tomeczek
Ostatnia aktywność
avatar
tomeczek

24.10.2007 20:41

0

no i prawidlowo!!

avatar
tomeczek

26.09.2007 14:53

0

Swieta racja! nie ryzykuje wiele a moze zyskac bardzo duzo. W koncu gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta!!!!

avatar
tomeczek

15.09.2007 12:46

0

zgadzam sie z zyju1 jedynie jeszcze f1wm.pl trzyma poziom komentarzy. Sory ale skoro nagle w tym sezonie forma makow jest doskonala, nic im sie nie psuje, mimo ze rok wczesniej to byl szmelc, bez problemow przechodza na nowe ogumienia gdzie wszystkie zespoly jezdzace wczesniej na michelin'ach maja z tym wielkie problemy a w domu glownego porjektanta mclarena znajduje sie 780 ztron dokumentacji Ferrari to nie trzeba byc specjalnie inteligentym by to powiazac! smiesznym jest krytykowanie ferrari za to ze sie ucieszyli z wykluczenia mclarena! co mieli plakac? wkoncu to im bucheneli te papiery!

avatar
tomeczek

23.07.2007 12:08

0

badzmyszczerzy nie powinno byc takich roznic miedzy bolidami. wiadomo zawsze ktos jest lepszy ktos gorszy oto chodzi, ale uwazam ze swietna sprawa byloby gdyby markus mogl dojechac na dobrym miejscu, jakby tylko nie wyjechal SC to byl by dowod ze to wyscig kierowcow a nie techniki!

avatar
tomeczek

22.07.2007 21:02

0

bardzo dobrze ze jest jeden dostawca opon a jak w brazyli beda super miekkie i miekkie to bedzie jeszcze ciekawiej:D

avatar
tomeczek

21.03.2007 16:33

0

fakt faktem ze sie tak zdarza, mimo iz nie lubie briatore to przyznam mu racje, a awaria alektroniki to kiepski wykret sato musial widziec za soba renówke, i raczej powinien wiedziec z kim rywalizuje, kto jest bezposrednio za nim i kogo atakow ma sie ewentualnie obawiac, takie rzeczy mowi zespol przez radio, ale prawda rowniez ze nie wplynelo to raczej na wynik, tymbardziej ze jednakowo slabsi traktuja kierowow wszystkich teamow, nie ma takich manian znowurz:P

avatar
tomeczek

17.03.2007 18:06

0

nie prorokuj:P ariel0s. tak mowiliscie o ferrari w polowie poprzedniej rozgrywki;> moze sie powtarzam ale renault nie odslonilo jeszcze wszystkich kart!! sezon ma 17 weekendow a wy przed pierwszym wybieracie zwyciesce??

avatar
tomeczek

17.03.2007 08:27

0

tera wszyscy mowia o ostrej walce w calymsezonie, typuja zwyciescow a zapomnieli chyba ze w polowie ubieglego sezonu nie dawali szans ferrari, mowili o dominacji renault i co?? Zebyscie sie nie zdziwi jak renault wygra wszystko, ja kibicuje oczywiscie ferrari ale nie zapominajcie ze gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta!!!!!!!! ja nie wiem kto bedzie mistrzem mam nadzieje ze Kimi i bede kibicowal jemu i jego zespolowi jak zwykle;P

avatar
tomeczek

26.02.2007 20:40

0

teraz to gadacie ze bardzo trudno wczesniej wszyscy ze raikonnen i ferrari maclaren niech sie schowa bmw tylko cos wygralo to mowia wszyscy ze bedzue wygrywac ludzie poczekajcie do pierwszego wyscigu!! po kotrym i tak na pewno wszyscy beda typowac ze napewno wygra ten i ten jestescie napaleni jak łysy na grzebien!!

Przejdź do wpisu Massa stawia na McLarena

avatar
tomeczek

13.02.2007 17:09

0

tak jak napisali sprawdzal jak bolid jezdzi na konczacej sie rezerwie przezco jechal leciutkim bolidem:P na wyscigu moze im zabraknac taktyki a nie szybkosci nie zapominajscie o tym!!

avatar
tomeczek

07.02.2007 18:23

0

rozwalacie mnie piszac ze maklaren czy jaki kolwiek inny woz z f1 jest szybko to jest f1 nie moze byc wolny!! moze co najwyzej nie dosc szybki i dobry by wygrywac nawet z dobrym kierowca;>!! a szybkie sa wszyskie ..auta mimo ze ciezko te cztery kolka tak nazywac patrzac na to co jezdzi po ulicach;> Pozatym alonso dobrze powiedzial to sa tylko testy w ktorych nie jezdzi sie po wyniki to nie jest czasowka tylko testuje sie opcje chociazby wyscigowe z duza iloscia paliwa! dobrze by bylo jakby maclaren okazal na tyle dobry by rywalizowac z Renault i Ferrari bylo by ciekawiej ja i tak bede kibicowal kimiemu i jego zespolowi:PP

avatar
tomeczek

25.01.2007 14:59

0

widze ze juz u was sie sezon konczy sadzac po waszych dywagacjach :P przypomne wam ze sie jeszcze nie zaczal na dobra sprawe;P ja uwazam ze wprowadzenie jednego dostawcy jest dobrym wyjsciem;> nigdy nie popre zasad na jakich jezdzili w tamtym roku bo jak ktos wybierze jedna firma ma byc na nia skazany do konca sezonu?? ewentualnym wyjscie jest wybieranie opon przed wyscigiem od propozycji dostawcow;> ale na to samo by wyszlo ze wszyscy by na jednych pewnie jezdzili! tak samo jak do bolidu kazdy musi sie przyzwyczaic do opon a o wynikach przekonamy sie w juz marcu:PP

avatar
tomeczek

18.01.2007 17:49

0

powinniscie wiedziec ze nikt nie bedzie na prezentacje rzucal wszystkiego najlepszego;> lepiej nie dawac innym motywacji ani nie zdradzac przeprowadzonych zmian konstrukcyjnych w aerodynamice zeby nikt nie sciagnal;> to wszystko to gra pozorow:P co do zmiany w McLarenie dotyczacej silnika to teraz startuja z specyfikacja przedstawiona na koniec poprzedniego sezonu wiec wielkiego postepu bym nie oczekiwal szczegulnie po dzisiejszych problemach z.....bakiem wszystkiego zmiany zobaczymy dopiero w pierwszym wyscigu albo nawet nie bo bolid szczegulnie aerodynamika moze ewoluowac;> jak np nos bolidu Renault na sezon 2006;P bylo to ostatnio na www.f1wm.pl

avatar
tomeczek

23.12.2006 21:10

0

Tez im kibicuje(ferrari):P ale rozwazania co do wyniku nastepnego sezonu przed jego poczatkiem nie sa najlepszym pomyslem :P walka o najwyzszy laur zakonczenego juz trwala do ostatnich yscigow:P wiec co wy chcecie obstawiac:P to moga byc tylko poborzne zyczenie :p wkoncu to nie przewidywalny sport;> aleeee nikt nie obstawilby wygranej super aguri czy toro rosso bo wiadomo ze nie maja nawet cienia szans;P

avatar
tomeczek

23.12.2006 21:06

0

wie ze Schumiego nie pobije w rekordach wygranych, MŚ, moze tylko w ilosci startow:PP a tak na serio to nie mozna brac kazdego zdania czesto wyjetego z kontekstu ;P na powaznie ;> nie ma czym sie podniecac w skrocie:P

avatar
tomeczek

23.12.2006 17:48

0

zebysmy sie nie zdziwili za pare miechow jak mclaren sie okaze czarnym koniem:P do polowy sezonu nikt nie dawał Schumiemu zbyt wielu szans, a mimo to udalo mu sie dogonic alonso i nawet przegonic! teraz bedzie o tyle ciekawie ze spodziewamy sie walki miedzy alonso a kimim przy czym obaj zmienili po tym roku barwy zespolowe:> co gdy wygra ktos inny;> wkoncu gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta:P

avatar
tomeczek

19.12.2006 17:15

0

zobaczymy co maklaren przygotowal na ten sezon zwarzyszwszy ze ten olali cieplym moczem;) to albo sie skiepscili albo szykuja jakas niespodzianke na 2007 wkoncu wiedzieli juz od dawna ze beda jezdzili z alonso:P

avatar
tomeczek

11.12.2006 15:42

0

komu jak komu ale jemu siem należało. Szkoda ze tyle czasu musieli to przemyslec juz jednak troche minelo od konca sezonu:P

avatar
tomeczek

09.12.2006 16:32

0

mieszkac mozna wszedzie;P i wszedzie mozna byc polakiem;>:P pozatym nie dziwmy mu sie; wczesniej nikt nie chcial mu pomuc a teraz kazdy chce swoj udzial podpisac przy jego sukcesie:P

avatar
tomeczek

09.12.2006 16:26

0

a ja nie załuje, wyscigi beda bardziej widowiskowe bo te opony sa twardsze i pozwalaja na uslizgi:P a wyscigi nie beda rozstrzygane wyscigami firm oponiarkich tylko normalna jazda:P

avatar
tomeczek

08.12.2006 19:19

0

ferrari chyba cos ukrywaja chlapaki z Maranelo;P albo oszczedzają na paliwie:D:D:PP

avatar
tomeczek

08.12.2006 17:13

0

przy jednym producencie wg mnie bedzie ciekawiej bo te opony na dluzej beda starczaly; pozwalaja na niewielkie uslizgi przez co wszystko bedzie bardziej widowiskowe;P:>

avatar
tomeczek

07.12.2006 16:13

0

to juz nie to samo;> ostatecznie nie zapomniał jak siem jezdzi bo startowal w innych seriach ale zadko komu udaje sie po latach wrocic wtedy jest juz bardzo ciezko:/

avatar
tomeczek

05.12.2006 20:02

0

marjo posluchaj jaka byla sytuacja Schumi przebil opone po wyprzedzeniu giancarlo i stracil kupe czasu na dojazd, a mimo to zdolal go dogonic i wyprzedzic! w tym sporcie przewaga paru sekund moze byc pewna przewaga przy w miare dobrej jezdzie nie jest latwo narobic to! on odrobil minute, biorac pod uwage dlugosc kulka to jest ponad dwa kilosy w stosunku do najlepszego!! wez to sobie pod uwage jak nastepnym razem bedziesz go krytykowac!

avatar
tomeczek

01.12.2006 17:15

0

sory marbi szczescie bolidem mozna zdobyc jeden tytul lub jeden pechem stracic jak Schumi ma ich 7 to jednak o czyms swiadczy:> w tym sezonie rowniej on zaprezentowal najlepsza forme:P

avatar
tomeczek

14.11.2006 16:21

0

ma racje chlopak:PP jest pewny siebie, tylko musi byc skoncentrowany i zdeterminowany a tak bedzie:D:D

avatar
tomeczek

30.10.2006 19:32

0

Niemiecki kierowca Michael Schumacher, który przed tygodniem zakończył karierę podczas wyścigu o Grand Prix Brazylii, pozostanie w zespole Ferrari i będzie tam pełnił funkcję asystenta dyrektora wykonawczego, Jeana Todta.

Przejdź do wpisu Schumacher zostaje w Ferrari

avatar
tomeczek

29.10.2006 14:41

0

Niemiecki kierowca Michael Schumacher, który przed tygodniem zakończył karierę podczas wyścigu o Grand Prix Brazylii, pozostanie w zespole Ferrari i będzie tam pełnił funkcję asystenta dyrektora wykonawczego, Jeana Todta. moze to i nie na temat ale wazneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

avatar
tomeczek

29.10.2006 14:29

0

Niemiecki kierowca Michael Schumacher, który przed tygodniem zakończył karierę podczas wyścigu o Grand Prix Brazylii, pozostanie w zespole Ferrari i będzie tam pełnił funkcję asystenta dyrektora wykonawczego, Jeana Todta. moze to i nie na temat ale wazneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

avatar
tomeczek

29.10.2006 14:27

0

jan5 chcialbym zauwazyc ze co innego jechac ze startu na 17 pozycji, gdzie roznice miedzy kierowcami sa male, a co innego gdy ma sie do najblizszego rywala 20 sekund, zapomniales chyba rowniez jak w monaca, jadac z pitlane dojechal 5!! Forza Schumi!!! Forza Ferrari

avatar
tomeczek

26.10.2006 12:30

0

ALonso jezdzi dobrze, ale nie powturzy sukcesu Schumiego, nie wiem czy zdobedzie 3 tytul, wg mnie- nie, Alonso ta wypowiedzial pokazal, ze do Michaela mu durzo brakuje i on sam wie ze tego nigdy nie dokona!! brak mu tego czegos, a w mclarenie mu sie nie powiedzie, pioneer masz racje ze bmw jest slabsze od merca, ale bmw sie nie liczy w walce o najwazniejsze miejsca, przewaga prawie 100pkt 1 nad trzecim zespolem to przepasc, mclaren nie prezentuje juz az tak wysokiej klasy!

avatar
tomeczek

26.10.2006 12:24

0

pioneer zauważ ze kimi jechal jako 2 i spadl, a schumi jechal z 10 pola, spadl na ostatnia pozycje, a nastepnie dogonil czołówke!!

avatar
tomeczek

26.10.2006 12:20

0

powodem takiej ogladalnosci jest rozstrzygniecie mistrzostw i oczywiscie ostatni wystep mistrza tego sportu Schumiego:>

avatar
tomeczek

23.10.2006 15:45

0

no sora majkawiolka ale schumi w ostatnich dwoch wyscigach mial pecha jak malo kto, silnik na suzuce, problem z cisnieniem paliwa teraz, start z 10 pozycji, i pekniecie opony, jakze niesprawiedliwym jest gdy zawodzi maszyna, no coz taki sport, lecz nie widze zadnego innego kierowcy, ktory majac strate ponak minuty do lidera, gdyz tyle mial po pierwszym wyjezdzie, i 20 sekund do najblizszego rywala, jadac na samym koncu mogl by sie znalesc w czolowce, mozna to skomentowac prosto tamci(Massa, Alonso, Button> zdobyli podium, on byl najlepszy i to wcale nie z pozostalych lecz ze wszystkich, gdyby jechal z pierwszego rzedu to przy takiej jezdzie i bez przebicia opony, zdublowalby wszystkich, chyba nawet samego siebie

Przejdź do wpisu Podwójna korona dla Renault

avatar
tomeczek

23.10.2006 15:40

0

odszedl prawdziwy mistrz! w ostatnim wyscigu zaprezentowal naprawde niesamowite zdolnosci i wytrzymalosc psychiczna!

avatar
tomeczek

22.10.2006 22:17

0

gdyby nie taki wielki pech w tym łikendzie i w wyscigu to Schumi zdublowalby samego siebie:>

avatar
tomeczek

22.10.2006 21:33

0

niestety, ale Schumi odszedl z klasa!!

avatar
tomeczek

22.10.2006 09:56

0

ef-one ale ma przy tym bardzo male szanse na wygrana, gdyby ferrari mialo w ten sposob grac to wystawili by na koniec stawki felipe ktory po wypchnieciu alonsa moglby gonic Schumiego, a takto?? beznadzieja totalna, ale przynajmniej mam nadzieje ze bedzie to piekny wyscig w szczegulnosci dla Michaela niech pokaze klase:>

avatar
tomeczek

21.10.2006 18:52

0

teraz widac kto ma prawdziwa klase a kto stwarzal tylko takie pozory; Michael jestes wielki!! i na dlugi dluugi czas pozostaniesz nie pokonany:>

avatar
tomeczek

21.10.2006 09:29

0

wszyscy widza ze odchodzi prawdziwy mistrz:/!!

avatar
tomeczek

17.10.2006 16:55

0

tytul im sie nalezy jak psu zupa!! nikt bardziej na niego nie zasluzyl jak ferrari. Schumi tez powinien zostac mistrzem gdyby nie sytuacja w japoni, widac ze zaden zespol nie dorownuje ferrari ani zaden kierowca Michaelowi przy najmniej w 2 czesci sezonu!

avatar
tomeczek

08.10.2006 21:37

0

Chyba kazdy widzi ze odchodzi prawdziwy mistrz tego sportu, umiejacy zachowac GODNOSC jak nikt, to nie jego wina, ale nie upatruje spisku w swoim zespole, wrecz przeciwnie dziekuje im za wspaniała prace. Gdy Schumi zaczal wygrywac z Alonsem to ferdek zaczal gadac ze zidane odszedl w bardziej chwalebny sposob, sory ale uwazam ze porazka Michaela wywołuje wiekszy podziw niz zwyciestwo Alonsa, ktory by mu dorownac musialby przeskoczyc wiecej niz Schumi od poczatku kariery do dzis. On sie zmienil i to bardzo widac, uwazam ze nikt jak Michael w tym roku nie zasluguje bardziej na tytul!!

avatar
tomeczek

08.10.2006 18:12

0

w brazyli Schumi pojedzie piekne, gdyz chce sie pozegnac z tym sportem w jak najpiekniejszy sposob, to bedzie jego! jego ostatni wyscig i tak przez wiele lat nie znajdzie sie drugi taki, jak przez 45 lat nikt nie pobil 5 tytulow to przez ile lat nikt nie pobije 7. Wszyscy powinni podziwiac Michaela za to co zrobil! mozna go nie lubic, ale trudno nie podziwiać

avatar
tomeczek

08.10.2006 10:45

0

To bardzo smutne, ale w przeciwienstwie do alonsa nie obwinia calego swiata i powiedzial ze nie moze oczekiwac by alonso wypadl z toru, zachowal klase i z nia odejdzie nawet jako 7 mio krotny mistrz!

avatar
tomeczek

08.10.2006 09:25

0

senninha94 napisal wszystko co chcialem powiedziec, tak to bywa, szansa w pogodzie, jak leje deszcz to loteria, ale w brazyli do tego bedzie potrzebny cud chyba

avatar
tomeczek

07.10.2006 14:05

0

chyba przesadzaja jednak, bo massa zahamowal by przepuscic fernando, mogl probowac wyjechac przed nim ale postanowil odpuscic sobie, moze sie myle ale z tego co widzialem w telewizji i udalo mi sie zobaczyc tak wynika

avatar
tomeczek

05.10.2006 17:23

0

dOdG3R napisal ze przez Schumiego jest nudno gdy to wlasnie przez niego jest ciekawie, wszyscy w polowie sezonu mowili ze wyprzedzenia w generalce alonsa jest prawie nie mozliwe, mamy koncowke sezonu a Michael jedzie po 8 tytul, ktory mam nadzieje zdobedzie!

Przejdź do wpisu Alonso chce lepszych opon

avatar
tomeczek

01.10.2006 10:49

0

alonso byl lepszy od szumiego w tamtym sezonie gdy nie bylo mocnych na reno i michelin, w tym wyscigu Schumi mimo gorszych opon zdolal wygrac i na torze wyprzedzil fernando, bylo to troche pechem alonso i nieudanego pit stopu ale Michael wygral w uczciwej walce jadac z 3 rzedu na gorszych oponach i za to trzeba go podziwiac bo mozna go nie lubic ale dzisiaj pokazal ze umie jezdzic jak malo kto

avatar
tomeczek

24.09.2006 12:01

0

odchodzi leganda nie tylko ferrari ale takze f1!!

avatar
tomeczek

24.09.2006 10:32

0

te trzy wyscigi nie beda dla niego napewno proste, reno teraz tez ma zajebiscie duza motywacje, ale biorac pod uwage postep jaki poczynolo ferrari od poczatku sezonu naleza im sie oba tytuly, oczywiscie wsrod kierowcow dla Schumiego

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu