DO
GP Azerbejdżanu
19.09 - 21.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Włoch
-
Verstappen zdominował GP Włoch. McLaren musiał zastosować polecenia zespołowe
-
Verstappen przejechał najszybszy wyścig w historii F1
-
McLaren z podwójnym podium i kuriozalnym poleceniem zespołowym
-
Leclerc: zmaksymalizowaliśmy wynik
-
Albon znowu najlepszy w środku stawki
-
Bortoleto zdobył kolejne punkty, Hulkenberg nawet nie wystartował
-
Hadjar nie przestaje zaskakiwać
-
Antonelli z punktami w domowym wyścigu, lecz nie obyło się bez incydentów
-
Kierowcy Haasa zamieszali się w incydenty wyścigowe
-
Trudny wyścig dla Alpine
-
Awaria zawieszenia pozbawiła Alonso szans na punkty
Ostatnia aktywność
09.04.2010 11:03
0
Dobra.. Jednym z problemów było, czy można skonstruować zawieszenie z sztywną płytą podłogową, które reaguje podniesieniem owej płyty, w przypadku nalania full baku. Pomijam, że faktycznym problemem jest zachowanie identycznego prześwitu niezależnie od ilości cieczy w baku. Chodzi o zasadę: walniesz siłą z góry, sprzęt się podniesie. Nieudolny szkic: img13.yfrog.com/i/image5yp.jpg/ Pozdrawiam. PS. Jeżeli linka wetnie, spróbuję zamieścić ponownie :)
Przejdź do wpisu Ciąg dalszy "afery" ruchomego zawieszenia