WIADOMOŚCI

Marchionne: Mercedes także stoi pod dużą presją
Marchionne: Mercedes także stoi pod dużą presją
Prezes Ferrari nie przestaje jeszcze wierzyć w końcowy sukces swojego zespołu i mimo pechowego początku mistrzostw w wykonaniu Ferrari, uważa że zespół Mercedesa również stoi pod olbrzymią presją.
baner_rbr_v3.jpg
Zespół z Maranello w tym roku stworzył bardzo konkurencyjny bolid jednak po trzech wyścigach sezonu cały czas twierdzi, że nie był w stanie pokazać jego pełnego potencjału. Czerwone bolidy już dwukrotnie zaliczały awarię jednostki napędowej, przyczyniając się do spekulacji iż wymaga ona gruntownej modyfikacji oraz tego że po wyścigu w Bahrajnie Ferrari musiało nieco ją odciążyć kosztem osiągów.

„Mieliśmy dwa problemy z jednostką napędową” mówił Marchionne cytowany przez La Repubblica. „Zostały one rozwiązane.”

„Musimy przyznać, że silniki te są skomplikowane a ich niezawodność stanowi problem dla wszystkich, włączając w to Mercedesa co mogliśmy już zobaczyć. To znak, że oni również stoją pod presją.”

Bernie Ecclestone wydaje się zadowolony z faktu, że Ferrari odzyskało trochę konkurencyjności: „Ferrari przebudziło się. Są konkurencyjni i mogli już wygrać dwa wyścigi, ale popełnili błąd czy dwa i mieli trochę pecha.”

„Red Bull w ostatnim wyścigu także był bardzo konkurencyjny, ale nie wiem czy da rade kontynuować ten trend” mówił 85-letni włodarz F1.

Ecclestone w swoim stylu wyparł się również słów skierowanych pod adresem kierowców, których określił „nudziarzami”.

„Nigdy nie użyłem takiego słowa” mówił Brytyjczyk. „Powiedziałem, że powinni robić to za co otrzymują pieniądze: jeździć bolidami.”

„Tak, są ambasadorami tego sportu, ale jeden czy dwóch mówiło o tym jak Formuła 1 powinna być zarządzana. Nie potrzebujemy ich opinii, ponieważ już wiemy jak to robić.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

2 KOMENTARZE
avatar
Jahar

21.04.2016 12:51

0

Ferrari podobno ograniczył moc jednostki napędowej na jakieś 0,5 sekundy na okrążeniu w Chinach. To dużo jeśli weźmiemy pod uwagę fakt jak słabo kierowcy Ferrari przejechali kwalifikacje.


avatar
St Devote

21.04.2016 14:39

0

@1 Jahar, taa to operowanie językiem sugerującym pełną kontrolę przełożenia konfiguracji na deltę czasu okrążenia przypomina mi takich gwiazdorów jak Alonso, który też dokładał 0,6 sekundy na okrążeniu w dowolnym bolidzie.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu