DO
GP Miasta Meksyk
24.10 - 26.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP USA
-
Verstappen szybko wrócił do wygrywania - kierowcy McLarena pod presją
-
Racing Bulls bez tempa i punktów
-
Williams opuszcza Teksas bez punktów z niedzieli mimo dobrego tempa
-
Alpine po raz kolejny najwolniejsze
-
Verstappen zrównał się w liczbie podiów z Vettelem
-
Ferrari z pierwszym podium od GP Belgii
-
W McLarenie coraz większe powody do niepokoju
-
Hulkenberg zdobył punkty po sześciu wyścigach przerwy
-
Haas po raz czwarty w swojej historii punktował w GP USA
-
Alonso opuszcza Austin z jednym punktem
-
Mercedes bez szału, ale chce powalczyć o wicemistrzostwo

Ostatnia aktywność
23.06.2007 13:39
0
Dodam swoje pare groszy na temat EKO pomysl ktory slyszalem rok czy 2 temu. Dawac ograniczona ilosc paliwa kazdemu zespolowi na kwalifikacje+wyscig (trenigngi bez ograniczen paliwowych) ale jednoczesnie skreslic punktu mowiace o silniku (liczba cylindrow i ch rozmiar pojemnosc silnika czy liczba maksymalna obrotow) nikt wtedy nie mowil ani slowa o sprezarce czy turbo a to byc moze poprawilo by sytuacje bo sliniki mialy by ta sama moc a mniejsza pojemnosc - patrzcie np silniki TFSI. byla tez wtedy mowa o zmiejszenu limitu wagi co dodatkowo sprzyjalo by takim silnikom (ktore sa szybkie ale i zarazem ekonomiczne). musieli by tylko odpowiednio to przemyslec. mysle za takie rozwiazanie bylo by dobre jesli chodzi o pujscie w EKO.
Przejdź do wpisu Montezemolo niezadowolony z nowych zasad F1