Hirohide Hamashima, dyrektor do spraw rozwoju opon w firmie Bridgestone tak jak zawsze wypowiedział się na temat używanego ogumienia jak i przebiegu kwalifikacji. Japończyk przybliżył także możliwe scenariusze jeżeli chodzi o użycie opon w wyścigu:
„Dzisiejszy dzień był bardzo ekscytujący, ponieważ to były pierwsze kwalifikacje z najnowszymi przepisami, pierwszy raz w sezonie byliśmy w stanie zobaczyć wszystkie bolidy razem z małą ilością paliwa. Super miękka mieszanka była dziś częściej wybierana, dawała możliwość osiągnięcia lepszego czasu.”„Gratulacje dla Sebastiana Vettela i dla Red Bulla za pierwsze pole position w tym roku. Gratulacje także dla Karuna Chandhoka, znajdującego się z drugiego końca stawki, swój pierwszy przejazd miał dopiero w kwalifikacjach, pokazał że potrafi bardzo dobrze skupić się na swojej pracy.”
„Jeżeli tor będzie w dalszym ciągu poprawiał się jeżeli chodzi o przyczepność, wydaje nam się, że super miękkie mieszanki będą tak samo dobre podczas wyścigu, jak podczas kwalifikacji. W poprzednim roku tor w trakcie trwania wyścigu znacznie się poprawiał, ale stratedzy zespołów muszą mieć na uwadze to, że na najbliższą noc zapowiadane są burze piaskowe. Twardsze opony dają bardziej równe osiągi, ale nie będą tak szybkie.”
„Jak do tej pory nie widać jedynej słusznej strategii na wyścig, powinniśmy być świadkami różnych rozwiązań. Mniejsze pole manewru mają zespoły z pierwszej dziesiątki, ponieważ przepisy nakazują im rozpocząć wyścig na tym samym komplecie opon, na którym ustanowili swój najlepszy czas. To oznacza, że wszyscy z czołówki z wyjątkiem Adriana Sutila rozpoczną wyścig na super miękkich oponach. Kierowcy nie będą zatrzymywać się na dotakowania, więc pit stopy mogą przytrafiać się w każdym momencie – to będzie interesujące. Jutro po raz pierwszy bolidy rozpoczną wyścig z pełnymi zbiornikami. Nawet jeżeli warunki na torze będą dobre, kierowcy będą musieli być bardzo ostrożni, szczególnie na początkowych okrążeniach, kiedy bolidy będą cięższe, a opony zimniejsze.”
13.03.2010 16:09
0
Jutro może być albo bardzo ciekawie albo bardzo nudno.
13.03.2010 16:36
0
Wiemy , że Mercedes i McLaren mają problemy ze zwiększoną gradacją opon. Ciekawy jestem , jak to się będzie miało u : Red Bulla , Ferrari , Renault i Force India. Właśnie ci ostatni są dla mnie największą zagadką . ....Bądź co bądź Sutil już w ubiegłym roku pokazał , że nie jest "chłopcem do bicia ".:-)
13.03.2010 17:11
0
1. raczej to pierwsze :)
13.03.2010 19:53
0
Sutil jeszcze na tych swoich twardych oponach wyjdzie najlepiej.
13.03.2010 21:46
0
dobra guma nie jest zła
13.03.2010 21:58
0
5. przemoziom99: to plagiat:P
14.03.2010 10:40
0
chyba muszę udać się na forumową emeryturę zatem - wszystko co dobre - kiedyś się kończy - wobec masówki - jednostka musi ustąpić... Pozdro starzy i młodzi forumowicze...;-)
31.01.2011 14:09
0
normalnie ayrton
31.01.2011 14:10
0
Co jak co, ale kombinezony wyglądają normalniej niż te rażące żółte z ubiegłego sezonu :)
31.01.2011 15:01
0
Jaka ładna "Łada" na przedramieniu...
31.01.2011 15:23
0
w końcu chłopak fryzjera odwiedził ;p
31.01.2011 16:29
0
miło zobaczyć Roberta ze znaczkiem Lotusa :)
31.01.2011 19:08
0
chyba chłopak juz łysieje
31.01.2011 21:17
0
fajowe buty ;-)
31.01.2011 22:29
0
Co jak co, ale teraz dziennikarze nie powinni dogryzać Robertowi w temacie jego "urody" - wystarczy spojrzeć na pozostałe ewenementy przyrody z jego teamu XD
31.01.2011 22:36
0
wyglądem kombinezon ten przypomina piżamę, zwłaszcza ten błyszczący złoty kolor...
31.01.2011 22:43
0
a gdzie e-ngine?
31.01.2011 23:13
0
Przynajmniej kask będzie w starych czerwonych barwach:)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się