DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1

Ostatnia aktywność
23.06.2007 13:39
0
Dodam swoje pare groszy na temat EKO pomysl ktory slyszalem rok czy 2 temu. Dawac ograniczona ilosc paliwa kazdemu zespolowi na kwalifikacje+wyscig (trenigngi bez ograniczen paliwowych) ale jednoczesnie skreslic punktu mowiace o silniku (liczba cylindrow i ch rozmiar pojemnosc silnika czy liczba maksymalna obrotow) nikt wtedy nie mowil ani slowa o sprezarce czy turbo a to byc moze poprawilo by sytuacje bo sliniki mialy by ta sama moc a mniejsza pojemnosc - patrzcie np silniki TFSI. byla tez wtedy mowa o zmiejszenu limitu wagi co dodatkowo sprzyjalo by takim silnikom (ktore sa szybkie ale i zarazem ekonomiczne). musieli by tylko odpowiednio to przemyslec. mysle za takie rozwiazanie bylo by dobre jesli chodzi o pujscie w EKO.
Przejdź do wpisu Montezemolo niezadowolony z nowych zasad F1