Walek87
Ostatnia aktywność
avatar
Walek87

03.02.2011 17:10

0

nastepne testy w Jerez 10-13 luty chyba ?

avatar
Walek87

03.02.2011 16:56

0

Massa troche przyśpieszył

avatar
Walek87

03.02.2011 16:30

0

@698 też to chciałem napisać:D

avatar
Walek87

03.02.2011 16:07

0

sponsorzy patrzą na pewno ponieważ chcą wiedzieć jak się spisuje bolid w którego inwestują swoje pieniądze, i powiedzmy że jeżeli Renault będzie miało dzisiaj najlepszy czas to na każdym serwisie sportowym lub w tv itp itd będą mówić właśnie o tym że to Renault uzyskało najlepszy czas.

avatar
Walek87

03.02.2011 15:42

0

KUBICA 1:13.144

avatar
Walek87

03.02.2011 15:27

0

cytuje: "Czasy Kubicy Lap Time Difference 2 ---- 3 4 1:29.520 -30.48 5 1:27.813 -1.707 6 1:28.182 +0.369 7 ---- 8 1:28.182 9 ---- 10 1:28.182 11 ---- 12 1:28.182 13 ---- 14 1:28.182 15 ---- 16 1:28.182 17 1:17.208 -10.974 18 1:16.855 -0.353 19 1:17.117 +0.262 20 ---- 21 1:17.117 22 1:14.373 -2.744 24 1:14.668 +0.295 34 1:14.774 +0.106 35 ---- 36 1:13.893 41 1:15.119 +1.226 42 ---- 43 1:14.228 44 1:14.653 +0.425 45 1:15.377 +0.724 46 1:15.178 -0.199 47 1:15.418 +0.24 48 ---- 49 1:15.418 50 1:13.508 -1.91 51 1:15.037 +1.529 52 1:15.877 +0.84 53 1:16.391 +0.514 54 1:16.442 +0.051"

avatar
Walek87

03.02.2011 15:11

0

"– Tak naprawdę wszystko zależy od mieszanki, a sytuacja poprawia się znacznie na twardszych oponach. Nie jest to jednak problem grainingu, chodzi o zużycie. Nagle opony przestają funkcjonować – podkreślił kierowca Lotusa Renault. – Trzeba na to naprawdę uważać, ponieważ w wyścigach zawsze jest tendencja do dłuższych przejazdów, a musimy zadbać o nasze bezpieczeństwo, ponieważ eksplodująca opona jest ostatnią rzeczą, jaką chcesz widzieć. – Myślę, że pierwszym prawdziwym testem dla opon będzie Bahrajn. Mam nadzieję, że sytuacja będzie lepsza, bo jeśli pozostanie tak, jak teraz, będzie ciężko. Trzeba będzie mocniej popracować nad ustawieniami, aby opony wystarczyły na dłużej. Musimy to serio wziąć pod uwagę i zając się tym. Jest wiele sposobów, aby opony dłużej wytrzymały i lepiej pracowały w samochodzie – zakończył Kubica. Podobne odczucia ma Fernando Alonso. – Nie jest łatwo utrzymać regularnie osiągi z tymi oponami. Na pierwszym okrążeniu są szybkie, a potem ich wydajność spada i tracisz po dwie-trzy sekundy na okrążeniu. Pracują na mniej więcej stabilnym poziomie, ale są zbyt wolne. Sprawdzamy nowe rozwiązania jeśli chodzi o ustawienia, aby zyskać wyższą regularność. Po południu byliśmy zadowoleni z dłuższych przejazdów. Jeśli chodzi o rozwiązanie, to można oczywiście zastosować inne ustawienia oraz zmienić styl jazdy, żeby nieco łagodniej obchodzić się z oponami – stwierdził as zespołu Ferrari."

avatar
Walek87

03.02.2011 15:05

0

zamiast formula1 ma być f1

avatar
Walek87

03.02.2011 15:04

0

sorry zły adres http:// formula1.pl/ Artykul.82+ M5d839b89cb0.0.html

avatar
Walek87

03.02.2011 15:03

0

@512 brelack tu masz odpowiedź: http://formula1.pl/ Artykul.82+ M5d839b89cb0.0.html

avatar
Walek87

03.02.2011 14:35

0

"...Na popołudnie Lotus Renault zaplanował długie przejazdy i testy opon Pirelli...."

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu