DO
GP Azerbejdżanu
19.09 - 21.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Włoch
-
Verstappen zdominował GP Włoch. McLaren musiał zastosować polecenia zespołowe
-
Verstappen przejechał najszybszy wyścig w historii F1
-
McLaren z podwójnym podium i kuriozalnym poleceniem zespołowym
-
Leclerc: zmaksymalizowaliśmy wynik
-
Albon znowu najlepszy w środku stawki
-
Bortoleto zdobył kolejne punkty, Hulkenberg nawet nie wystartował
-
Hadjar nie przestaje zaskakiwać
-
Antonelli z punktami w domowym wyścigu, lecz nie obyło się bez incydentów
-
Kierowcy Haasa zamieszali się w incydenty wyścigowe
-
Trudny wyścig dla Alpine
-
Awaria zawieszenia pozbawiła Alonso szans na punkty
Ostatnia aktywność
24.02.2018 20:32
0
@ 3. roko Mamy totalnie inne podejście do KRÓLOWEJ motorsportu. Dla mnie samochody z sezonu na sezon powinny być coraz lepsze. Zespoły powinny wymyślać coraz to nowsze technologie i systemy, a nie być na łańcuchu bo tego i tego nie wolno. Bycie innowacyjnym w F1 jest coraz trudniejsze przez przepisy. Przez 13 lat utrzymywały się rekordy okrążeń ustanowione przez Ferrari w 2004. 13 lat, czas leci, a zespoły nie potrafią stworzyć lepszej konstrukcji? Niedługo ze względów ekonomicznych i ekologicznych w F1 będą się ścigać na wózkach sklepowych. 3 silniki? Śmiech na sali. Jedyne co wprowadza to ograniczenie to oszczędzanie od samego początku wyścigu "bo silnik", a i tak żaden zespół nie poprzestanie na 3 jednostkach.
Przejdź do wpisu FIA chce jeszcze bardziej ujednolicić silniki fabryczne i klienckie
23.02.2018 20:02
0
Proponuję jeszcze ujednolicenie aerodynamiki, kierowców, zużycia opon, pogody, wiatru i ilości mrugnięć kierowcy na wyścig.
Przejdź do wpisu FIA chce jeszcze bardziej ujednolicić silniki fabryczne i klienckie