Mario Theissen przyznał, że aktualnie lepszym kierowcą w jego zespole jest Robert Kubica. Pomimo kłopotów Nicka Heidfelda szef zespołu BMW Sauber zapewnia jednak, że na razie nie myśli znalezieniu jego następcy, gdyż czas na podejmowanie decyzji dopiero nadejdzie.
”Decyzje będziemy podejmowali w lecie, prawdopodobnie w drugiej połowie sierpnia. Ale być może trochę wcześniej lub później. Sytuacja nie jest dla Nicka łatwa, ponieważ musi postarać się wejść na ten sam poziom co Robert, w tym momencie jest on [Kubica] szybki w każdej sytuacji. Przez ostatnie kilka tygodni daliśmy mu [Heidfeldowi] dużo wsparcia” – powiedział TheissenTrzeci kierowca zespołu BMW, Christian Klien, zapytany o sytuację Heidfelda stwierdził:
„Jeżeli twój kolega z zespołu jest zawsze szybszy w kwalifikacjach, to oczywiste iż czujesz pewną presję. Ale on nie zapomniał jak się jeździ, jestem pewien, że szybko się pozbiera.”
25.06.2008 15:41
0
w końcu to do niego dotarło lepiej późno niz wcale ;-)
25.06.2008 15:42
0
oj oby się pozbierał.. BMW traci przez niego dużo punktów.
25.06.2008 15:45
0
Może i nie zapomniał. Ale pewnie dlatego, że nigdy nie umiał jeździć tak szybko żeby cokolwiek osiągnąć
25.06.2008 15:46
0
Najbardziej mi żal Nick'a w ulicznym GP Monako gdzie faktycznie po kiepskich testach i kwalifikacjach naprawdę odwalił niezłą robotę w wysciugu a Alonso którego też bardzo lubię musiał się w niego wpakowań no!
25.06.2008 15:49
0
Voight - za to ty to błyskawica jesteś z przed robertem byś dojechał..... Bolid F1 to nie polonez a GP to nie tor dla resoraków to jest przede wszystkim wielka kasa i wielka polityka dopiero potem jest jeszcze bolid i kierowca nie ma tak że wsiadasz i aaaa tam będę pierwszy albo nie dziś będę drugi dam kubicy szansę ....
25.06.2008 15:51
0
no cóż . latka lecą .do tego kochająca żona czekająca z obiadem , płacz dzieci które ojciec często opuszcza / bo obowiązki na torze/ i ta prędkość przy której wszystko może się zdarzyć. nie dziwię się nickowi ,że zwolnił .
25.06.2008 15:56
0
HEI się zestarzał, nie ten sam refleks, wzrok, głowa boli od zakrętów. Czas na emeryturkę.
25.06.2008 16:11
0
do BMW na prawdę pasowałby Alonso ..... Theissen twierdzi że to nie w jego stylu, że on woli młodych, a Leifeld jest starszy :/ duet Alonso - Kubica by szybko rozwijał z inżynierami bolid i w wyścigu byłoby też miło :)
25.06.2008 16:16
0
"lans-bans" i firmowe okularki;-)
25.06.2008 16:22
0
ładne słowa kliena.. dobrze ze tissen docenia Kubice bo ma diament w zespole.. Ale mysle ze da wiele szans Heidfeldowi , jednak jesli zaiwedze to uwazam ze klien zajmie jego miejsce.. Kubica the best!!
25.06.2008 16:24
0
a
25.06.2008 17:00
0
presja....
25.06.2008 17:14
0
heidfeld zawsze był przecietniakiem rutyniarzem więc trudno oczekiwać od niego tego co sie oczekuje od roberta
25.06.2008 17:50
0
decyzja miała być w lipcu teraz w styczniu, widać że przeciągają chwilę, kiedy nick odejdzie ;p
25.06.2008 17:52
0
no miejmy nadzieje ze heidfeld sie szybko pozbiera, bo bmw musi zdobywac punkty do klasyfikacji konstruktorow
25.06.2008 18:00
0
mysle, ze tak naprawde to jest taki maly sygnal, ze BMW nie planuje zmienic kierowców. NA RAZIE...
25.06.2008 18:08
0
Przebieg kariery Nicka nie jest imponujący. Na koncie od 2000 r. ma: 168 pkt. Najlepszy sezon 2007 - 61 pkt. 2005 i obecny - po 28 pkt. pozostałe: 2000 - 0; 2001 - 12; 2002 - 7; 2003 - 6; 2004 - 3. Podium - 9; zwyc. - 0; p.pos. 1; nie sklasyfikowany - 40 razy. Robert od zaledwie 2006 r. 91 pkt.; podium - 5; zwyc. - 1; p.pos. - 1. i bardzo pędzi do przodu podczas gdy NIck prezentuje zmierzch możliwości. Różnica między nimi polega na tym, że Nick miał zamożnego sponsora i czuł się pewnie, Robert ma nieprzeciętny talent i już pracuje na piękną bigrafię. I powodzenia Robercie!
