DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
16.12.2009 10:18
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Nowa punktacja nielegalna?
19.03.2009 12:21
0
mpstir, jak zwiększą limit do 610kg to zespoły dołożą 5kg balastu w odpowiednie miejsce, a kierowcy dalej się będą odchudzać. Niedawno czytałem ciekawy pomysł w komentarzach, aby ustalić normę wagi dla kierowcy powiedzmy 80kg i jeśli ktoś jest lżejszy to dostawałby dodatek pod siedzenie i wtedy nie ważne ile ważysz bo masz balast w tym samym miejscu.
Przejdź do wpisu Alonso przeciwny ciągłym zmianom
18.12.2008 21:52
0
"kamkaj89 -jedna uwaga , zredukuj obroty w tych motorach powiedzmy do 10000 obr/mnin i ile koni uzyskasz? 750? nie rób sobie jaj kolego" no chcąc nie chcąc muszę się chyba zgodzić w tym momencie ;) ale jakieś turbo albo dwa i znów masz 750 koni a obroty ciągle poniżej 10000 ;) (tak mi się wydaje)
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy
18.12.2008 21:50
0
Skoczek130 nigdy i nigdzie nie napisałem że się znam ;) jestem tylko fanem F1 który czasem podłubie coś sobie w garażu przy własnym autku i trochę liźnie wiedzy w temacie. Jeśli gdzieś się mylę i gadam głupoty to sorry ;) Nikt nie jest nieomylny i nikt nie musi znać się na wszystkim ;)
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy
18.12.2008 21:47
0
silniczek f1 przejeżdża koło 2 tys. km i nadaje się w połowie na złom, także jest to wg. mnie wyrzucanie kasy w błoto i przepis z silnikiem na 4 GP uważam za jak najbardziej słuszny, a tak wogóle to aktualne silniki 2,5 to pierdziawy, w porównaniu do 3 litrowych V10 z 2005 roku, swoje powiedziałem. ;)
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy
18.12.2008 21:42
0
dziarmol@biss, 2,5l w układzie V8 kąt rozwarcia 90 stopni, obroty dochodzące do 19tys., części wykonane z najwyższą dokładnością co do gramów i masz 750koni ;) re-reikorp, nie widziałem w życiu moim, silnika który na wykresie z hamowni ma max moc i max moment przy na tych samych obrotach, jeśli już czepiamy się drobnostek.
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy
18.12.2008 17:43
0
przypomniało mi się jeszcze że raczej im więcej masz obrotów w silniku tym większe siły działają i części muszą być dokładniej wykonane, czyli droższe. Ograniczasz obroty, zwiększasz żywotność silnika i zmniejszasz koszty ;D
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy
18.12.2008 17:40
0
lub przesunąć wyżej, w zależności od tego jakiej charakterystyki szukasz. a najlepiej to wrócić do jednostek turbo ;]
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy
18.12.2008 17:39
0
ptasior ale można przesunąć różnymi zabiegami moment niżej i będziesz miał tą samą moc ale na niższych obrotach ;)
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy
18.12.2008 15:43
0
norbertinho a co mają obroty do mocy silnika? ;) co do skrócenia wyścigów też jestem przeciwny, wolałbym raczej wydłużenie i zniesienie przepisu o maksymalnym czasie trwania wyścigu. A tak w ogóle to bolidy na przyszły sezon są super, takie retro jak za starych dobrych lat... mogliby jeszcze poszerzyć bolidy do 2m i zostawić przedni spojler taki jak był ;D
Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy