WIADOMOŚCI

Button: w Monako wpływ silnika będzie większy
Button: w Monako wpływ silnika będzie większy
Kierowcy McLarena liczą, że charakterystyka toru w Monako pozwoli im na bardziej wyrównaną rywalizację z konkurencją. Jenson Button uważa, że nowe silniki turbo, wbrew ogólnej opinii, że na ulicznym torze moc jednostek napędowych nie odgrywa tak dużej roli, będą miały spory wpływ na osiągi kierowców.
baner_rbr_v3.jpg
Jenson Button, #22
„Oczywiście nigdy nie prowadziłem turbodoładowanego bolidu po ulicach Monako i nie mogę się doczekać tej okazji.”

„Ten wyścig jak żaden inny w kalendarzu uwypukli różnice pomiędzy ‘starą F1’ i nową erą, z którą obecnie mamy do czynienia. Na tym torze aerodynamika odgrywa mniejszą rolę- chodzi o wyczucie bolidu jak najlepiej, aby znaleźć odpowiednią przyczepność- więc uważam, że wpływ silnika będzie większy niż zazwyczaj.”

„Jako że aerodynamika odgrywać będzie tu mniejszą rolę, liczę że będziemy mieli tutaj lepsze wyniki niż w Chinach i Hiszpanii. Monako to wyjątkowy przypadek- pod każdym względem liczę po prostu na udany weekend: będziemy musieli wycisnąć absolutnie wszystko z auta podczas kwalifikacji a także podczas pierwszego okrążenia. Wtedy będziemy mieli szansę coś pokazać.”

„Jestem gotowy na to wyzwanie, a cały zespół wykonuje obecnie świetną robotę, dostarczając poprawki na każdy wyścig- w Monako nie będziemy mieli wyjątku od tej reguły.”

Kevin Magnussen, #20
„Dziwnie jest kończyć Grand Prix na 12 pozycji i mieć uczucie satysfakcji z osiągów. Weekend pod Barceloną nauczył mnie jednak wiele na temat zarządzania i ustawiania swoich oczekiwań a co ważniejsze po raz pierwszy w tym roku pozwolił mi naprawdę poczuć MP4-29. Gdybym nie miał problemu podczas kwalifikacji, na pewno zdobyłbym punkty.”

„Jestem bardziej zadowolony z bolidu nie tyko pod względem mojej jazdy, ale także sposobu w jaki pracuję z inżynierami, aby go ustawić. Jeszcze tego do końca nie rozgryźliśmy, ale wszystko zmierza w dobrym kierunku.”

„Mój wyścig w Monako w ubiegłym roku [w World Series by Renault] był niewykorzystaną szansą- nie złożyłem wszystkiego razem i ostatecznie finiszowałem na czwartej pozycji- bardziej niż czegokolwiek chcę w ten weekend mieć czysty i konstruktywny wyścig. Nasz bolid nie ma jeszcze tempa pozwalającego na rywalizację z czołówką, ale nienależnie od wszystkiego, jestem zdeterminowany do walki.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
Skoczek130

19.05.2014 15:02

0

Silniki Merca powinny gładko wygrać... ;]


avatar
sir maslo

19.05.2014 15:39

0

Usunięty


avatar
6q47

19.05.2014 15:40

0

1. Skoczek130 Niech Ci będzie:) Z drugiej strony patrząc, nie porównywałem w tej chwili wyników historycznych (turbo) GP, ale nie jestetem tak do końca pewny co do "spokoju" kierowców podczas wyścigu w Monako. Silniki nie są "gołe" jak w dawnych czasach, nie są modyfikowane pod kątem niezawodności i przewagi nad konkurencją - nie mogą liczyć na mniejsze lub większe usprawnienia - a skrzynia biegów? Czy jest ustawiona tak jak być powinna? Sama konstrukcja bolidu jest jak różnica pomiędzy białym a czarnym... czy "musimy" pamiętać o oponach?


avatar
sir maslo

19.05.2014 15:43

0

Usunięty


avatar
einozes

19.05.2014 15:56

0

Kempa... Literowka przy kalifikacj (kwalifikacji).


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu