kamkaj89
Ostatnia aktywność
avatar
kamkaj89

16.12.2009 10:18

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Nowa punktacja nielegalna?

avatar
kamkaj89

19.03.2009 12:21

0

mpstir, jak zwiększą limit do 610kg to zespoły dołożą 5kg balastu w odpowiednie miejsce, a kierowcy dalej się będą odchudzać. Niedawno czytałem ciekawy pomysł w komentarzach, aby ustalić normę wagi dla kierowcy powiedzmy 80kg i jeśli ktoś jest lżejszy to dostawałby dodatek pod siedzenie i wtedy nie ważne ile ważysz bo masz balast w tym samym miejscu.

avatar
kamkaj89

18.12.2008 21:52

0

"kamkaj89 -jedna uwaga , zredukuj obroty w tych motorach powiedzmy do 10000 obr/mnin i ile koni uzyskasz? 750? nie rób sobie jaj kolego" no chcąc nie chcąc muszę się chyba zgodzić w tym momencie ;) ale jakieś turbo albo dwa i znów masz 750 koni a obroty ciągle poniżej 10000 ;) (tak mi się wydaje)

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
kamkaj89

18.12.2008 21:50

0

Skoczek130 nigdy i nigdzie nie napisałem że się znam ;) jestem tylko fanem F1 który czasem podłubie coś sobie w garażu przy własnym autku i trochę liźnie wiedzy w temacie. Jeśli gdzieś się mylę i gadam głupoty to sorry ;) Nikt nie jest nieomylny i nikt nie musi znać się na wszystkim ;)

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
kamkaj89

18.12.2008 21:47

0

silniczek f1 przejeżdża koło 2 tys. km i nadaje się w połowie na złom, także jest to wg. mnie wyrzucanie kasy w błoto i przepis z silnikiem na 4 GP uważam za jak najbardziej słuszny, a tak wogóle to aktualne silniki 2,5 to pierdziawy, w porównaniu do 3 litrowych V10 z 2005 roku, swoje powiedziałem. ;)

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
kamkaj89

18.12.2008 21:42

0

dziarmol@biss, 2,5l w układzie V8 kąt rozwarcia 90 stopni, obroty dochodzące do 19tys., części wykonane z najwyższą dokładnością co do gramów i masz 750koni ;) re-reikorp, nie widziałem w życiu moim, silnika który na wykresie z hamowni ma max moc i max moment przy na tych samych obrotach, jeśli już czepiamy się drobnostek.

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
kamkaj89

18.12.2008 17:43

0

przypomniało mi się jeszcze że raczej im więcej masz obrotów w silniku tym większe siły działają i części muszą być dokładniej wykonane, czyli droższe. Ograniczasz obroty, zwiększasz żywotność silnika i zmniejszasz koszty ;D

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
kamkaj89

18.12.2008 17:40

0

lub przesunąć wyżej, w zależności od tego jakiej charakterystyki szukasz. a najlepiej to wrócić do jednostek turbo ;]

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
kamkaj89

18.12.2008 17:39

0

ptasior ale można przesunąć różnymi zabiegami moment niżej i będziesz miał tą samą moc ale na niższych obrotach ;)

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
kamkaj89

18.12.2008 15:43

0

norbertinho a co mają obroty do mocy silnika? ;) co do skrócenia wyścigów też jestem przeciwny, wolałbym raczej wydłużenie i zniesienie przepisu o maksymalnym czasie trwania wyścigu. A tak w ogóle to bolidy na przyszły sezon są super, takie retro jak za starych dobrych lat... mogliby jeszcze poszerzyć bolidy do 2m i zostawić przedni spojler taki jak był ;D

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu