DO
GP Holandii
29.08 - 31.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Węgier
-
Kolejny dublet McLarena, ale tym razem to Norris obronił się przed Piastrim
-
Norris sięgnął po 200. zwycięstwo McLarena w F1
-
Problemy z podwoziem uniemożliwiły Leclercowi wywalczenie podium
-
Znakomity występ Bortoleto
-
Tsunoda przekonuje, że cały czas zbliża się do Verstappena
-
Bezbarwny wyścig w Alpine
-
Russell na podium. Antonelli zadowolony z powrotu do starego zawieszenia
-
Lawson w końcu odnalazł formę
-
Aston Martin z najlepszym wynikiem w sezonie i awansem w klasyfikacji generalnej
-
Kierowcy Williamsa optymistyczni mimo braku tempa
-
Problemy z autem zmusiły Bearmana do zakończenia jazdy
Ostatnia aktywność
23.06.2007 13:39
0
Dodam swoje pare groszy na temat EKO pomysl ktory slyszalem rok czy 2 temu. Dawac ograniczona ilosc paliwa kazdemu zespolowi na kwalifikacje+wyscig (trenigngi bez ograniczen paliwowych) ale jednoczesnie skreslic punktu mowiace o silniku (liczba cylindrow i ch rozmiar pojemnosc silnika czy liczba maksymalna obrotow) nikt wtedy nie mowil ani slowa o sprezarce czy turbo a to byc moze poprawilo by sytuacje bo sliniki mialy by ta sama moc a mniejsza pojemnosc - patrzcie np silniki TFSI. byla tez wtedy mowa o zmiejszenu limitu wagi co dodatkowo sprzyjalo by takim silnikom (ktore sa szybkie ale i zarazem ekonomiczne). musieli by tylko odpowiednio to przemyslec. mysle za takie rozwiazanie bylo by dobre jesli chodzi o pujscie w EKO.
Przejdź do wpisu Montezemolo niezadowolony z nowych zasad F1