25.06.2008 18:32
0
VAXER wcale nie wiem czy w wyścigu byłoby tak fajnie jak mówisz. Alonso zawsze chciałby być pierwszy bo do tego jest przyzwyczajony. I podejrzewam że sytuacja mogłaby być dość konfliktowa tak jak to miało miejsce gdy Alosno jeżdził w Mclarenie:/ Dlaczego porównujesz wiek Heidfelda do Alonso? Przecież Theisenowi chodzi o młodego kierowce, świerzą krew o zawodnika, którego mógłby sobie wychować a nie(nie obrażając Alonso) primadonny, która za wszelką cenę chce piastować stanowisko pierwszego kierowcy.
25.06.2008 18:35
0
dokladnie. i dlatego pomysl, ze Robert i Fernando moga jezdzic razem jest niemozliwy do realizacji
25.06.2008 18:36
0
popatrzcie na historie-chocby zeszly rok. a jak wam malo to przypominam: Senna i Prost w jednej ekipie, wynik? K A T A S T R O F A
25.06.2008 19:58
0
Team Alonso-Kubica byłby nie do pokonania ale pojawiłyby się konflikty między kierowcami.Nie wiem dlaczego ale nikt z was nie napisał że w BMW równie dobrze może jeździć Jenson Button który jest świetnym kierowcą w złomskim bolidzie i po tym sezonie na bank wyfrunie z Hondy.
25.06.2008 20:07
0
A ja nie rozumiem komentarzy w ktorych czytamy ze w ewentualnym duecie Kubica-Alonso ( wg wielu najlepszych kierowcow w stawce) beda napewno konflikty. Oczywiscie nie mozna tego wykluczyc jednak zakladnie takiego pewnika jest raczej bledem. Wynika to z tego ze oceniamy Alonso przez pryzmat jego konfliktow z Hamiltonem a przeciez Lewis nie nalezy do lagodnie usposobionych....;)
25.06.2008 20:12
0
Też przychyla sie do opini innych o duecie KUB-ALO nie powinni razem jeździć. Troche z innej beczki przeczytałem ,że Robert w przyszłym sezonie bedzie miał problem związany z systemem KERS będzie musiał zowu schudnąc tylko on już nie ma z czego :) więc jak możnabyłoby inaczej uzyskać dozwoloną masę bolidu? trochę się obawiam że w przyszłym sezonie bedzie tak jak z Małyszem bodajże po sezonie 2002/2003 gdzie przepisy troche go lekko mówiąc zniszczyły
25.06.2008 20:26
0
Może troche przeszadzilem lekko go przytłumiły:)
25.06.2008 20:38
0
Musiał przyznać wyższość Roberta ,ale co dzieje się z Nickiem że tak słabo (powinien więcej testować ?).Zmiany w BMW będą szybko jak będzie brakować cennych punktów , może i w tym roku... A co do Alonso- trzymaj się z daleka od BMW bo wyleci Robert
25.06.2008 20:44
0
Mysle ze jeli by Heidfeld nie byl niemieckim kierowca, najlepszym obecnie niemcem w F1 to juz by polecial z teamu. Ale niemcy rozpacliwie potrzebuja swojego kierowcy w newsach o F!.
25.06.2008 22:27
0
Prośba o wyjaśnienie kwestii masy (Roberta, nie Felipe). Skoro z KERS masa całości wzrośnie, to zawartość Kubicy w całości zmaleje. Innymi słowy masa Kubicy będzie miała mniejszy wpływ na całość w tym na rozkład gęstości. Czyli będzie mógł zacząć jeść kolację? Jak powyższe ma się do tego, że większa masa całości ma być dla Roberta problemem?
25.06.2008 23:09
0
bolid z kierowca musi ważyć 605kg KERS to dodatkowe 30kg z których trzeba gdzieś zrezygnowac gdyż wszechwładna FIA nie chce podnieść wagi minimalnej o te pare kilo, którymi uszczęśliwiła wszystkie zespoły
25.06.2008 23:13
0
ale chyba zauwazyliście że Heidfeld jeździ tak samo jak w zeszłym sezonie w klasyfikacji jest 5 tak jak rok temu to Robert jeździ lepiej a nie Heidfeld gorzej
26.06.2008 01:05
0
tak czytam i czytam to gdybanie ech... wiadomo jest ze to Nicka bedą bronic bo to niemiec całkiem co innego by było w przypadku gdyby Robert miał jego sytuacje niestety rodak rodaka bedzie bronił a obecna sytuacja w zespole jest na korzysc Roberta i tak ma byc zespól sie nie wypowiada ale wiadomo ze Kubica jest nr 1 w zespole to on daje szanse na jak najlepszy wynik a Nick jest w tym sezonie w cieniu polaka i dlatego te wypowiedzi normalna sprawa
26.06.2008 05:21
0
nick już zawsze będzie za Robertem, ale chodzi o to żeby zaczął zdobywać punkty do generalki. Sam Robert nie utrzyma 2 czy 3 pozycji wśród konstruktorów. Więc Nick sprężaj się pogadaj z Robertem niech Ci rozgrzewa opony i dowieź chociaż 2-3 punkty z wyścigu.
26.06.2008 09:22
0
i to jest sprawiedliwość - jeżdzę słabo i zarabiam 10 mln - keżdzę zajebiście, zrzucam wagę, mission imposible na torze i poświęcam wszystko i zarabiam "marne" 2,5 mln........
26.06.2008 09:38
0
nie ma sprawiedliwości na świecie...
26.06.2008 09:50
0
znowu poza tematem. Czy redakcja poda coś na temat powołania Formuły 2, czyli konkurencji dla Ecclestonowskiej serii GP2 i planach powołania serii GP1, czyli konkurencji dla Formuły1?
26.06.2008 09:58
0
Tyeissen ponoć myśli o młodym Sennie, czyli młody i przyszłościowy
26.06.2008 10:05
0
No Nick myślę, że się pozbiera - nie wiem czemu mu tak żle idzie, ale może to bold, bo wiemy, że Kubica stara się wycisnąć z niego jak najwięcej, a Haidfeld może nie potrafi. No, ale się pozbiera. No i cieszę się, że Mario Theissen przyznał, że aktualnie lepszym kierowcą jest Robert Kubica. No zobaczymy co będzie dalej. No i mam nadzieje, że Nick się szybko pozbiera, bo wiem jaką on czuje presje. No i tzrymam kciuki za chłopaków na najbliższe GP.
26.06.2008 10:49
0
Tu jest niezły wywiad z Kubicą - polecam http://youtube.com/watch?v=oZm4UYiOuDA
26.06.2008 12:14
0
Ktokolwiek trafi do bmw i będzie w parze z ROBERTEM to będzie biedny bo nie dorówna koledze .Mario o tym wie i dlatego daje szanse Heidfeldowi.Zwinny jak jaszczurka i ostry jak przecinak..-----KUBICA.
26.06.2008 13:19
0
Według mnie tak czy siak FIA będzie musiała podnieść pułap wagi samochodu no chyba ze dozwolą zdalne jego sterowanie wyobrażaciwe sobie chłopa 180 z wagą 38 kilo przecież już nawet anorektyczne modelki na wybiegu są grubsze
26.06.2008 14:46
0
Proste bolid 2007 był bardziej pod Nicka - Robert się ledwo mieścił - bolid 2008 jest bardziej pod perspektywicznego i dającego z siebie wszystko Roberta..
26.06.2008 17:19
0
A Nick nie dostaje do pedałów
26.06.2008 17:23
0
Rampf stwierdził że Team osiągnął cel na ten rok, więc olewają robotę przy F1.08 i pełną parą tyrają przy F1.09
26.06.2008 17:50
0
No gdzież Heidfelda wywalą?? Swojego rodaka?? Ja to bym na jego miejsce wsadził kogoś młodego kto chce w F1 trochę się pobawić, może Sutila, bo tam sie marnuje i to jak... szkoda talentu, bo on to ma Ale Robert daje tempo które Nick musi dogonić, ale mu to nie idzie niestety.
26.06.2008 21:47
0
Nickowi urodziło się dziecko niedawno. Myślę, że to główny powód jego słabszej postawy. Pod warunkiem, że jest dobrym ojcem i ma to dla niego odpowiednią rangę.
27.06.2008 10:55
0
Rampf dostanie mniej obowiązków od przyszłego sezonu - zobaczymy czy BMW wyjdzie to na dobre.....
27.06.2008 14:37
0
jeszcze raz o masie bolid+kierowca. Dodanie KERS spowoduje, ze w kazdym bolidzie przybedzie ok 30kg tak? Po co w takim razie KUB ma chudnąć skoro i tak jest lekki? Już ktoś tu napisał, że jego ciążar będzie miał mniejszy wpływ na ogół (świeta racja), poza tym co ma do tego minimalna dopuszczalna masa? Czy nakazane jest aby samochód z kierowcą ważył dokładnie tyle, czy conajmniej tyle?
28.06.2008 08:22
0
2008-06-27 14:37:29 vincent86>weź w swoim samochodzie wzuć do bagażnika 100KG i się przejedz i zobaczysz swoje osiągi i zachowanie w zakrętach .poz
28.06.2008 11:12
0
Robert jest aktualnie lepszy? Zawsze byl lepszy od Heidfelda, tyle ze w poprzednich latach w zespole panowaly zle moce ktore forowaly troche Nicka, a teraz wszystko sie wyrownalo i on nie jest w stanie dorownac Robertowi, w Australii byl tylko raz lepszy i to tylko przez zajebisty fart, bo byla niezla loteria a Kubica skonczyl wyscig wczesniej przez porabanca Nakajime.
02.07.2008 08:04
0
Nie pozbiera sie tak samo jak Renault!!! I latem dojdzie do podmianki kierowcow Alo do BMW a Nik do renault!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się