to widac
14. chmurnik
jak ten tor wejdzie do uzytku to chyba razem z nim opony GÓRSKIE bedą , no chyba ze dalej nie kumam , ale jak dobrze rozumiem to masakra O_O tak pod gorke ?
15. BARE
A Ja uwazam ze Dobra Formula 1 , dobiega konca za czasu ralfa,michaela,aertona,rubens,lotusa itp. Teraz F1 jest co rok jeszcze bardziej ulepszana , za kilka latt ZAMAIST PALIWA beda jezdzic na dmuchanych kolach.??
Nowe GP , rosji,usa,rpa,indii...pff...A co z monza ,melbourne , monaco , to sa tory historyczne i co odpadna przez jakies nowe glupie..no sory.? :[[
16. BLOO
Coś podobnego, Zakręty w Ameryce :|
17. lukasz1
Na pierwszy rzut oka wygląda nieźle, ale brakuje mi tam nawrotu kończącego długą prostą=bardzo dobre miejsce do wyprzedzania!!! Za wzniesieniami jestem jak najbardziej za. Już nie mogę doczekać się GP Indii, gdzie takich wzniesień jest wiele. Brakuje mi trochę w kalendarzu torów typu Suzuka i Spa francorchamps. To są prawdziwe tory gdzie widac kto jest najlepszy.
18. szerter
13. staszeka - zakładamy, że obrazek ma zachowane proporcje, wnioski przychodzą same. Co więcej, nikt tu nie twierdził, że 40,5 metra ma sam pierwszy zakręt, więc nie wiem kto ma problemy z rozumieniem? Zanim kogokolwiek zaczniesz poprawiać przypatrz się temu cacku, które sam spłodziłeś: "maksymalna amplituda wysokości"...!
19. gregn
@15 A najlepiej to za komuny było ;)
Nie chciałbym umniejszać tym których wymieniłeś, ale świat się zmienia F1 też. Kasa zawsze rządziła tym sportem (innymi też) więc jak tu bez amerykańskiego rynku egzystować. Berni może czasami głupoty opowiada ale kasę robić umie.
Ostatnie sezony są bardzo wyrównane, nie ma pojedynków 1 na 1, jak w czasach o których wspominasz. Czy było jednak nudno, nie sądze.
20. miszalajew
zgadzam się z powyższym, co więcej - ponoć według ekspertów sezon 2010 był najlepszy w historii F1
21. mechaf1
ja tez
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz