Nick Heidfeld, który dzisiaj miał swój drugi dzień testów w Jerez, w przeciwieństwie do wczorajszej pierwszej pozycji, zakończył dzień na ostatnim miejscu, wykonując przez cały dzień prace związane z testowaniem gładkich opon, które mogą się pojawić w F1 w sezonie 2009. Partnerem Niemca był dzisiaj Robert Kubica, który będzie testował z zespołem przez następne dwa dni.
Podobnie jak wczoraj zespół testowy skoncentrował się na pracy nad ustawieniami mechanicznymi oraz aerodynamicznymi oraz rozwojem elektroniki projektowanej z myślą o sezonie 2008.Mimo drobnych, porannych problemów Nicka Heidfelda zespół był zadowolony z bezproblemowego przebiegu dnia i wyników.
Jutro na torze pojawi się Nick Heidfeld, dla którego będzie to ostatni dzień testów w Jerez oraz Robert Kubica, który będzie kontynuował rozpoczęte dzisiaj prace.
Statystyka drugiego dnia testów:
Robert Kubica
Podwozie / silnik: BMW Sauber F1.07-04 / BMW P86/7 V8
Liczba przejechanych kilometrów: 522 km (118 okrążeń)
Najszybsze okrążenie: 1:20.487
Nick Heidfeld
Podwozie / silnik: BMW Sauber F1.07-08 / BMW P86/7 V8
Liczba przejechanych kilometrów: 411 km (93 okrążenia)
Najszybsze okrążenie: 1:22.875
05.12.2007 19:38
0
a jakie heidfeld miał problemy?
05.12.2007 19:42
0
zadowolony z wynikow... hmm kiedys byli zadowoleni z 4 miejsca Kubicy czyzby brak ambicji?
05.12.2007 20:24
0
podoba mi sie ta statystyka, szczególnie jesli chodzi o nadwozia :)
05.12.2007 20:25
0
Nick nie miał problemów, tylko miał całkiem inny program testowy, jeździł na set-upie z Monzy, stad te słabe czasy.
05.12.2007 20:33
0
Mam złe przeczucia że w sezonie 2008 BMW nie bedzie mialo tak dobrego bolidu, aby wygrywadż i stawać na podium w GP
05.12.2007 20:41
0
Po co to w ogóle komentować? Nam wyniki z testów nic nie powiedzą, tylko kierowcy i zespół wiedzą, czy było dobrze czy źle.
05.12.2007 21:40
0
nikomu nie przychodzi do glowy,ze tat naprawde zadna stajnia do chwili rozpoczecia nowego sezonu nie pokaze maksimum mozliwosci swojego bolidu?nie rajcujcie sie tak tymi testami.pozdro.
05.12.2007 22:00
0
ale testy jednak dobrze podazują że do slicków trzeba sie dobrze przygotować. jak widać po heidfeldzie nie wystarczy zmneijszyć siły docisku, co rzekomo powinny rekompensować slicki by osiągać lepsze czasy niż na obecnych rowkowanych oponach...
05.12.2007 22:49
0
może mi ktoś chociaż z grubsza podać równice pomiędzy F1.07-04 a F1.07-08
05.12.2007 23:30
0
nie ma żadnych różnic-to tylko kolejne numery poszczególnych nadwozi (nawet w ciągu sezonu następuje wymiana i stąd numery).Cały czas chodzi o ten sam typ nadwozia.
05.12.2007 23:36
0
Z tego co wiem to jest to seria lub numer produkcji nadwozia (kolejność :D) :D:D:D:D:D Pozdrawiam Was Wszystkich :D:D:D:D:D
06.12.2007 09:06
0
szkoda ze nie testują jeszcze 1.08 - coś byśmy się już dowiedzieli......
06.12.2007 09:33
0
Testy nie oddają po całości predyspozycji bolidów i kierowcy. Chociaż stanowią poniekąd tzw wojnę psychologiczną.
06.12.2007 09:34
0
czyli numery tych nadwozi nie mają znaczącego wpływu na różnice osiąganych wyników przez Roberta i Nicka ? pozdrawiam
07.12.2007 00:43
0
tak naprawde wyniki na testach nie maja zadnego znaczenia.to tylko testy i kazdy zespol ma swoj program.jedni pracuja nad aerodynamika,inni nad balansem;jedni robia dlugie przejazdy z pelnym bakiem(co nie pozwala na dobry czas 1 okr)inni zas cwicza krotkie jazdy dzieki czemu czas 1 okr jest bardzo dobry.dlatego czasy nie oddaja nam sytuacji kto jest lepszy.najlepsi na testach sa ci ktorym uda sie uporac z problemami jakie dotychczas mieli.to cos zupelnie innego niz grand prix i miejsca koncowe nie sa istotne...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się