WIADOMOŚCI

Rozgoryczony Nick Heidfeld
Rozgoryczony Nick Heidfeld
Nick Hedifeld wyraził ostatnio swoje rozgoryczenie obrotem spraw w Formule 1, potwierdzając zarazem że nie zdołał jeszcze podpisać kontraktu na przyszły sezon.
baner_rbr_v3.jpg
Mimo, że Nick Heidfeld w bieżącym sezonie zdołał zdobyć 15 punktów, podczas gdy Robert Kubica zgromadził jedynie 9 to Polak bez problemu znalazł swoje miejsce w Formule 1 po ogłoszeniu odejścia BMW ze sportu.

„Jeżeli chodzi o publiczny odbiór, jestem za kierowcami, którzy nie są tak dobrzy jak ja” mówił dla magazynu Auto Motor und Sport Heidfeld.

Niemiec przyznaje, że w ubiegłym roku miał problemy z utrzymaniem tempa Roberta Kubicy, jednak zaznacza, że w sezonie 2007 i bieżącym jest szybszy.

„W 2007 byłem szybszy od Roberta i teraz znowu jestem. Niestety wszyscy ciągle mówią jedynie o sezonie 2008.”

„Myślałem, że logiczne myślenie powinno zwyciężać w Formule 1, ale niestety wizerunek nie jest jedynie wynikiem płynącym z liczb.”

Heidfeld przyznał, że na dwa wyścigi przed końcem sezonu 2009 nie podpisał jeszcze kontraktu na przyszły rok, jednak ma „kilka opcji”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

306 KOMENTARZY
avatar

14.10.2009 00:28

0

196.gryfon1217 - prędzej Tusk zrobi 2 Irlandie w Polsce niż ty przekonasz morka154 !


avatar
gryfon_1217

14.10.2009 00:31

0

moja siostra najlepiej podsumowal wypowiedz heidfelda;p " to jak nie ma czym jezdzic to moge mu pozyczyc swój stary dziecinny niebieski kabioret na pedaly, powinno mu sie podobac:P" tym pojazdem hei napewno by wygral w koncu jakis wyscig


avatar

14.10.2009 01:04

0

196.gryfon1217 - prędzej Tusk zrobi u nas 2 Irlandie , niż ty przekonasz morka154 .


avatar
mariusz-f1

14.10.2009 01:16

0

196.gryfon1217- prędzej Tusk zrobi u nas 2 Irlandie , niż ty przekonasz morka154 !


avatar
fullbzikaaa

14.10.2009 05:50

0

To się rozpisaliście. Nick w stylu Nikosia się żali. Chyba nowa afera się szykuje. Tym razem w BMW. Ciekawe, czy doniesie na zespół, że nie kazano Mu przepuścić Roberta w wyścigach w zeszłym sezonie, gdy ten walczył o majstra. Poważnie, to kto będzie chciał kierowcę, który myśli tylko o sobie? Ta wypowiedź, też to potwierdza. Zapomniał w jaki sposób uzbierało Mu się te owe 15 pkt? Niech jeden z wyścigów, gdzie fuksem na 2 pozycji przyjechał wyłączy, to ile tych marnych punktów zostanie? I ile z tych punkcików zdobył dzięki pomocy doktorka?


avatar
andy75

14.10.2009 07:13

0

Zgadzam się Tobą fullbzik ,zdobył Nick 15 pkt. ,ale kosztem roberta z wiadomych względów. Poza tym Sauber chce mu wypracować lepszą pozycję wyjściową na przyszły sezon,jak widać kombinowanie Thaisena na nic się nie zdało.A morek niech jeszcze raz obejrzy co odpalił Vettel w Australii i przemyśli "mądre" swe słowa.


avatar
RapidWave

14.10.2009 07:20

0

Nie ma co się spierać, wszyscy wiemy jak to jest z punktami Roberta - jeden z najbardziej awaryjnych bolidów w całym sezonie (jeśli nie najbardziej) - za to bolid Nicka bije rekord ilości ukończonych wyścigów pod rząd, (może już ktoś o tym pisał-nie chciało mi się czytać wszystkiego), ale my entuzjaści F1 wiemy że niemiecki kierowca w niemieckim zespole będzie zawsze miał przywileje


avatar
grzes12

14.10.2009 07:42

0

208 mariusz-f1 Obie te rzeczy są nie możliwe - morek... ma swój styl i go nie zmieni... a nawet myśli ze ktoś tutaj się przejmuje tym co on pisze ,a on po prostu jest śmieszny (należy zrozumieć intencje jakimi się on kieruje a więc odróżnić prowokację od swoich poglądów ....) a co do drugiego to należy zrozumieć co jest priorytetem szefa rządu -czy dobro ogółu (Polski) czy też stołek prezydencki ... A telewizja za 500 mln dotacji na remont pewnego obiektu i niszczenie konkurencji (TVP) mówi to co jest im na rękę . Ja myślę ze idziemy w kierunku Kuby czy Rosji niż Irlandii pod każdym względem poczynając od gospodarki ..... A te słowa Nicka to świetne podsumowanie tego co się działo w BMW przez ostatnie trzy lata ....


avatar
Hamilton_Mistrz

14.10.2009 08:23

0

Orlo weź pod uwagę stare układy kubicy z grupą renault. mimo wszystko nick trochę racji ma


avatar
fezuj

14.10.2009 08:34

0

Nick zaczął trząść porami i to nie podlega już dyskusji. Dopadła go frustracja bo nie dość że Robert był w centrum zainteresowania od kilkunastu tygodni to na domiar złego ma już kontrakt - a on pozostał jak krasnal na środku trawnika i nikt się za bardzo nim nie interesuje, a te jego "kilka opcji" to wcale bym się nie zdziwił gdyby to były propozycje od któregoś z nowych teamów ale co najwyżej na testera i stąd ten rozpaczliwy tekst. Ps.@9. ris - idzie na rekord :))))


avatar
modafi

14.10.2009 08:44

0

@211. RapidWave przecież jego seria ukończonych wyścigów została przerwana przez Sutila w Singapurze...


avatar
Xellos

14.10.2009 09:00

0

Heidfeld się ośmiesza, nikogo nie obchodzą jego punkty i tak by Renault nie chciało i tak. Jest za stary na jakieś perspektywy. A on bredzi tak jakby ktoś w ogóle go uwzględniał hehehe Jedyna opcja dla niego to jakiś nowy team. ;) Jest słaby i tyle.


avatar
Peti

14.10.2009 09:06

0

Panowie my tu możemy sobie debatować na temat dlaczego Nick nie jest doceniany itd. A tymczasem inżynierowie i szpece w F1 nie porównują wyników kierowcy tylko pod względem zdobytych punktów ale przede wszystkim mają wydruki z telemetrii jazdy danych kierowców i tam mogą sobie wyczytać który kierowca reprezentuje jaki styl jazdy i jaką ma technikę. Przecież czasami można faworyzować jakiegoś kierowcę w teamie i co wtedy?


avatar
radekf

14.10.2009 09:08

0

Tak długa seria ukończonych wyścigów też jest symptomatyczna. Któryś z młodych poslkich kierowców rajdowych opowiadał o swoim japońskim szefie, który uważa, że jeśli zawodnik nie rozbije raz na jakiś czas samochodu, znaczy że nie wykorzystuje maksimum potencjału jeżdżąc na granicy możliwości. Nick potrafi jedynie dojeżdzać "dbając o opony". To taki średniak w wieku przedemerytalnym z generalną dysfunkcją do jazdy w zespole jako nr 2. Tą wypowiedzią ostatecznie mnie przekonał że klasy nie ma za grosz- ale to szczęśliwie tylko jego problem.


avatar
Gosu

14.10.2009 09:14

0

Użalanie się nad sobą wychodzi mu najlepiej, a porównywanie się z Robertem nie ma najmniejszego sensu. Ciekawy jestem czy ktokolwiek go zatrudni jak nie dopuszczą Saubera do sezonu 2010.


avatar
Robson13

14.10.2009 09:47

0

Boze synku przestan plakac! W tym sezonie masz sie czym szczycic... 6pkt wiecej od Kubka i jestes lepszy?! HAHAHA!!!! 2 sprawa w 2007 Kubek byl praktycznie debiutantem a i tak pokazal ze potrafi jezdzic... A przechodzimy do sedna! 2008... Kubica cie tam zmiazdzyl doslownie zmiazdzyl... Wygrana, Pole position nic dodac nic ujac! No i mozliwe ze przegral tytul mistrza bo twoj zasrany zespol odpuscil z najlepszym momencie caly sezon tylko po to zeby zamykac w 2009... KATASTROFA. PS. Takiego placzusia do zadnego zespolu nie wezma


avatar
ris

14.10.2009 09:51

0

214. fezuj - widzę ;-)))))


avatar
ris

14.10.2009 09:54

0

214. fezuj ->> czytaj -->>> 7. ris ;-)))))


avatar
feels3

14.10.2009 09:55

0

"Nick jest o krok od podpisania umowy z safety carem. Jednak negocjuje jeszcze warunki kontraktu gdyż proponują mu status drugiego kierowcy."


avatar
skidmarks

14.10.2009 10:06

0

Najlepsze jest to że gdzie nie poszedłby bez dr tajsena będzie zdany na siebie a to marnie brzmi My możemy pisać ale najciekawsze jest to że ludzie znający się i władający tym i stajniami o niego sie nie upomnieli...


avatar
seba95

14.10.2009 10:18

0

podpisz umowe z komentarzu 223 feels3 bo on ma racje.


avatar
morek154

14.10.2009 10:25

0

ja tez uważam ze kubica jest lepszy heidfelda bo to oczywiste jesli rozwazymy ze kubica moze jeszcze startować 10 sezonów a hedifled jest u schylku kariery i nic juz wielkiego nie osiągnie. Jednak kubica jest kierowcą jeździ lepiej kwalifikacje gorzej wyscig a u hedifleda odwrotnie co jest o wiele wazniejsze kiedy nie ma sie bolidu z czołównki. To ze hedifled zobywa podium w wyscigach chaotyczny swiadczy tylko ze jest mocny psychicznie i podejmuje zawsze własciwe decyzje. Piszecie, że hedfelda znokałtował raikonnen w 02 roku to dlaczego kubica nie znokwałtował hedifleda jesli jest materiałem na MS, piszecie ze hedifled jezdził takze z massa a massa trafił do ferrari a heidfeld nie, tylko ze hedifeld trafil rok wczesniej do williamsa. Zawsze można powiedzieć ze willimas nie był najmocniejszy ale ferrari 05 tez nie było dobre wiec skąd massa mógł wiedziec ze trafi do najlepszego bolidu 2006 roku. Piszecie ze mnie sie nie przekona ale was tez sie nie przekona ze kubice bedzie można zaliczać do najlepszych kierowców w stawce (hamilton,alonoso, raikonnen- biore pod uwage całą kariere) dopiero jak zacznie wygrywać i zdobedzie MS (jesli bedzie miał bolid).


avatar
pablo_surf

14.10.2009 10:27

0

@217. Peti Święte słowa! Trafiłeś w sedno.


avatar
morek154

14.10.2009 10:29

0

czy kubica jest lepszy czy nie hedifledowi nalezy sie szczacunek tak jak kazdemu kierowcy, moze poza piquetem. Obrażają hedifleda ludzie którzy głownie sa zapatrzeni w kubice tak samo jak są zapatrzeni np reprezentacje siatrkarzy czy piłkarzy ręcznych kiedy wygrywają, już nie wspominam ze widza ciągle afery w bmw


avatar
walerus

14.10.2009 10:31

0

Nick jest tak szybki, że nikt go nie chce....


avatar
Dr Prozac

14.10.2009 10:32

0

@ 202. Sonic80: pomyliło ci się, nigdzie tak nie napisałem. Pomyliłeś mnie z kimś. @ 213. Hamilton_Mistrz : z Toyotą i Williamsem też miał układy?


avatar
morek154

14.10.2009 10:34

0

heidfled pisze oczywiscie prawde ale czy powninien to mówić ?


avatar
pablo_surf

14.10.2009 10:43

0

Nicka poniosło, bo Robert ma teraz pewien wpływ na wybór partnera na przyszły rok, a tu sprawa jest oczywista :) Myślę, że ubiegłoroczny incydent z brakującym punktem Roberta do 3 miejsca w generalce, został dostrzeżony także przez szefów teamów i ich doradców! Moim zdaniem Nick to bdb. kierowca do ciułania punktów a nie typ "fightera" który ma ambicję zostać mistrzem. Na pewno byłby dobrym kierowcą testowym w niemieckim teamie z niemieckimi kierowcami ;-)


avatar
baams

14.10.2009 10:51

0

Wszyscy, poza małymi wyjątkami, kierowcy F1 to znakomici fachowcy. Całe szczęście, ze nie tylko sprawne kręcenie kółkiem się liczy, także charakter, tak jest we wszystkich sportach. F1 to po części sport zespołowy. Zadufany w sobie, sfrustrowany kierowca to mało atrakcyjny partner w zespole. Nick miał wystarczająco dużo czasu, aby udowodnić swoja wartość. Jakoś nie przypominam sobie kierowcy, który w każdym wywiadzie podkreślał swoją wyższość, zwłaszcza wobec kolegi z zespołu. Jest bardzo nielubiany w światku F1, nawet przez dziennikarzy niemieckich. Ciężki chleb miał z nim Robert i chwała mu za dystans i zrównoważaną postawę wobec Nicka. Niemniej Nick może liczyć na zatrudnienie, jest solidnym dostarczycielem punktów, ale może to za mało.


avatar
ris

14.10.2009 10:55

0

Teraz przez dwa ostanie wyścigi będzie trwała promocja umiejętności Nikusia. Więc przygotujcie się emocjonalnie aby później nie było bluzgania. Trzeba ze spokojem poczekać już na nowy sezon (zachować kamienną twarz i tyle ) (:-:) (:-:) (:-:) . A w kwestii walki o mistrzunia dalej kibicuję Rubensowi. !!!


avatar
Janosoprano

14.10.2009 11:16

0

@234-ris-masz racje-teraz bedzie strategia pod Nicka ustawiana i obawiam sie ze KUB "zignoruja",ale KUB powinien miec lepsze kwalifikacje i wyscigi-to by sie niemioszek zbulwersowal,chcialbym to zobaczyc.


avatar
jar188

14.10.2009 11:18

0

234. ris A co w tym dziwnego?????????? Na ich miejscu i ja każdy inny zrobiłby tak samo. Niemcy będą pomagać Niemcowi i jednocześnie zawodnikowi który jeździł dla nich najdłużej.


avatar
ris

14.10.2009 11:18

0

235. Janosoprano - tak zobaczyć to byłoby bezcenne (:-:)


avatar
ris

14.10.2009 11:20

0

236. jar188 - nic w tym dziwnego dlatego urzedzałem ( 234. ris) aby nie było rozczarowania. (:-:) (:-:) (:-:)


avatar
gucioF1

14.10.2009 11:26

0

Nie podoba mi się to w jaki sposób wypowiada się o Robercie. Ale cóż widać że Nick ma uraz do naszego kierowcy. Robert napewno nie powiedziałby tego samego i Nick-u. Wydawało mi się że jest trochę inny ale myliłem się. Nie zdziwię się jak nie znajdzie nowego pracodawcy. Biedny Nickuś jaki to on nie jest najlepszy. @234-ris też się zgadzam. Zapewne BMW zrobi wszystko żeby Nick zdobył w dwóch ostatnich wyścigach punkty . pozdrawiam


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu