WIADOMOŚCI

Williams jako pierwszy przedstawił jednorazowe malowanie na GP Las Vegas
Williams jako pierwszy przedstawił jednorazowe malowanie na GP Las Vegas © Williams

Williams pokazał jednorazowe, "całkowicie czarne" malowanie bolidu na GP Las Vegas, będące kolejną formą wyrażenia współpracy z partnerem tytularnym - firmą Atlassian - oraz ich opartym na sztucznej inteligencji asystentem AI Rovo.

2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

Malowanie zawiera tęczowe akcenty i zostało zaprojektowane tak, by podkreślić blask świateł słynnego The Strip, a jednocześnie uczcić szybkość i moc, jaką oferuje asystent Rovo od Atlassian.

To już drugie malowanie we współpracy z Atlassian, które Williams używa w tym sezonie. Pierwsze, zaprezentowane zostało podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych na torze w Austin.

Poprzednia zmiana stanowiła nawiązanie do roku 2002 i celebrowało wspólną wizję oraz pasję obu organizacji do pracy zespołowej. Co ważniejsze podczas tamtego weekendu Carlos Sainz zdobył dla Williamsa pierwsze w historii podium w wyścigu sprinterskim. Jego trzecie miejsce było drugim podium Williamsa w sezonie 2025, który jest najbardziej udanym dla zespołu od 2016 roku.

"To efektowne malowanie jest kolejnym etapem celebracji naszej współpracy z partnerem Atlassian, który pomaga nam przyspieszyć transformację technologiczną i ponownie wprowadzić Williamsa na absolutną krawędź innowacji. Nie ma bardziej ikonicznego miejsca na jego premierę niż Las Vegas, jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie miast na świecie" mówił szef ekipy, James Vowles.
Galeria

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

0 KOMENTARZY
zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.