WIADOMOŚCI

Rosberg: wykryliśmy drobne usterki w W07
Rosberg: wykryliśmy drobne usterki w W07
Nico Rosberg po zakończeniu testów pod Barceloną stwierdził, że jego zespół doskonale zdaje sobie sprawę z tego gdzie znajduje się w porównaniu do konkurencji, jednak nie chciał się rozwodzić na ten temat.
baner_rbr_v3.jpg
Niemiec przyznał jednak, że jego zespół konserwatywnie podszedł do testów, jeżdżąc na średniej mieszance opon i nie testując do granic możliwości osiągów nowego auta.

„Oczywiście, że chciałbym pojechać bardzo szybko z małą ilością paliwa. Nie mogę się tego doczekać. Jazda w kółko na średnich oponach z dużą ilością paliwa nie może być ekscytująca! Nie mogę doczekać się kiedy opróżnimy nieco zbiornik paliwa.”

Mercedes pokonał w tym tygodniu nowym autem dokładnie 675 okążeń toru bez większych problemów, jednak jak przekonuje Niemiec ekipa zdołała na tym dystansie wykryć już drobne usterki.

„Znaleźliśmy trochę drobnych części, które uległy uszkodzeniu co nie udałoby się nam gdybyśmy nie pokonali 2000 km.”

„To bardzo przydatne, gdyż pomoże nam na początku sezonu. To nie były żadne wielkie usterki, które mogłyby doprowadzić do wycofania się z wyścigu, ale i tak nie chcemy, aby takie rzeczy przytrafiały się nam.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

4 KOMENTARZE
avatar
Kalor666

25.02.2016 21:30

0

Czytałem że niby mają strategów którzy potrafią ocenić z jaką ilością paliwa jeżdżą inne auta i dzieki temu wiedzą na czym stoja. A w jaki sposób ocenią np czy silnik nie jedzie na 80% mocy / przykładowo ? Może dexter coś by wiedział ??


avatar
Rimaro

25.02.2016 21:58

0

@1 Wątpię by ktokolwiek znał mapowanie silników konkretnych ekip w czasie testów. Nie... To niemożliwe. Nawet dexter


avatar
Antie

26.02.2016 00:24

0

Jako dostawcy silników dla innych ekip mają dostęp do danych silnikowych, więc mają dane do porównań.


avatar
dexter

26.02.2016 16:07

0

Patrzac z zewnatrz znajac nawet degradacje mieszanki i najszybszy wykrecony czas, jest to wielka niewiadoma. Ale, w fabryce na komputerach leca rozne wlasne programy oraz rozne algorytmy, nawet takie ktore obliczaja kto z jakim obciazeniem jechal. One sa dosc blisko calej prawdy. Posiadajac dane z duzym prawdopodobienstwem mozna wiele rzeczy na temat przeciwnika wykluczyc - takze @Kalor666, jesli cos takiego czytales, to z pewnoscia nie byly to bzdury wyssane z palca. Apropos: Na temat paliwa cos wiecej napisalem cos pod newsem: „Boullier: F1 zastanawia się nad zniesieniem limitu paliwa“ - jak ktos ma ochote to moze sobie poczytac. „Znaleźliśmy trochę drobnych części, które uległy uszkodzeniu co nie udałoby się nam gdybyśmy nie pokonali 2000 km.” „To bardzo przydatne, gdyż pomoże nam na początku sezonu. To nie były żadne wielkie usterki, które mogłyby doprowadzić do wycofania się z wyścigu, ale i tak nie chcemy, aby takie rzeczy przytrafiały się nam.” W sumie podczas testow predzej czy pozniej pod kreska zawsze sie cos ulegnie uszkodzeniu. M.in. dlatego tez sa testy. Normalna rzecz...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu