MIKUr1
Ostatnia aktywność
avatar
MIKUr1

18.10.2024 11:59

0

@1, pali, bo powiedział to o czym myśli każdy? Piastri jeździ na prawdę bardzo dobrze i nie ustępuję w niczym Norrisowi, a na upartego, rzekłbym nawet, że ma chłodniejszą głowę. Norris w Singapurze nie był naciskany przez nikogo, jechał swój wyścig i z du*y prawie wjechał w ścianę. Myślisz, że ile Piastri będzie akceptował bycie numerem dwa?

avatar
MIKUr1

23.09.2024 17:15

0

Komentarz powyżej ma dużo sensu. Stwierdziłbym nawet, że wyczerpał temat. @devious, to ja dalej pociągnę piłkarski off-top: I saw my mate, the other day, He said to me, he saw a White Pele So I asked who is he? He goes by the name of Wayne Rooney!

avatar
MIKUr1

19.09.2024 11:57

0

Gdyby faktycznie odtworzyli biało-czerwone malowanie to byłby sztos. W obecnej formie to jakby nie było informacji, że chcą do tego nawiązać, to nie pomyślałbym, że taki był zamysł.

avatar
MIKUr1

26.03.2023 11:08

0

Ciekawy jestem jaki wyrok usłyszałby czarny, który obraża białego.

avatar
MIKUr1

01.08.2022 00:37

0

Binotto ma trochę racji, co nie zmienia faktu, że doborem opon pogrzebali szanse na dobry wynik. Wydaje mi się, że Ferrari by nie wygrało, bo faktycznie były problemy z tempem (SAI na softach), ale biorąc pod uwagę, że nawet jeśli o wygraną może być ciężko, to i tak trzeba walczyć o zminimalizowanie strat. Nie wiem co oni biorą w Ferrari, ale wybór twardej mieszanki, w momencie gdy wiedzieli, że nawet miękkie się chwilę dogrzewają w tych warunkach, to czysty debilizm. Nie widzę totalnie żadnych plusów takiej decyzji i kompletnie nie rozumiem jak oni chcieli uzyskać na twardej mieszance dobry wynik. Max obrót niefartowny, bo tam praktycznie z minimalnie otwartą przepustnicą wchodził, ale i tak wygrał, atakując z P10. Szacun mega. Do tego też widzę jedną rzecz, która go wyróżnia i pewnie czyni tak dobrym kierowcą - to jak czuje auto, zwłaszcza gdy jest podbramkowo. W momencie jak tylko poczuł, że traci tył, od razu założona kontra na kierze, przepustnica otwarta na full, żeby ten tył odzyskał przyczepność dokładnie wtedy kiedy chciał i bardzo efektowne wyratowanie się z opresji. Zgranie z samochodem na najwyższym poziomie, szacun mega. Widziałem całą masę obrotów po utracie tyłu i ustawienie się w taki sposób to na prawdę niełatwa sztuka. Agrafka na LEC - miód. Można go lubić lub nie, sam mam do niego stosunek obojętny, ale na prawdę trzeba przyznać, że skill niesamowity.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu