Izus11
Ostatnia aktywność
avatar
Izus11

21.05.2019 23:31

0

Miałam przeczucia, że może Niki może odejść z tego świata już pare dni temu, jak pojawil sie artykuł że znowu ma problemy zdrowotne. Mimo tego i tak jest szok i niedowierzanie. Bedzie mi go brakowac, bo jednak caly czas liczylam ze zobaczymy go jeszcze w padoku. Odchodzą wielcy tego sportu... Najpierw Sergio, później Charlie a teraz Niki...

Przejdź do wpisu Niki Lauda nie żyje

avatar
Izus11

15.05.2019 18:53

0

10 lat temu jezdzili na innych oponach, nie Pirelli. Nie zuzywaly sie tak szybko, kierowcy cisnęli na 100%, nie bylo tylu mieszanek, ale ty wszystko wiesz lepiej wiec nie bede dalej dyskutować.

avatar
Izus11

15.05.2019 13:13

0

@38 Vendeur Co innego kazać jeździć kierowcy podczas testów, gdy kręci tylko okrążenia, a co innego się ścigać, zarządzać ogumieniem, pracą silnika, itp. Uważam ze to sa dwie różne kwestie. Kazdy moze miec swoje zdanie od tego sa tutaj komentarze

avatar
Izus11

15.05.2019 12:14

0

A moze czas spojrzeć prawdzie w oczy? Być może Robert nie jest juz tak samo szybkim Robertem jak 10lat temu? Czas robi swoje, a ciągłe usprawiedliwienia robią sie już trochę żałosne. Mozna bylo go usprawiedliwiać w pierwszym, drugim wyścigu, że bolidy całkiem inne niż 10 lat temu, że trzeba sie przyzwyczaić ponownie do jazdy na żywo a nie w symularze... ,itp. Williams zatrudnil Roberta bo oni sami sadzili ze nawiąże równorzędną walke z Russelem a niestety jest 5:0 dla Anglika. Wiec to oczywiste jest ze po sezonie raczej sie pozegnaja z Kubica. Sądzę że tu spisku nie ma, to ze Anglik dostaje wszystkie lepsze części jako pierwsze to mnie nie dziwi. Gdybysmy mieli w stawce polski team a w nim jeżdżących Polaka i Anglika to raczej zdziwieni bysmy nie byli ze to Polak dotaje jako pierwszy wszelkie czesci.

avatar
Izus11

12.05.2019 23:07

0

@6 belzebub Zgadzam sie z tym komentarzem w 100%. To juz nie ten sam Kubica co kiedys, a wyglada na to ze nie potrafi sie do tego przyznac. Jego tlumaczenia sa rzeczywiście dziecinne. Ogólnie to nie zdziwilabym sie gdyby zamieniono Kubicę z Lafitim i ciężko by bylo miec o pretensje do Williamsa, bo Kub odstaje od Rus i to znacznie. Tak jak juz ktoś napisał, Williams pewnie zaluje decyzji o zatrudnieniu Polaka. A ktos tu juz napisal ze szkoda Kubicy ze trafil do tak beznadziejnego zespołu- widocznie zaden inny zespół go nie chcial. Tylko my Polacy uważamy go za Boga Formuły 1

avatar
Izus11

11.05.2019 16:20

0

Uwazam ze Bot będzie jeszcze w takiej formie przez 2-3 weekendy wyścigowe a później Ham zacznie odrabiać straty :)

avatar
Izus11

09.05.2019 18:44

0

Prosze was... Przestańcie dobierać teorie spiskowe, moze po prostu rzeczywiście Robert nie jest juz tak dobry jak byl 10 lat temu? Jednak czas robi swoje, szacun dla Roberta za walkę o powrót, za sam powrót i ściganie sie, ale moze juz nie jest na takim poziomie na jakim byl przed wypadkiem.

avatar
Izus11

11.02.2019 17:09

0

W mojej opinii te malowanie jest po prostu brzydkie. Miałam nadzieje na coś lepszego. Zeszłoroczne miało lepszy efekt wizualny.

avatar
Izus11

07.10.2018 10:29

0

6 zwycięstwo w ostatnich 7 wyścigach (ok. liczmy 5 zwycięstwo bo jedno oddał mu Bottas) to mówi samo za siebie. Nie trzeba tu nic dodawać. Inna sprawą jest to, że oglądałam wywiad z Kubicą przed wyścigiem. Tutaj mamy dopiero buraka. Przeprowadzający wywiad się pyta czy coś sie zmieniło w kwestii przyszłego roku i jazdy w jakimś teamie. Tamten odpowiada (nie zacytuje, ale chodzi o sens), że nie rozumie dlaczego ludzie się tak nim interesują, bo on sie innymi ludźmi nie interesuje. No żesz kurła, facet chce ciągnąć kasę od sponsorów, którzy w tej chwili nie idą za jego sprawnością czy wiekiem tylko za medialnością jego powrotu, a ten z takim tekstem odpala! Ludzie się tym interesują, bo mu życzą aby na ten tor powrócił, a ten się zachowuje jak jakiś burak!

avatar
Izus11

06.10.2018 09:23

0

Co to bylo?! Brawo debile z Ferrari, brawo! Wy nawet z Williamsem w obecnej formie byście mistrzostwa nie zdobyli :)

avatar
Izus11

03.10.2018 12:23

0

Jesli to rzeczywiście byloby prawda to wtedy wiadome jest ze Ferrari cos kombinowalo, niekoniecznie legalnie. Wtedy tez okazaloby sie ze Ferrari nie zrobilo jakiegoś duzego skoku pod względem technologicznym w porownaniu do Mercedesa, a przewaga Srebrnych Strzal nadal wynosi 0.3-0.5s na okrążeniu. Ale to duzo gdybania jest, jak to naprawde jest, pokaza kolejne wyścigi :)

avatar
Izus11

10.06.2018 22:09

0

Całą niedzielę czekałam na ten wyścig, ale... po 25 okrążeniach wyłączyłam tv... co za nudy... mam wrażenie, że nawet jak te bolidy były wolniejsze to i tak wyścig był ciekawszy, a teraz niby bolidy szybkie no ale procesja... tak naprawdę to F1 da się oglądać gdy Vettel i Hamilton walczą o zwycięstwo, wtedy jest ciekawie. Dziś to była porażka, ale tego można było się spodziewać, gdyż Vettel ma świeżutki silnik z ulepszeniami, a Hamilton miał silnik bez poprawek z dużym przebiegiem...

avatar
Izus11

10.06.2018 10:36

0

@12 Nick adekwatny do Twojego komentarza...

avatar
Izus11

26.05.2018 19:46

0

Mnie takze sie wydaje ze Sirotkin to calkiem niezly kierowca, a fala krytyki na niego spadla poniewaz Polacy widzieli Kubicę w Williamsie... A ze stalo sie inaczej to najlepiej dokopac Sirotkinowi :-/

avatar
Izus11

26.05.2018 13:25

0

@5 raczej obstawiam Ricciardo... nie wydaje mi się aby Ferrari miało coś do powiedzenia... bardziej interesująca będzie walka o miejsca 3-6 w przypadku startu Crashtappena, albo o 2-5 w przypadku jego nieobecności

avatar
Izus11

26.05.2018 13:20

0

Na Maxa to zawsze jednak można liczyć! :D:D był chociaż jeden weekend wyścigowy w tym sezonie w trakcie którego nie uszkodził samochodu? Już w czwartek na treningach sobie myślałam, że jego dobrymi czasami nie ma co się przejmować bo na bank coś wywinie w kwalifikacjach albo wyścigu :D teraz nawet nie wiadomo czy w tych kwalifikacjach wystartuje, bo prawie całe auto muszą składać, łącznie z podłogą :D

avatar
Izus11

26.05.2018 10:57

0

@3 Dzięki :D

avatar
Izus11

18.05.2018 22:25

0

@13 o bicie piany... wiesz jak to jest z newsami w mediach... Kubica miał już ponoć pewny kontrakt w Williamsie, ale jakoś za kierownicą w trakcie wyścigu go nie widać... więc na te "newsy" patrz z przymrużeniem oka ;) a piszą tak bo Hartley spisuje się poniżej oczekiwań i możliwe, że go wywalą z Toro Rosso, no i wiesz już od razu w mediach gadają, że Kubica go zastąpi

avatar
Izus11

17.05.2018 21:08

0

Tym bardziej bym się interesowała gdybym nie wiedziała co to :D

avatar
Izus11

17.05.2018 20:07

0

Może FIA nie kontroluje aż tak, ale rywale na pewno. Sądzę ,że gdyby takie coś przyuważyli to by FIA mogła nawet tytuły odebrać takiemu zespołowi. Po za tym trudno nie zauważyć budowli która jest 5km długa i 5km szeroka :D to nawet z samolotu byś zobaczył :D

avatar
Izus11

16.05.2018 20:43

0

@13 o to, że był ten fotel w trakcie wyścigu w Hiszpanii niewygodny

avatar
Izus11

16.05.2018 20:02

0

@8 zgadzam się z Tobą...

avatar
Izus11

16.05.2018 19:34

0

@20 a czy pod każdym artykułem trzeba wymieniać to nazwisko w komentarzach? Przecież ten artykuł nawet jego nie dotyczy...

avatar
Izus11

15.05.2018 13:19

0

@10 już dajcie spokój z tym Kubicą... facet miał swoją szansę w F1 i sam sobie ją zapi**przył... osobiście mu nie kibicuję A co do Maxa to talent z pewnością ma, ale zbyt gorąca głowa (od razu gdy patrzę na jego wyczyny przychodzi mi do głowy Hamilton 9-10 lat temu), no i z pewnością tatuś w garażu nie pomaga...

avatar
Izus11

08.04.2018 17:44

0

Nie wiem o co te ciagle pretensje do Sirotkina. Williams po prostu ma wolny samochód... co bylo widoczne przy wyprzedzaniu przez Magnussena. Nawet ten "geniusz" Kubica by tu niewiele zdzialal...

avatar
Izus11

25.03.2018 08:55

0

Nie znam się, ale według mnie to sędziowie pomogli w zwycięstwie Vettela, który gdyby nie SC nie liczyłby sie w walce o zwycięstwo.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu