DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
09.04.2010 11:03
0
Dobra.. Jednym z problemów było, czy można skonstruować zawieszenie z sztywną płytą podłogową, które reaguje podniesieniem owej płyty, w przypadku nalania full baku. Pomijam, że faktycznym problemem jest zachowanie identycznego prześwitu niezależnie od ilości cieczy w baku. Chodzi o zasadę: walniesz siłą z góry, sprzęt się podniesie. Nieudolny szkic: img13.yfrog.com/i/image5yp.jpg/ Pozdrawiam. PS. Jeżeli linka wetnie, spróbuję zamieścić ponownie :)
Przejdź do wpisu Ciąg dalszy "afery" ruchomego zawieszenia